F
Opprinnelig skrevet av Baronen+15.03.2005, 23.56-->
Til DS-en min har jeg foreløpig Mario 64 DS, Feel the Magic og Band Brothers. Mario kjøpte fordi jeg aldri spilte det originale noe særlig (hadde ikke N64 selv, skjønner du), Feel the Magic fordi jeg trengte et show-off minigame-basert spill, og Band Brothers fordi det råkker alvorlige mengder rumpe på multiplayer. Når det gjelder Polarium, så er det eneste hullet i planen min det at jeg ikke har råd. Eller, jeg har råd, men da må jeg droppe andre saker og ting. 
Jeg anbefaler virkelig DS. Personlig syns jeg det er en håndfull gode spill ute nå, men bare tenk på alle som kommer snart, og alle mulighetene med Touch Screen, og to skjermer. God investering, særlig hvis du kjøper den til 1000 spenn - da er du bare ymse 400 unna, Fenris.
<!--QuoteBegin-Fenris
@15.03.2005, 22.11
Godt valg, Baronen.
Jeg er meget keen på en DS, men jeg har ikke penger for øyeblikket. Foreldrene mine skylder meg en god del, 600,- faktisk. Etter det skal jeg gjøre småjobber hjemme i huset, som å vaske stua, kjøkkenet o.l.
Hvilke spill har du til den?
Godt valg, Baronen.

Jeg er meget keen på en DS, men jeg har ikke penger for øyeblikket. Foreldrene mine skylder meg en god del, 600,- faktisk. Etter det skal jeg gjøre småjobber hjemme i huset, som å vaske stua, kjøkkenet o.l.
Hvilke spill har du til den?
190741

Jeg anbefaler virkelig DS. Personlig syns jeg det er en håndfull gode spill ute nå, men bare tenk på alle som kommer snart, og alle mulighetene med Touch Screen, og to skjermer. God investering, særlig hvis du kjøper den til 1000 spenn - da er du bare ymse 400 unna, Fenris.

190837
[/b]
Det er ikke så mange spill ute enda, det er sant. Så du har ikke så mye å velge i uansett. Men jeg ville kjøpt - ok, er delvis fordi ingen i familien vil eller har tid til kjæledyr, som hund eller katt - Puppy Times. Det er vel ikke kommet ut enda, men jeg tror det er rett rundt hjørnet. Hvis du har en utgivelses-dato, så hadde det vært fint. Kanskje WarioWare Touched hadde vært noe? Ja, jeg har hørt at det er lite, men.. for å være ærlig, så har du de to spillene jeg ville hatt. Project Rub og Mario. Band Brothers vet jeg ikke så mye om. Men det er vel importert, ah? Mitt råd til deg: Spar pengene. Vent noen måneder.
Har Metroid Prime kommet ut enda?