Hvilken type gamer er du?

Hvilken type gamer er du?

  • Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren

    Stemmer: 0 0,0%
  • Strategisk og forutseende

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte

    Stemmer: 0 0,0%
  • Planleggende og slu

    Stemmer: 0 0,0%
  • Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til...

    Stemmer: 0 0,0%
  • OMFG WALLHAX!

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#1
Jada, hvilken type gamer er du? Stormer du framover ved første og beste anledning med avtrekkeren inne, eller foretrekker du å bruke dine evt. medspillere som human shields? Eller kanskje du liker best å spille RPG's, der karakteroppbygging er alfa og omega? Stem ivei.
 
#2
Vote: Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'.

Har en tendens til å løpe ut uten noen spesiell plan og satse på at refleksene mine er gode nok til at jeg overlever, eller i det minste får inn et par frags før jeg dør.

Var litt frista til å stemme på "OMFG! WALLHAX!" da. Bare fordi det var der. :cool:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
«Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren.»

Jeg er ikke noe FPS-dude, men jeg ser fort hva/hvem som er de største truslene, får fort oversikt over situasjonen, og er flink til å handle der og da. Men å tenke framover klarer jeg ikke. Suger hardt i strategispill.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Haggar@27.03.2004, 04.28
stemte den øverste.


her i gården går d4t på reflekser, instinkter og generel 0wnage
haha, yeah right.




er jo litt balle da, asso, man kan ikke storme frem i et "tenke-spill" som moneky island/sam n max osv.

burde heller vært ""hva slags fps-gamer er du?"
 

Endre

Ødela forumet
#11
Litt vanskelig å svare, jeg er for eksempel én type i Unreal Tournament (Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'), mens en annen i Battlefield Vietnam (Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren). Jeg konkluderer med at dette er en ubrukelig avstemning. :$
 
#12
Vet ikke. Kommer ann på hvor irritert jeg er av å tape. Svaret mitt skal edites inn her etterpå, så ikke ta meg for spam!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13
Strategisk og forutseende.

Og det i enda større grad hvis jeg sitter fast eller har prøvd gang på gang uten å klare noe.

Det er klart, enkelte spill er ikke mulig å være stratigisk i, eller det er over hodet ikke meningen. Duke Numem for eksempel har aldri vært av mine favoritter.

Jeg er derfor en fan av spill som 007: Everything or Nothing, Splinter Cell, Metal Gear Solid- og Silent Hill serien.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#14
Dette kommer jo helt ann på spillet man spiller, er ikke alle spill det funker å storme fremover uten videre. Heller ikke alle spill det går ann å stå tilbaketrukket med sniperrifle. Men jeg stemte nå på "Stå tilbaketrukket med sniperrifle", har alltid likt sniperrifles i skytespill ;), men skal innrømme at de er litt overpowered i noen spill. Men samma det, spiller ingen skytespill seriøst, bare på jall.
 
#15
Opprinnelig skrevet av ILiuz@27.03.2004, 12.21
Litt vanskelig å svare, jeg er for eksempel én type i Unreal Tournament  (Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'), mens en annen i Battlefield Vietnam (Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren). Jeg konkluderer med at dette er en ubrukelig avstemning. :$
I begge de spillene er jeg: "Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte" :eek: :$
 
#16
Planleggende og slu

Thats me alright!
Planlegger hvordan tinga skal gjøres, og deretter gjør jeg det perfekt. Hjelper meg svært i actionspill, og hadde det ikke vært for crappy aim skills ville jeg total pwna.
 

Endre

Ødela forumet
#17
Opprinnelig skrevet av oliho+27.03.2004, 12.45-->
<!--QuoteBegin-ILiuz
@27.03.2004, 12.21
Litt vanskelig å svare, jeg er for eksempel én type i Unreal Tournament  (Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'), mens en annen i Battlefield Vietnam (Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren). Jeg konkluderer med at dette er en ubrukelig avstemning. :$
I begge de spillene er jeg: "Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte" :eek: :$[/b]
Selv i trange korridorer med ørten spillere? I think not... <_<
 
#20
Opprinnelig skrevet av Kyuzo@27.03.2004, 13.09
Finnes det noen som helst mulighet for litt snikskyting, så er jeg der...
"Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte"