Hvilken type gamer er du?

Hvilken type gamer er du?

  • Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren

    Stemmer: 0 0,0%
  • Strategisk og forutseende

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte

    Stemmer: 0 0,0%
  • Planleggende og slu

    Stemmer: 0 0,0%
  • Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til...

    Stemmer: 0 0,0%
  • OMFG WALLHAX!

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#61
alle valgene forvirrer meg... så jeg valgte ingen.

Jeg liker spill hvor jeg må tenke litt, men ikke nødvendivis rene puzzles. Jeg vil også ha en god handling i spillet. Hvis det skal ha action er kontroll som jeg føler at jeg ikke må sloss med en nødvendighet.

Spill som Final Fantasy (handling), Monkey Island (hodebry) og MGS (god kontroll) oppsummerer vel det jeg først og fremst liker.

Ellers er jeg litt fanatisk bilspilltilhenger. Alt av bilspill kan interessere meg, særlig hvis det blander sammen flere andre sjangre også, sånn som Driver, og Grand Theft Auto også gjør som forøvrig er en veldig stor porsjon bilspill.
 
#62
I Q3A er det nok handling før tanke ja, men i BF blir vel blandingen omtrent slik: Taktikk-gutt som tenker som en slu rev, og prøver så godt han kan å være rask på avtrekkeren :)
 
#65
OMFG! WALLHAX0R!... Den triste virkeligheten :(

Varierer jo litt på hvilket spill man spiller.

I Lineage2 har jeg funnet ut at jeg er en: "Please help me! Mad Orc running after me!!"-gamer (som forresten egentlig ikke var et alternativ) ;)
 
#66
spørs hva jeg spiller og hvem jeg spiller med og mot. Men pleier å være litt taktisk og avvente situasjoen, mens panikken griper om i fiendenes rekker. Mohahahaha
 
#67
det kommer helt ann på situasjon... innser jeg at å storme fram kun kommer til å få meg drept så er det om å planlegge neste trekk for å få tippet skalaen i din favør... mens andre ganger tenker jeg at, vel de er bare 3 stk å jeg er jo ikke noen noob, så klarer nok å ta dem lett. da er det guns blazin mens jeg roper kjente film sitat som ``Yippiekajei Motherfuckers!`` :D

det hender jo at jeg tar meg vann over hodet iblant da med sistnevnte strategi :) men jeg går ner med flagget til topps...
 
#68
Handling før tanke, stormer framover, guns blazin' :thumbsup:
Det er det som er tøft da!

Men noen ganger kan det nok lønne seg å være, tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte.... :thumbsup:
Spesielt når du spiller mot Baronen!
 
#69
2'eren...
 
#70
Er den dyktige og tålmodige sniperen (det synes i allefall jeg)

Ligger helst å sniper et eller annet trygt sted, det er meg. :thumbsup:
 
#71
det variere i hva jeg spiller.
blanding mellom "Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'" ,
"Tilbaketrukket med sniperrifla på et trygt sted, langt borte" ( halo,any1 :laugh: )
og " Tenker heller før jeg klemmer inn avtrekkeren "

men spiller jo også PSO , så:
"Iherdig og tålmodig, bare 10 levels til..."

btw: jeg stemte ikke, ble for vanskelig
 
#73
Det kommer an på hvilket type spill det er. Jeg er alt fra pyse til desperat tømming av magasiner............ Men har jeg muligheten til sniping, så gjør jeg det og......
 
C

Crizpy

Gjest
#74
Jeg ofrer meg for lagets beste! Stormer fram, planter, beskytter, og dør i eksplosjonen!! :ninja: :ninja: :ninja:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#75
Teit å ha poll om et slikt emne. ;)

Det kommer helt ann på. Hva slags spill jeg er i, og hvilken situasjon jeg er i. Det eneste jeg ikke gidder å gjøre, er å campe. Det er kjedelig og feigt.
I Unreal Championship løper jeg hele tiden og står ikke stille ett sekund. Jeg bruker sniper-rifla mens jeg løper bortover og skyter av hoder. Jeg har veldig høy sensitivity på musa og treffer det meste jeg sikter på.
I 2D actionspill som ikaruga og contra:ss er det jo rutinen som regjerer. Da må man bare koble ut hjernen og følge rutinene man har lært seg. I Japanske RPGs liker jeg å følge historien jevnt og trutt første gangen jeg fullfører det. Hvis jeg får lyst til å klare spillet på nytt, følger jeg som regel mindre med på historien og tar fler sidequests osv.
I spill som GTA kommer det helt ann på hva slags humør jeg er i. Noen ganger spiller jeg bare missions uten å kødde rundt. Andre ganger kjører jeg bare rundt i byen og lager tullball.
I blodige spill, liker jeg å gjøre ting så blodig som mulig... :shifty:
 
#76
På CS er det iallefall den øverste. Der rekker man ikke å tenke før man er pulverisert med skudd. :ninja: :ninja: :ninja: :ninja:
 
#77
Handling før tanke, stormer framover, guns blazin'.. der har du meg!!!!!

bare løper ut jeg... hener en gang eller to i måneden at jeg tar det rolig... ;)