Hvem er Spillegals mest luksuriøse transportpamp?

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg prøver å logge meg inn, men sitter fast på authorising.

Ser at det bare er oss to så langt. Jeg tror jeg kuler'n med mindre jeg ser no flere hyl i dette tråden.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
åja det var det ja. Heh sliter ennå med å se dialoger som dukker opp oppe til venstre.
Vi prøver igjen!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vel, vi tok nettopp en pause siden Agra stakk og vi liker den noen-timer-her-og-der-rytmen vi har i lag.

Dette var jo en ganske fet start. Litt ekstra i lån så man kommer hakket bedre i gang uten å måtte vente et år hver gang man må spare til nytt tog, og det ble i mine øyne litt fresht med ørkensettinga og andre typer industrier. Interessant at vi kun har ett lokomotiv å kunne kjøpe i starten og det suger fordi det bryter ned HELE JÆVLA TIDEN. Ekstra lulz da Agra satte i gang et tog uten vogner, og litt senere da spillet annonserte at Tomas var i økonomisk trøbbel selv om han var høyest på omsetningskurven. :D

Ser frem til neste session. Jeg har forøvrig ingen planer i morgen kveld, hva med å fortsette en liten økt da?

EDIT: Bare å slenge seg på Aslak, stort kart gjør at du uten problemer kan starte opp.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Før det utgår for min del i dag, så det blir enten senere eller en annen dag.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg kommer nok til å være temmelig opptatt med Mass Effect 3 i det jeg har av fritid den nærmeste tida, men hvis noen ønsker å ta en session til får dere bare si ifra så kan jeg hive i gang noe.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er i samme båt. Er med på mer, men akkurat i det siste er det Mass3 som gjelder!
Mer om dette senere.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Buggz må hjem. Nå.

edit: Eier Transport Tycoon til PS, da en save tok et helt minnekort. Har puttet mer enn sikkert 1000 timer i denne spillen.