Hvilken konsoll ville du valgt?

  • Trådstarter Deleted member 1518
  • Startdato

Hvilken nestegenerasjons-konsoll ville du valgt?

  • XBox 360

    Stemmer: 0 0,0%
  • PlayStation 3

    Stemmer: 0 0,0%
  • Revolution

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
D

Deleted member 1518

Gjest
#1
Viss du skulle velge 1 av det 3 neste genrasjons konsollene. Hvilken platform hadde du valgt? Jeg presonlig tror jeg ville valgt Xbox 360 siden jeg syntest den har de mest spennende spill tittlene++
 
#2
Jeg valgte Xbox nå i denne generasjonen, og kommer til å velge Xbox 360 når den tid kommer. Det er selvsagt på grunn av spillene på den platformen som gjør valget. Har også lyst på PS3, men den skal en kompis av meg ha, så den blir nok flittig brukt hos han. Revolution har jeg ikke fått øynene opp for enda, i likhet med GC desverre.
 
#3
Egentlig er det alt for tidlig å si, spesielt siden vi nesten ikke vet noe som helst om Revolution enda. Det er heller ingen som har spilt et PS3-spill enda, så Xbox 360 er den eneste av de tre som har blitt prøvd ut. Siden jeg er Nintendo-fan og liker mange av spillene deres, regner jeg med at jeg hadde gått for Revolution. Men det kommer så klart helt an på en del forskjellige ting, som for eksempel hvordan kontrollen er og hvor kraftig den er i forhold til konkurrentene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jeg valgte Gamecube først i denne generasjonen, og i neste blir det helt klart Revolution jeg kjøper meg først. Får se om det kommer noe vettugt på Xbox 360 etterhvert, så kanskje jeg skaffer meg den også.
PS3 må jeg nok også skaffe meg, ettersom Sony erfaringsmessig får en del interessante titler på konsollene sine.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Jeg er veldig i tvil om jeg skal velge Xbox 360 eller Rev, men det blir definitivt én av dem eller begge to. Å kjøpe alle konsollene om igjen blir det ikke snakk om. PS3 kommer sikkert til å ha endel gode titler, men samtidig er Sonys konsoll den jeg har minst sans for av de tre. Å ha én konsoll er nok mer fornuftig med det nivået min spillinteresse ligger på for tiden. Mest sannsynlig kommer jeg til å kjøpe en XBox 360 og modifisere den, slik at jeg har tilgang på alle spillene. Og så kommer jeg trolig til å si meg fornøyd med det.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#6
Syns det er for tidlig å si enda, siden man ikke vet så veldig mye om hvilke spill som kommer for eksempel. Men jeg kommer nok til å kjøpe playstation 3 fordi som regel har ps alltid hatt de spilla som jeg finner mest interessante (Final Fantasy serien, MGS serien, GTA serien osv.)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Altfor, altfor tidlig å si. Hvis spillinteressen min holder seg sånn ca. der den har vært kjøper jeg alle sammen, som jeg har gjort i tidligere generasjoner. Problemet blir vel allikevel økonomien nå som studentlivet kommer. Er grisegira på Perfect Dark Zero, så hvis det slår an blir Xbox 360 den første ihvertfall.
 
#8
Skulle jeg bare kjøpt en så hadde jeg uten tvil kjøpt Playstation 3.
Men siden jeg heldigvis slipper å bare forholde meg til en maskin så kommer jeg nok til å kjøpe både xbox360 og ps3 etterhvert som de kommer. Rev vet jeg for lite om.
 
#9
For meg blir det nok Xbox 360 som blir kjøpt for den store prisen, Revolution og PS3 blir nok kjøpt når prisene på dem er senket. Xbox 360 er den eneste som har fanget mitt øye når det gjelder spill som blir utgitt. Revolution har en ting som jeg liker, det muligheten til å ''laste ned'' de gamle N64 spillene og er bakoverkompitabel med GC spill. PS3 derimot har egentlig ikke så mye å tilby i min bok, bare at det kommer en del gode spill på langsikt.
 

oma

Village Drunk
#10
ps fanboy som jeg er så kommer nok den til å tiltrekke meg mest, men rev virker gøy med laste ned greiene sine, xbox liker jeg bare rett og slett ikke..

EDIT: PS3 er den jeg hadde valgt nå på mine to heste ben
 
#11
Revolution på meg. Jeg gleder meg så avsindig til å se hva Nintendo disker opp!

Men dersom økonomien vil tillate det, kommer jeg nok til å investere i de to andre også. Muligens vil Xbox 360 bli min første nestegenerasjonsmaskin; det kommer an på pris og spill. Kanskje den havner under juletreet.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#12
Altså de som ikke svarer konkret hvilken konsoll de ville foretrukket fremfor det andre konsollene, får rumpa si solgt som bacon hos en råtten kebab taxi kiosk. Dere skal ikke si "for tidlig, jeg er en hest på 2 ben jeg skal ha den og den, den blir billig da da billig jeg tror den jeg tar da" forstpr (read norsk: this i a epple stuning....)

Opprinnelig skrevet av Riku@26.07.2005, 22.57
Kanskje den havner under juletreet.
245515​
Det hadde klikka for meg. Hadde blitt den lengste julaften. "!Torulv! slutt og rote i pakkene" æsj den ble litt ekkel
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Sony og MS har ikke imponert meg særlig med de nye maskinene sine. Veldig fin grafikk, men det er akkurat de samme spilla de alltid har gitt ut. Jeg er lei av generisk fps #26 og generisk bilspill #32 så det holder.
Blir nok derfor Revo siden Ninty i det minste prøver å være litt orginale.
 
#15
Blir Rev på meg også. Selv om jeg "vet" at Xbox 360 blir min første maskin.
Har aldri vært fan av verken GTA, MGS eller FF -seriene, så PS3 er i hvert fall utelukket.
 
#16
Eh? Bare velge én av dem? Jeg kommer til å kjøpe alle sammen uansett, men jeg gleder meg mest til Revolution. Når det er sagt, så vet jeg vel for lite om Revolution til å kunne si at jeg ville valgt den konsollen fremfor de to andre. Det eneste jeg vet er at den vil tilby Super Smash Bros. Online, Super Mario 128 og Metroid Prime 3 (og en rekke andre spill, men disse ser jeg mest fram til) ... Og det holder kanskje? Hmm. Jeg er ikke sikker, men tja, Revolution skal skaffes, så hvis jeg måtte velge, så ville jeg vel gått for den.

XBox 360 blir uansett den første konsollen jeg skaffer meg, og årsaken til det er at den først kommer i år. Deretter blir det nok Revolution - kan være jeg venter litt med PS3 siden det sies at den blir veldig dyr.

La til en avstemning, jeg. ^_^
 
#18
Ser mest fram til Revo, pga bakoverkompatibilitet og fordi Ninty sier at den vil revolusjonere. Gleder meg også til Mario 128, Super Smash Bros. online, Metroid Prime 3, og nytt Zeldaspill som sikkert kommer.

Skal nok også ha meg en 360, i og med at den kommer først, og har lyst på Halo 3, Perfect Dark: Zero, og det kommer sikkert mer flott.
Stemte Revo siden det er den jeg har mest lyst på.

EDIT: Både godt og rart å se at Revo har 4 stemmer, 360 har 2, og ps3 har null :D
Er det et godt tegn...?
 
#19
Jeg går for Xbox 360 siden det er den som har imponert meg mest, og siden den i tilegg til å være en spillkonsoll, kommer også til å fungere som et slags mediacenter hvor jeg kan spille av musikk, se filmer osv... mer morro for en sånn casual konsoll-gamer som meg