Hvilket lanseringsspill bør jeg skaffe meg?

#81
De selger jo ikke spill på Lefdal her i Oslo da :( pappa var der og kjøpte DS til meg, men de hadde ikke fått inn spill sa de :tommelned:
Vet dere om noen steder jeg får dem billigere enn på Spaceworld, må ha i morgen, skal til England på fredag, og trenger spill på reisen :)
 
#83
Ser ut til at puzzleren Meteos får lansering i USA i slutten av april/begynnelsen av mai.

Opprinnelig skrevet av IGN
Luckily, the game is officially on its way to the US, currently planned for a late April/early May release date from either Bandai or Nintendo itself. The game is well worth waiting for, especially if you totally dig Tetris style puzzle games. It's one of the most creative puzzlers to ship in recent years, and we can't wait to get our Meteos on in an English form in a few weeks time.
Dette spillet har fått en del skryt i media (blant annet fikk det 38/40 i Famitsu), så det er kanskje noe man bør se frem til.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#84
Ligner ikke Meteos forferdelig mye på Zoo Keeper/Bejeweled? Altså, det høster jo gode karakterer overalt, men etter hva jeg har lest, virker det klin likt Zoo Keeper.

Blizzy: Du er en kjekk kar! Jeg sender deg PM med adresse. Aight?

Redigert: Jeg sender imorgen, fordi homogutten er trøtt nå.
 
#86
Tror Meteos er slik at du kun kan flytte brikkene opp og ned. Når tre eller flere av samme farge er på samme linje, vil de sveve litt oppover, og dytte alle brikkene over seg oppover. Noen farger blyr høyere enn andre, og hvis en brikke når opp til den øverste skjermen er en kvitt dem. I tilleg til dette skal det være noen kombomuligheter, og bonusbrikker.

Fint å se at vi får det på engelsk. Vurderte lenge å importere japse-versjonen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#87
1UP har anmeldt import-versjonen av Meteos: 8.0

Opprinnelig skrevet av Jeremy Parish
You'll be hard-pressed to find a faster-paced puzzle experience. In a way, Meteos is the diametric opposite of Lumines; where the PSP's Puzzle X Music title is about falling into a groove and playing a single round for up to hours at a time, Meteos is about sheer frenetic reaction.
[...]
Meteos is an interesting take on the puzzle genre and stands out enough to be worth a look. It may not be to everyone's liking -- it took quite a while to grow on me -- but stick with the game and explore its depths and you'll be pleasantly surprised by how entertaining it can be. Insanely fast, frequently clever and perfectly suited to the Nintendo DS.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
I got my shiny new copy of Yoshi's Touch and Go today. I booted it up and started on the first of four play modes. The game is really fun, full of technique and getting the high scores is actually quite challenging compared to most other DS games. It was only when I returned to the main menu I realised with growing horror that those four modes were it. That's all. No story mode, no world map, no nothing. You click on a mode and you do the level with a certain goal trying to beat your high scores. The enemies and layout only vary slightly each time. Yoshi's Touch and Go has a whopping four levels total.

This is crazy, maybe I'm missing something but I doubt it. I know Nintendo games have been getting shorter but four levels? Fuck off. I was expecting a decent one player mode to rival the magic of the SNES version but all I get is 4 levels that last about 3 minutes each. Yes getting a new high score is compulsive but theres nothing beyond that. I don't know what to say.

Score attack's level is the same every time.
Time attack's level is the same every time.
Magikoopa attack's level is the same every time. There might be some slight variations in the layout of the spikey guys but not noticablly.

As for endless attack the sections in that aren't truely random, they're just the same small sections (of which there are very few) glued together in a different order each time.

I was expecting bosses, castles, caves, ski slopes and all the other stuff that made Yoshi's Island so great. Theres no variation in theme between the four modes. The worst thing about the game is that for something thats only fun in short bursts the modes rely on nothing but rote memorisation of the layouts and where the next enemy will come from. The time attack one is also very weak and feels like very little effort was put into it.
Og jeg som hadde gleda meg sånn. :(
 
#89
Ikke så overraskende egentlig, i og med at spillet kun var en fremvisningsdemo på E3, og på det tidspunktet ikke ment som et endelig spill. Så har vel noen kloke hoder i nintendo funnet ut at med litt mer arbeid, så kan de utgi det som et helt spill.

Er det rart at nintendo kan si at det er billigere å lage spill til DS, når alt som kommer er spill fra haste-prosjekter og 7 år gamle porter.
 
#90
noen som vet om det kommer ett nytt Pokèmon spill à la de gode gamle som man skal gå rundt å fange Pokèmons?
 
#92
JA! FAEN, JA! Vet du noenting om når?

elsker deg.

:flau:
 
#95
Vet vi ikke at det kommer til å bli som forgjengerene? À la Pokèmon fire red og sånn?
 
#97
Virker VELDIG interessant! :)

Noen som har prøvd/har sett/hørt om animal crossin ds??
Siden animal crossing opprinnelig skulle til n64, så trur jeg grafikken blir ganske passende! :):):)
 
#99
Har SM64DS. jeg synes det er ganske bra, men det er lett å få tak i folkene. jeg får ikke tak i flere stjerner enn 35 men har alle folkene. wario er jævlig sterk men jævlig treig,og hopper ganske dårlig og er ikke særlig rask. luigi er ganske rask men litt svak, og hopper bra. Yoshier jævlig svak, ganske rask og er best til å hoppe. mario er like god i alt. alt i alt er spillet ganske morsomt men d blr litt kjedelig i lengden. d er et langt spill. som er bra fordi du kan leve leng epå bare å ha det.
 
Gah, så jeg gleder meg til det nye Pokèmon spillet kommer ut.

:kos: