Hvem er Spillegals mest luksuriøse transportpamp?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Fyfan ække sånn jævla pesenørd heller da som bare sitter pal foran skjermen hver dag, jo forresten. Serveren er oppe nå.

Edit: Jeg har den bare på pause inntil noen logger seg på, føler det blir mest rettferdig. Ja, og så har vi så klart en regel for å få spille på serveren, og det er "ikke vær en pikk". Regner med alle skjønner den av seg selv, men da er det iallfall sagt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#62
Så når jeg logger på i morgen ligger millionene bare og venter på meg?

Jaja.

EDIT: Jeg begynner å se issuet med multiplayer-TTD.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Så kan du tenke på at hvis du hadde spilt på en public-server som alltid er i gang ville det gått enda mer spilltid mellom gangene du hadde fått vært med.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#64
En av de jeg ofte spiller generell multi med har det å spamme diagonale togspor over der han "kanskje" har tenkt å bygge (dvs. hver eneste plass det er verdt å bygge noe). Du kan ikke slette dem, og du kan ikke bygge noe over dem siden de er diagonale.

Greit nok hvis man er enig om å versuse fra starten av, men bad form bro hvis bare kameratslig chillout.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Okay, tenker vi slår av serveren for nå siden jeg skal over på andre sida av den objektiveste innsjøen. Kan sikkert fyre opp igjen når jeg er tilbake, hvis noen er keen; dette blir da tidligst rundt klokka 23:00 i kveld. Antar det funker bedre hvis vi avtaler spilletider på forhånd, så si fra i tråden hvis dere er med på å spille i helga.

Har forøvrig mekka et lite script nå som pauser spillet ved start og unpauser når noen kobler til. Takket være ikke spesielt imponerende script-støtte i OpenTTD kan det se ut som om det er så avansert jeg får det.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#68
Jeg... hadde tenkt til å spille på MP dere når serveren kom opp , men så begynte jeg å mekke litt på singleplayer rett før klokken tre og plutselig så er klokken, vel, nå. Og jeg som skulle vaske klær og badet og greier. (Og spise middag, når jeg tenker over det.)

Transport Tycoon er livsfarlig! :qq:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Men ja, hvis noen vil schpelle vekk ludaskvæll'n så er serveren oppe nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#70
Er hos ganon og river bad, så firmaet mitt får bare dure og gå på egenhånd.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#71
Jeg la til en ny linje og da skjedde dette ^^


Hopper litt av og på i løpet av kvelden, så spillet er for det meste pausa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#72
Ja, hadde det enda vært så gjevt at det gikk an å scripte spillet til å pause når folk kobler seg av. :/
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#73
oi, trodde det gjorde det, jeg. Kan andre pause manuelt eller bare haosten?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74
Bare meg, så jeg prøver å følge med utover kvelden :p
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#75
Da lønner det seg kanskje å avtale litt sånn løst når vi er på, ja, eller? Jeg promper ivaffel hele helga og er keen. Har ikke noe i mot å spille :foreveralone:, men artigere å henge med en bro eller to.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Jeps. Jeg sitter nå uansett ved peseen og diller nå, men hadde planer om å finne fram Visual Studio etter hvert.

Uansett, sleng meg til på Skype eller noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Skjera Tomas.

 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#78
:argh: *logge på*

Edit: Musikken er forresten så jæla groovy atte fifan ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Ikke at ikke vi pampa det opp i natt, men serveren er oppe igjen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#80
Jeg popper innom seinere idag. Buggz hadde kurs med meg igår så nå blir det awesomeness.
Litt ihvertfall.