Det som hadde vært sinnsykt konge, må være hvis launch tittlene er dette: Remake av FF7 og FF8. Også vil jeg ha Shenmue 1, 2 og et nytt spill i serien (utgitt på samme disc/pakke).
Alt for innovasjon i bransjen, ser jeg ... misforstå meg ikke, hadde vært fint om det kom! Men dersom det skulle være salgsargumentet til PS3 hadde jeg gått i en vid sirkel om den, og det hadde nok mesteparten av Sonys brukerbase også. Which is a good thing
Jeg tror jeg aldri har vært så tiltrukket en person jeg aldri har møtt som jeg er akkurat nå!
Du er jo da faktisk enig med meg, i motsetning til resten av verden, hvilket fører til felles tiltrekning. Bryllup?
Ellers; PS2 har jo da i rettferdighetens navn en del interessant kommende til seg. Sony selv er vanvittig flinke til å lage in-house titler, noe Ico er et bevis på, og Capcom og Namco er så sikre på seg selv at de lager spill som Katamari Damacy og Panic Maker, mens andre utviklere velger PS2en for smale utgivelser som Vib Ripple.
Kanskje PS3 ser denne tendensen vokse ...
... eller ikke >.<
Van Helsing - The Game er på femteplass over mest populære spill på GameSpot. Det sier vel alt om demografien.