hvor mange kommer til å kjøpe DoomIII ?

• Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Vil du kjøpe DOOM III?

• Nei.. jeg har jo allerede lastet det ned!

Stemmer: 0 0,0%
  • JA!!!!! SELVFØLGELIG MÅ JEG DET!!!!

• Nei. jeg er ikke noe fan av sånne spill!

• DOOM III? hva er det forno?

• Totalt antall stemmer
    0
D

Deleted member 365

Gjest
Vel.. jeg lurer litt på om folk gidder å kjøpe det. Det er jo så SINNSYKT mange som har lastet det ned.

Så ja.

jeg vet at jeg ihvertfall skal kjøpe det.

Ro litt ned på Doom 3-emnene nå. Det er vel 5-6 forkjellige, men emnet har hensikt, så lar det gå.

Ang. spørmålet, hadde jeg, Psycho Mantis, ILiuz og Chaz en liten diskusjon om dette på MSN her om dagen. Konklusjonen for min del ble at jeg antakelig vil kjøpe det pga. online, men det kommer an på om venner/folk jeg kjenner gjør det samme.

Jeg ville gått rundt å følt meg skyldig hvis jeg ikke hadde tenkt å kjøpe det spillet, et slikt fantastisk spill fortjener noe mer enn å bli nedlastet (uten å kjøpe det)...

Ja, id software gir ut et fantastisk spill, og da fortjener de a folk kjøper det!

I følge Gamespot foregår det massiv nedlasting av Doom III nå. Forskjellige rapporter sier at id software og Activison har tapt noe et sted mellom ca 8 mill KR og 20 mill KR. Det er syke summer!

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm jeg stemte: Nei. jeg er ikke noe fan av sånne spill! Men ja jeg laster det ned for og teste det ut da hehe :p Selv har jeg aldri vert noen Doom fan!

Jepp, Doom 3 skal kjøpes. Jeg har faktisk ikke lastet ned spillet. Sitter bare å venter på spillet fra DVDBoxOffice nå. Gleder meg enormt.

D

Deleted member 365

Gjest
for å si det sånn...
ID fortjener hver eneste krone de kan tjene med tanke på at hver gang de har gitt ut ett eget spill har de revolusjonert sin egen sjanger dvs. 1.person shooter sjangeren, med en ny og kraftig motor.
huff..
jeg tror faktisk jeg hadde kjøpt spillet om det hadde kosta 1000 spenn.
og jeg tror multiplayer delen blir bra. støtter jo kun 4 spillere maks hittil. men id sa at de syntes det kunne være opp til "modderne" og fikse så det funker med flere spillere. de sa også at å spille doom3 over internett krevde at de hadde rask linje.
men ja. jeg vet ikke enda. jeg tror det blir fett!!!!

Jeg fikk spillet for to dager siden, det vil si jeg lastet det ned, og har derfor ingen planer om å kjøpe det i tillegg. Har så vidt begynt å spille, ettersom jeg for tiden er mest opptatt med Tales of Symphonia.

For dem som har planer om å kjøpe spillet her i norge, er det jo litt kjedelig å vente helt til 13. august. Idiotisk å ikke lansere ett så etterlengtet spill likt over hele verden. I allefall en smule nærmere hverandre. Ikke rart at folk laster ned i stedet.

Jeg har lastet det ned, men skal kjøpe det, bare det kommer til Norge!

Hva med et fjerde alternativ: "Nei, for jeg har hverken brukbar pc eller Xbox." Siden det ikke var en mulighet, måtte jeg nesten si at jeg ikke var fan av sånne spill. Noe som ikke er sant.

Jeg lasta det ned kun fordi jeg bare klarte ikke å vente! Hadde dem sluppet det ut likt over hele verden så hadde det stått i hylla istede.

Men jeg skal kjøpe det den 13.08 av respekt til ID for det råaste spillet jeg har spilt på veldig veldig lenge. Og så har en jo multiplayer delen også, selv om denne kommer nok til å være veldig kjedelig. I følge ID selv så har dem putta veldig lite tid på multiplayer biten.

Så jeg oppfordrer alle som har lasta det ned og som likte det til å gå å kjøpe spillet. Det her er en klassiker som alle burde ha. :tommelopp:

D

Deleted member 365

Gjest
Absolutt.

jeg glemte og svare på Jani sitt "ro ned på doom3 emnene nå".
grunnen til at det er så mange er at det er det eneste spillet som det blir pratet om for tiden.
:D og jeg forstår GODT hvorfor

Jeg har nå lastet det ned for å teste hvordan det funker på min PC.

Konklusjon: ELENDIG!
Jeg kommer defor ikke til å kjøpe spillet. Jeg gidder heller ikke å spille det siden det hakker som et helvete med laveste innstillinger. Jeg kommer mest sannsynelig til å slette det.

C

Crizpy

Gjest
For det ikke er noen grunn til å kjøpe spillet hvis det ikke er pga. multiplayeren.

Da er det like greit å ha det som er lasta ned... penger spart :)