Hvilke Spill ser du fram til å spille?

#21
Vel, det er Metal Gear Solid 3 og World of Warcraft nå, som jeg har gledet meg ubeskrivelig mye til i lang tid. Faktisk helt siden dagen de ble annonsert. Heldigvis er ventetiden snart over. Om litt over en måned sitter jeg og spiller MGS3 og det virker som Blizzard satser på å gi ut WoW ganske snart.

Foruten om det gleder jeg meg litt til GTA: San Andreas, Metroid Prime 2: Echoes og Prince of Persia: Warrior Within. Kan vel si at jeg ser litt frem til Halo 2 også, men det er ikke mye. Blir nok bare noe jeg spiller mens jeg venter på bedre titler.

Er jo masse annet jeg ser frem til, men de er et stykke unna, så jeg orker ikke tenke på det.
 

EagleJin

Bear Necessity
#22
Vel.. I "allerhelligst" prioritert rekkefølge:
- Tekken 5... Sier seg selv, gjør det ikke? :p Gledet med leenge (ca 2 år, hehe)
- Final Fantasy XII... Tittelen som redder FF??
- Metal Gear Solid 3... Et must uansett om en vil eller ikke. MGS2 var stort sett overlegent da det kom, og forventningene til neste tittel er høye.
- Shadow Hearts: Covenant... I motsetning til flere andre liker jeg 1'eren ganske godt. Selve gameplayet er gjennomført på en heller slapp måte, men idèen bak liker jeg godt. Synes også at storyen blir bedre og bedre etter hvert :). Siden Covenant skal være en direkte oppfølger må jeg bare få tak i spillet
(- Mortal Kombat: Deception... Hadde egentlig lagt bort MK-serien for godt, men blir nok nødt til å teste onlinefunksjonen med et fightespill. Gleder meg faktisk)
 
#23
Jeg gleder meg veldig til Gta: San Andreas. Etter det kommer vel Need For Speed Underground 2.
 
#24
moorn, jeg ser det noen som har ksrever Resident Evil 4. Er det noen som har peling om det kommer på noe annet en GC??
 
#25
-The legend of zelda [ngc]
-Naruto geikto Ninja Taisen 3 [ngc]
-Pikmin 2 [ngc]
-Thps underground 2 [ngc]
-Re4 [ngc]
-Paper Mario 2 [ngc]
-------------------------------------
-Metal Slug advanced [gba]
-------------------------------------
-The Elder Scrolls IV: Oblivion [pc]
-kotor 2 [pc]
-HL2 [pc]
-WoW [pc]
-------------------------------------
-gta:sa [ps2]
-Dmc 3 [ps2]
-mgs 3 [ps2]
-------------------------------------
-Halo 2 [xbox]


Jeg vet noen har kommet ut, men jeg vil fortsatt prøve dem....
 
#26
Som vanlig kommer det også denne vinteren en hel del knall spill til alle konsoller. De jeg ser mest frem til, er som følger:

Metroid Prime 2: Echoes, Resident Evil 4, GTA: San Andreas og Everquest 2 ...
 
#29
Ser vel for det meste bare fram til Half life 2, paper mario 2, og legend of zelda som kommer..
 
M

maffakka

Gjest
#31
Akuratt nå så er jeg så gira at jeg ikke klarer å tenke på annet en Gta- San Andreas.

Bare 11 dager igjen!
 
#35
Disse spillene gleder jeg meg til:

Metal Gear Solid: Snake Eater
Killzone
Grand Theft Auto: San Andreas
Black
Halo 2
Half-Life 2
Battlefield 2
Brothers in arms
Star Wars: Republic commando
Star Wars: Episode III
Star Wars: Knight of the old republick II
Newerwinter Nights II
F.E.A.R
Resident Evil 4
Metroid Prime 2: Echoes
The Legend of Zelda
--------------------

Mest av alt: Halo 2, Metal Gear Solid: Snake Eater, Battlefield 2, The Legend of Zelda.

Det er mange, men dette er hva jeg gleder meg til å prøve. Alle blir ikke kjøpt :rulleøyne:
 
#36
Opprinnelig skrevet av Morbo@18.10.2004, 18.43
Du vet, de blir enda værre når homsepunger som deg kommer og klager :p

=D
118952​
Hva er denne "homsepung" du snakker om, er det slik man ser forskjel på homoer og oss ekte menn?
 
#39
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak+17.10.2004, 20.54-->
<!--QuoteBegin-Knasen
@17.10.2004, 02.32
moorn, jeg ser det noen som har ksrever Resident Evil 4. Er det noen som har peling om det kommer på noe annet en GC??
118128​
Det er ikke planer om å slippe det til noe annet foreløpig.
118537​
[/b]

Spille slippes 28 Mars 2005. (RE4)


Jeg ser frem til følgende spill:
1.Halo 2
2.Half-Life 2
3.Metroid Prime 2 Echos
4.Resident Evil 4
5.The legend of Zelda
6.Grand Theft Auto: San Andreas
7.Burnout 4
8.Medal Of Honor 4
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#40
Det at ikke en eneste av dere har nevt S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl er til å grine av...

(Ellers liker vi: Paper Mazza 2, Prime 2: Echos, Bio 4, Baten, Tales, Another, Feel the Magic, Half-Life 2 og die grande adventuren zu Master Chief parte zwei)