Hvilke spill vil du se på Revolution?

#21
Det tror ikke jeg.

Så, for å utdype; spillere er allerede vant med å holde hendene samlet når man spiller. Hvorfor skulle det bli så begrenset når man kun trenger å følge med den analoge hånden?
 
#23
Tony Hawks: American Wasteland ville nok vært spennende på Revolution.
Bortsett fra det faktum at det hadde vært nesten umulig å styre det da. Men det hadde sikkert vært svinefett å ta kickflip der =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Så... selve det å spille spillet ville ikke vært noe moro?
 
#25
Opprinnelig skrevet av Sudd3nly@29.09.2005, 15.43
edit: Det er muligens en ting jeg savner med kontrolleren. Ikke for å være pirkete ellerno,m men jeg tror at analogspaken heller kunne vært trådløst koblet til hovedkontrolleren. På revo. spill med mye fekting og bevegelse tror jeg nettop denne ledningen som henger som ei kjetting mellom de to begrenser bevegelsesmulighetene.
264782​
Tror litt av cluet er at man ikke skal trenge å gjøre store håndbevegelser, så det vil nok sjeldent være et problem.
 
#26
Har du sett teaseren med japanerne som hopper veggimellom? ^_^
Sverdkampene har nok en del bevegelse der ja.
 
#27
Det er en teaser som ikke er representativ for hvordan spillet egentlig skal spilles.

Akkurat slik som reklamen for Rumble Pack til N64, hvor kontrolleren fløy vegg imellom.
 
#28
Ok nå begynte diskusjonen å skli ut fra sitt egentlige poeng. Det jeg mente var at man ville hatt mye mer bevegelighetsfrihet hvis analogen var trådløs. Der. Case closed.
 
#30
Ikke trenger det? Jeg bare kom med en ide, og mener at (for min del) ville det vært lettere å holde analogstikka i ro med venstre handa samtidig som man beveger høyrehanda.
 
#32
Opprinnelig skrevet av Sudd3nly@02.10.2005, 00.04
Ikke trenger det? Jeg bare kom med en ide, og mener at (for min del) ville det vært lettere å holde analogstikka i ro med venstre handa samtidig som man beveger høyrehanda.
265328​
Tro meg. Nintendo er ikke idioter. Hovedgreia med kontrolleren deres er at det skal være så greit å spille med den som mulig. Ledningen kommer ikke til å være for kort. Det ville vært en altfor åpenbar tabbe ...
 
#34
Men skal man holde den som et ordentlig sverd er det vel naturlig å slå med begge hender, og da er det vel greit å holde henda ganske samla?
 
#35
Et online ninja-spill. Altså, man går rundt med et sverd og fekter osv med andre. Hvor slåssinga virkelig gikk på skills.

Pluss hundre tusen andre ting i spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Ting nummer 56.534: Skognisser som raser rundt på trehjulssykkel mens de skriker ustanselig og kaster avføring og sæd på deg.
...
Ting nummer 74.312: Den ene bossen er en blåhval i naturlig størrelse som du må bekjempe med en plastskjaffel.
...
Ting nummer 89.235: Det regner kjøleskap. Alltid.
 
#37
Kunne sett for meg en klikk og finn ut mysteri spill.
F. eks som Fahrenheit. Hadde vært digg det! :D
Også kunne jeg sett for meg Pikmin 3: Fire!
Pek med kontrollen hvor du vil kaste pikminen, og styr med analogen osv. Også kunne det også vært en litt mer voldelig eller mer action i spillet, ah, det hadde vært himmel.... :rulleøyne:
 
#38
Jeg ser egentlig en del begrensninger jeg. Dette kan da skylles at jeg kun har en liten 24" som er litt langt fra sofaen da, men uansett. Tror nok jeg kommer til å spille mest med den GC-lignende addon-spaka gitt. I allefall til jeg får meg større tv ^_^
 
#39
Størrelsen på tv'en din har ingenting å si. Det er ikke en light-gun.. Det er en 3d-kontroller, det vil si dine bevegelser kontrollerer det som skjer på skjermen. Sensitiviteten kontrolleren blir stilt inn på vil avgjøre dine bevegelsker, IKKE størrelsen på fjernsynet. Du peker ikke på skjermen og så skjer det noe der du har pekt. (dette kan selvsagt simuleres om et spill ber en å peke i fire hjørner så den vet hvor tv'en her, men by default har tv'en ingenting med spillingen å gjøre).
 
#40
Vel, der kommer definitivt spill hvor du skal bruke spaka som en pistol. Og her vil min lille tv feile ^^