Hvilken type gamer er du?

Hvilken type gamer er du?

  • Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren

    Stemmer: 0 0,0%
  • Strategisk og forutseende

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte

    Stemmer: 0 0,0%
  • Planleggende og slu

    Stemmer: 0 0,0%
  • Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til...

    Stemmer: 0 0,0%
  • OMFG WALLHAX!

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Opprinnelig skrevet av ILiuz+27.03.2004, 13.01-->
Opprinnelig skrevet av oliho@27.03.2004, 12.45
<!--QuoteBegin-ILiuz
@27.03.2004, 12.21
Litt vanskelig å svare, jeg er for eksempel én type i Unreal Tournament  (Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'), mens en annen i Battlefield Vietnam (Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren). Jeg konkluderer med at dette er en ubrukelig avstemning. :$

I begge de spillene er jeg: "Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte" :eek: :$
Selv i trange korridorer med ørten spillere? I think not... <_< [/b]
I UT ville jeg da hoppet rundt og tatt HS.. i bf:v... vel... hvilke trange korridorer :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#24
Vote: Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren

Men jeg foretrekker også og bare løpe frem mens jeg holder avtrekkeren inne :D
 
#25
Opprinnelig skrevet av Nordby+27.03.2004, 13.23-->
<!--QuoteBegin-Kyuzo
@27.03.2004, 13.09
Finnes det noen som helst mulighet for litt snikskyting, så er jeg der...
"Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte" [/b]
Å, dumma, jeg overså ikke alternativet om snikskyting, men mente at ikke alle spill har den muligheten. Som Iliuz sa, prøv sniper i UTs korridorer liksom. Men OM det er muligheter for et par 400 meters treff, så er jeg på plass.
 
#26
Stemte "Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte".

Sniper så mye som mulig, men hvis muligheten ikke byr seg så løper jeg framover som en cowboy og skyter alt som rører seg (noe som sjeldent funker så bra)
 
#27
"Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'"

Der har du for det meste meg ;)
 
#28
Stormer egentlig bare fremover, men dør jeg legger jeg gjerne en liten plan...
:smartass:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Mitt motto i FPS-spill er "If I'm going down, I'm taking everybody with me". Når det er sagt er jeg faktisk ingen dårlig teammate, da jeg digger å være supportmann der det er mulig (var en helvetes så bra engineer i RTCW) og tar gjerne passasjerplassen i f.eks. en tank for å la andre styre de store kanonene.
 
#30
Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'

man løper bort en av gatene på max payne eller devil may cry, man kaster seg ut i det, 2 fiends, oi, en til, en oppå veggen BANG!,BANG!,BANG!,BANG!,BANG!,BANG!,BANG!,BANG!,BANG!,BANG!
 
#31
Opprinnelig skrevet av Yetipants@27.03.2004, 18.21
Mitt motto i FPS-spill er "If I'm going down, I'm taking everybody with me".
Helt enig, i CS skal jeg alltid ta én eller flere med meg i døden iallefall. :p
 
#32
*haha* Mange stilige altarnativer, jeg må si at jeg er en blanding av alle, bortsett fra: OMFG WALLHAX! :D
 
#33
'Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til...'
Er ikke mega fan av skytespill, liker bedre adventure og RPG. Digget den lengste reisen :)
 
#34
Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte.

Tar dem på avstand så ofte som mulig. På singleplayer modes pleier jeg å tynne ut vaktholdet fra avstand før jeg tar meg inn. Multi: sniperhore i bakgrunnen som har blitt kicka litt for mange ganger i Battlefield 1942 for å ligge i buskene og lure med rifla.
 
#35
Handling før tanke, stormer framover, guns blazin' :thumbsup:
 
#37
Jeg er en blanding avTenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren,Strategisk og forutseende og Planleggende og slu.

Jeg planlegger alltid alt og prøver alltid ut alle muligheter. Jeg må også se i hver eneste krik og krok før jeg går videre.

Tima og tilrettelagt!
 
#38
"Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til...."

The way of the RPG-life..

Dette gjelder også spill som Onimusha og Devil May Cry, der man kan ende opp å løpe i to timer på samme plassen, for å få nok orbs/souls til å kunne få oppgradert våpenet/skaffe nye skills.
 
#39
Det kommer jo egentlig fullstendig an på hvilket spill man spiller; iallefall for min egen del. Jeg opptrer ganske forskjellig i Metroid Prime enn i Final Fantasy, for å si det sånn. Og akkurat disse to spillene er glimrende eksempler. Første gang i Phazon Mines ante jeg ikke hva jeg gikk til, og havnet uforvarende oppi Omega Pirate. Tror aldri jeg har behandlet stikka på wavebirden så røft, men her gikk det hardt for seg! Men! Jeg tok den faktisk på første forsøk, med litt under 50 *hp* igjen. (Forsåvidt samme med Meta Ridley) Men før jeg gikk mot Omega Weapon i Final Fantasy 8 hadde jeg nesten samtlige stats på topp ved teknisk oppgradering, og masse deilig junctions. Tok rotta på fysaken etter en liten halvtime.

Men i hovedsak er jeg typen som rusher mot alt og alle. Derfor liker jeg helst spill som Kingdom Hearts og Zelda; Mario og Metroid. (Dog, jeg simpelthen elsker Twin Snakes, og det gameplayet som følger).

Stemte øverste.
 
#40
Stemte: Planleggende og slu

Ettersom jeg ikke er noen hardbarka CS fan og spiller mest BF, Far Cry og denne typen spill.. Strategi spill går også godt under min spillbre genrè.

Hvis man skal kjøre CS taktikk i spill som BF og slikt, er det nesten høyst sannsynlig at mange vil misslike deg og måten du spiller på (Hvis ikke resten av folka på serveren er CS H4X0RZ...hmf) anyways.. det var mitt svar :p