Hvilket lanseringsspill bør jeg skaffe meg?

F

Fenris

Gjest
#61
Opprinnelig skrevet av Baronen+15.03.2005, 23.56-->
<!--QuoteBegin-Fenris
@15.03.2005, 22.11
Godt valg, Baronen. :)

Jeg er meget keen på en DS, men jeg har ikke penger for øyeblikket. Foreldrene mine skylder meg en god del, 600,- faktisk. Etter det skal jeg gjøre småjobber hjemme i huset, som å vaske stua, kjøkkenet o.l.

Hvilke spill har du til den?
190741​
Til DS-en min har jeg foreløpig Mario 64 DS, Feel the Magic og Band Brothers. Mario kjøpte fordi jeg aldri spilte det originale noe særlig (hadde ikke N64 selv, skjønner du), Feel the Magic fordi jeg trengte et show-off minigame-basert spill, og Band Brothers fordi det råkker alvorlige mengder rumpe på multiplayer. Når det gjelder Polarium, så er det eneste hullet i planen min det at jeg ikke har råd. Eller, jeg har råd, men da må jeg droppe andre saker og ting. :(

Jeg anbefaler virkelig DS. Personlig syns jeg det er en håndfull gode spill ute nå, men bare tenk på alle som kommer snart, og alle mulighetene med Touch Screen, og to skjermer. God investering, særlig hvis du kjøper den til 1000 spenn - da er du bare ymse 400 unna, Fenris. ;)
190837​
[/b]
Hehe, det skal nok gå bra. Pengene er der, klare til å bli tjent inn, men jeg gidder ikke. :svette:

Det er ikke så mange spill ute enda, det er sant. Så du har ikke så mye å velge i uansett. Men jeg ville kjøpt - ok, er delvis fordi ingen i familien vil eller har tid til kjæledyr, som hund eller katt - Puppy Times. Det er vel ikke kommet ut enda, men jeg tror det er rett rundt hjørnet. Hvis du har en utgivelses-dato, så hadde det vært fint. Kanskje WarioWare Touched hadde vært noe? Ja, jeg har hørt at det er lite, men.. for å være ærlig, så har du de to spillene jeg ville hatt. Project Rub og Mario. Band Brothers vet jeg ikke så mye om. Men det er vel importert, ah? Mitt råd til deg: Spar pengene. Vent noen måneder.

Har Metroid Prime kommet ut enda?
 
#62
Nei. Kun demoen som følger med DS-en.
 
#63
Baronen skal ha Mashed: Fully loaded og Time Splitters3, så han kan ikke vente. =D
 
F

Fenris

Gjest
#65
Opprinnelig skrevet av Freezar@16.03.2005, 15.25
Nei. Kun demoen som følger med DS-en.
191041​
Aha, ok. Metroid Prime har utrolig genial spillkontroll. Det kan nesten sammenlignes med tastatur og mus. Det skal jeg ha meg. Men først så må jeg kjøpe DSen, selvfølgelig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#66
Speaking of which: Noen nisser som føler seg generøse, og har lyst til å donere den europeiske Metroid-demoen til meg? Jeg betaler selfølgelig porto, og kanskje noe i tillegg ...
 
#68
Noen som har prøvd New Super Mario Bros?
Eller har det i det i det hele tatt kommet ut...?
Syntes det så spennende ut på en trailer....
 
#69
Baronen: Band Brothers mot min europeiske versjon av Metroid demoen? =D
 

Lodin

Der Waaaah
#70
Opprinnelig skrevet av Fenris+16.03.2005, 16.07-->
Er DSen helt sonefri, sier du?
191081​
[/b]
Kan tilogmed bruke strømledninga fra en Europeisk SP på min Japanske DS. :D
<!--QuoteBegin-supermario
@16.03.2005, 16.07
Noen som har prøvd New Super Mario Bros?
Eller har det i det i det hele tatt kommet ut...?
Syntes det så spennende ut på en trailer....
191082​
Ikke sluppet ennå så det er ingen som vet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#71
Opprinnelig skrevet av Fenris@16.03.2005, 16.07
Er DSen helt sonefri, sier du?
191081​
Spillene er ihvertfall sonefrie: Det eneste jeg tror ikke fungerer er å linke spill fra forskjellige regioner mot hverandre - klart, download play fungerer jo. Jeg er rimelig sikker på at vi brukte både japanske og amerikanske DS-er på spilltreffet når vi spilte Band Brothers. Erlend og what's-his-name hadde jo derimot problemer å med å linke Metroid-demoer, fordi de var fra forskjellige regioner.

Freezar: Pøh. Behold demoen din, vantro hund.

New Super Mario Bros. gleder jeg meg faktisk veldig til. Det skal dessuten godt gjøres å ødelegge det, så jeg tror det er et ganske safe bet å anta at det kommer til å rocke. :)
 
F

Fenris

Gjest
#72
Er DS-spill billigere i Thailand tror dere? Kjenner en fyr (venn av fatteren) som har bror i Thailand. Kunne sikkert fått ham til å kjøpe en bunke med spill tilbake til Norge, men vitsen blir liten hvis de koster akkurat det samme der som her.
 
#75
DS-en er sonefri, som nevnt ... Men det er synd at ikke de europeiske versjonene funker med de amerikanske versjonene når det gjelder linking. :(
I hvert fall slik det er med Metroid Prime Hunters ...

Jeg har egentlig lyst på flere DS-spill nå ... Meteos, Polarium og Daigasso! Band Brothers er jeg ganske hypp på. Touch! Kirby's Magical Paintbrush virker også moro. Men alle utenom Polarium er kun ute i Japan (Kirby kommer 24. mars, tror jeg).

Noen som vet om det er mye japansk tekst på Meteos?
 
#76
Opprinnelig skrevet av supermario@16.03.2005, 16.07
Noen som har prøvd New Super Mario Bros?
Eller har det i det i det hele tatt kommet ut...?
Syntes det så spennende ut på en trailer....
191082​
Spillet er en av disse uhyre spennende titlene som ikke har fått noen utgivelsedato ennå
 
F

Fenris

Gjest
#77
[...] Men det er synd at ikke de europeiske versjonene funker med de amerikanske versjonene når det gjelder linking.
Hmm. Da blir det vanskeligere.

Hvis spillene er billigere i Thailand, da gjør det egentlig ikke noe. Da spiller jeg dem for meg selv, enkelt og greit. Takk for svar. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#78
Men, hallo. Hvis spillet har Single Cartridge Multiplayer, så er det bare å spille ivei. :)
 
#79
Opprinnelig skrevet av Baronen@16.03.2005, 17.34
Men, hallo. Hvis spillet har Single Cartridge Multiplayer, så er det bare å spille ivei. :)
191168​
Joda, thumbs up for Single Cardridge Multiplayer ... Blir bare så bajs med online-opplegget om spillene skal ha forskjellige "soner".

---

Bestilte forresten Touch! Kirby's Magical Paintbrush (JAP).

... Skal muligens bestille Meteos (JAP) eller Daigasso! Band Brothers (JAP) også. Men hvilket? Er det Single Cardridge Multiplayer i Meteos (hvis det er multiplayer der da)?