Hvilken type gamer er du?

Hvilken type gamer er du?

  • Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren

    Stemmer: 0 0,0%
  • Strategisk og forutseende

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte

    Stemmer: 0 0,0%
  • Planleggende og slu

    Stemmer: 0 0,0%
  • Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til...

    Stemmer: 0 0,0%
  • OMFG WALLHAX!

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#41
Føler at "Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til..." passer min spillestil best.
 
#42
Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren.
Ja, det er meg, jeg pleier som regel å tenke min handling før jeg utfører den, velge et mulig bra våpen: Rifle til lang disanse, hagle til små rom med mange fiender, maskingevær til trange haller, granater til kjøretøy og åpne områder osv.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#43
Kommer helt an på hva slags spill det er snakk om.
Når det gjelder Halo og Unreal Tournament pleier det å bli sånn "løpe rett på og skyte som et helvete"-spilling.
Men når jeg spiller BF og Desert Combat pleier jeg ofte å legge taktikk og snike meg innpå folk før jeg angriper.
 
#44
jeg er slu og simpel, :ninja: , planlegger noen ganger, angriper i full pinne andre ganger. Kommer ann på spillet! :)
 
#45
Kommer an på hva jeg spiller. Hvis jeg spiller Timesplitters 2, Halo eller noe lignende så er det kun en ting som gjelder. Drepe alt og alle så fort som mulig.

Hvis jeg spiller andre spill som CS eller MGS så blir det ofte taktikk spillig eller litt tenking til før jeg skyter.

Spiller jeg et RPG som FF eller Neverwinter Nights så må jeg utforske alt før neste område.

Siden RPG er det jeg spiller mest, så stemte jeg: Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til...
 
#46
Stemte "Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren." Spiller mye Enemy territory for tiden og prøver alltid og ha en liten plan. Men blir også endel storming hehe!
 
#47
Hmm, vanskelig.
Kommer helt an på hvilket spill jeg spiller.
Jeg foretrekker RPGer framfor alt.
Sniking(Splinter Cell, Metal Gear) før vill og tankeløs skyting(CS)
Så jeg er vel en som liker å bruke hodet snarere enn refleksene, bortsett fra at jeg suger i strategispill. Snålt :huh:
 
#48
Sniperrifla er min venn!
 
#49
"Handling før tanke, stormer framover, guns blazin"

Jeg er vel av den typen som stormer fram med våpen av det groveste kaliber og prøver å sprenge mest mulig.Dette er action slik jeg liker det og fungerer som regel veldig godt i de fleste FPS-spill. Å snike seg rundt med sniperrifla er for meg grusomt kjedelig
 
#51
"Planleggende og slu" er tittelen min. Jeg tenker helst hvordan jeg skal ta rotta på folket, men av og til er det bare M16A2 som er planen.. *trøtt*

:doh:
 

EagleJin

Bear Necessity
#53
Vel.. Kommer helt an på humøret.. Stort sett er jeg en "styrte fra og plaffe løs på alt jeg ser". Er veldig fan av at team kill skal være deaktivert...
 
#54
Det jeg absolutt foretrekker er tilbaketrukket med sniper. Jeg har ikke nok selvtillit når det gjelder spill til å løpe rett ut i felten.

Forresten min første post i nye Spillegal.
 
#55
Jeg sloss med koder uten bruk av k0der.
Jeg er så slu og planleggende at jeg bruker flaws i spillet for min fordel.
 
#56
Stemte at jeg tenker for det meste før jeg utfører en handling på spill.
Kunne dog ha valgt flere av alternativene.

Men i spill som Unreal Tournament, hvor ting går fort, liker jeg å hoppe uti det og stole på refleksene og mine m4d sk1llz, det funker som regel bra.
Sniping hvis det er et bra og oversiktelig sted.
Jeg og liker å ta med meg minst én før jeg dør, da har jeg på en måte rettferdiggjort nederlaget.
:king:
 
#57
Er nærmest schizofren når det gjelder dette.
Enten hopper ut i det Arnold-Style,
eller tenker og planlegger neste trekk

Er nok ikke verdens beste taktiker ettersom at Arnold-Style alltid funker best :laugh:
 
C

Corey

Gjest
#60
OMFG WALLHAX eller noe i den duren!!!!! :) :D :king:

(Ja, OK, dette var useriøst, men så var det en kjedelig poll også)