Hva vil du se i kommende PS3

Opprinnelig skrevet av Baronen+02.05.2004, 10.48-->
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@02.05.2004, 00.48
Som stor multiplayer fan vil jeg gjerne ha fire kontroller inganger.
Da mister man jo muligheten til å spille 5-8 stykker, siden de antagelig fjerner multitap'en fra markedet da. Og noen bruker faktisk 2 multitap'er. Ja, jeg gjør det.

Det er sant! [/b]
Nja, ikke nødvendigvis. Jeg nevnte at de burde gjøre en liten forandring på kontrolleren, men det betyr ikke at de trenger å forandre inntaket i maskinen eller pluggen i enden av kontrolleren. Hvis man bruker det samme inntaket og samme plugg burde det fortsatt være mulig å bruke multitap(er).

D

Deleted member 91

Gjest
Psss, Sony kommer til å rævpule oss, og du vet det. [/paranoid]

Da satser vi på at det blir slik Sheffield håper.

C

Crizpy

Gjest
Jeg vi ha
-et innebygd kjøle skap for forfriskninger under spilling
-ovn for grandiosaen
-telefon for snakking under spilling.
-mobil lader

Nei ærlig talt, det er en konsoll.
Er vel ikke så mye forskjellig du kan ønske utenom at den spiller spill..
MEN, en konsoll i dag og en konsoll før, er jo to vidt forskjellige ting.. kan jo nesten kalle det en pc nå..

Vi tar det som det kommer. PS3 blir sikkert bra.

Opprinnelig skrevet av Shadar@30.04.2004, 15.23
Jeg er veldig opptatt av at den skal selge mindre enn GameCube2 (eller hva den vil hete ...), og håper egentlig at den igjen blir den mest teknisk underlegne maskinen i sin generasjon. Jeg håper Ken Kutaragi holder den udugelige kjeften sin lukket under hypingsprosessen, og ikke lyver til meg i 3 år slik han gjorde forrige gang. En annen ting som er viktig for meg er at det blir litt mer innovasjon, litt flere sjanser tas med valg av utviklere, at det ikke blir lagt altfor mye vekt på online-funksjoner, og at de bytter den elendige håndkontrollen ut med noe som ikke baserer seg på en 10 år gammel design rappet fra Nintendo.

Nei, jeg er ikke aksjonær i Sony.
Jeg tror jeg aldri har vært så tiltrukket en person jeg aldri har møtt som jeg er akkurat nå! <3

Opprinnelig skrevet av Shadar@01.05.2004, 12.03
Nei, uff ... Dual-shockene er jo hverken slappe eller skjøre, de er jo riktig delikate å manøvrere spill med! Og denne diamant-formen på knappeoppsettet er genialt; det er jo til og med intuitivt. Det betyr bare at du må legge tommelen horisontalt ovenfra for ikke treffe sirkel når du vil treffe trekant.

GameCube-paden ... *DET* er en veldesignet pad. Alle knappene ligger logisk til for tommelen din, de to analogene er langt mer viljesterke enn PS2ens slappe saker. Javel, det er færre taster, men hvor mange PS2-spill bruker alle de 8 tastene til PS2en fornuftige? Beklager. Til og med SNES-kontrollen var mer behagelig designet enn PS2en sin. Dette er en vanesak, et slags kontrolltyranni.
Hvis man har kjempefingre er ikke Gc-kontrollen så bra heller da!
Jeg mener Dualshock er best. Kanppene's posisjon er heller ikke noe problem,
Skjønner egentlig ikke problemstillingen, med at du kommer borti sirkel-knappen, når du trykker på trekant.
For meg er Dualshock perfekt, trenger ikke å flytte tommelen i det hele tatt, for å nå knappene, samt at den ligger perfekt i hånden.

SHDR

Gullmedlem
Det som hadde vært sinnsykt konge, må være hvis launch tittlene er dette: Remake av FF7 og FF8. Også vil jeg ha Shenmue 1, 2 og et nytt spill i serien (utgitt på samme disc/pakke).
Alt for innovasjon i bransjen, ser jeg ... misforstå meg ikke, hadde vært fint om det kom! Men dersom det skulle være salgsargumentet til PS3 hadde jeg gått i en vid sirkel om den, og det hadde nok mesteparten av Sonys brukerbase også. Which is a good thing :p

Jeg tror jeg aldri har vært så tiltrukket en person jeg aldri har møtt som jeg er akkurat nå!
Du er jo da faktisk enig med meg, i motsetning til resten av verden, hvilket fører til felles tiltrekning. Bryllup?

Ellers; PS2 har jo da i rettferdighetens navn en del interessant kommende til seg. Sony selv er vanvittig flinke til å lage in-house titler, noe Ico er et bevis på, og Capcom og Namco er så sikre på seg selv at de lager spill som Katamari Damacy og Panic Maker, mens andre utviklere velger PS2en for smale utgivelser som Vib Ripple.

Kanskje PS3 ser denne tendensen vokse ...
... eller ikke >.<

Van Helsing - The Game er på femteplass over mest populære spill på GameSpot. Det sier vel alt om demografien.

Tviler egentlig på at PS3 kommer med HD. Tipper gutta i Sony har snoket litt rundt X-Box og sett hvor lett HD gjør piratkopiering. Ryktene vil jo ha det til at M$ dropper HD i X-Box 2.

Maraj

Ålø- og energiminister
Helst skal den ikke bråke som et hælvete slik som PS"'en gjør. Men jeg har belaget meg på at den kommer til å gjøre det.

Det jeg forventer fra PS3

- At de dropper online (internett er for PC'er)
- At de gjør det mulig å spille FPS på konsoll (FPS er alt for dårlig på Konsoll idag(finns såklart unntak)
- Fire kontrollporter
- Bedre grafikk enn alle de andre maskinene
- Innebygd hardisk
- Støtte for suround
- Vifte som bråker mindre
- At de beholder verdens beste kontroller :kos:
- Reprise på Vertikal/horisontal designet
- At den blir en tanke mindre
- Støtte for alle formater
- At den selger mer en X-BOX

Kilik

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Shadar@30.04.2004, 12.23
Jeg er veldig opptatt av at den skal selge mindre enn GameCube2 (eller hva den vil hete ...), og håper egentlig at den igjen blir den mest teknisk underlegne maskinen i sin generasjon. Jeg håper Ken Kutaragi holder den udugelige kjeften sin lukket under hypingsprosessen, og ikke lyver til meg i 3 år slik han gjorde forrige gang. En annen ting som er viktig for meg er at det blir litt mer innovasjon, litt flere sjanser tas med valg av utviklere, at det ikke blir lagt altfor mye vekt på online-funksjoner, og at de bytter den elendige håndkontrollen ut med noe som ikke baserer seg på en 10 år gammel design rappet fra Nintendo.

Vel, skal jeg være realistisk, er jeg redd ingen av ønskene dine der blir oppfylt. Den vil selge bedre enn GC2, den vil bli hypet til tusen, online blir meget viktig og selvsagt vil de beholde kontrollen...

Håper Nintendo "tar en DS" med sin neste konsoll (Revolution?) og finner på noe nytt i stedet for en standard konsollboks som vi har hatt siden NES-tida...