hvor mange kommer til å kjøpe DoomIII ?

• Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Vil du kjøpe DOOM III?

• Nei.. jeg har jo allerede lastet det ned!

Stemmer: 0 0,0%
  • JA!!!!! SELVFØLGELIG MÅ JEG DET!!!!

• Nei. jeg er ikke noe fan av sånne spill!

• DOOM III? hva er det forno?

• Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Erikpc@11.08.2004, 01.11
jeg spiller spillet på Ultra high @ 1280x1024@60Hz + AAx2 og synthical...etellerannet.

Requirements er også overdrevet.
85570​
Det sier oss jævlig mye når du ikke kommer med system specs eller framerate. For alt vi vet kan 20 FPS være ok for deg.

Hrhr

Okey da..
Min pc 3.07ghz,1024mb ram, sapphire radeon 9800pro 128..Og det lagger litt noen steder med instillingene på Ultra high, AAx2, synthical..1280x1024@60hz..

Opprinnelig skrevet av Agradula@08.08.2004, 18.17
Pollen går ut på om du vil kjøpe det.
Hvis du ikke har bra nok pc til å kjøpe det så trykker du nei. enkelt og greit.
Ja vel, men skal jeg stemme på "nei, jeg har allerede lastet det ned", eller "nei, jeg er ikke fan av sånne spill"? Ingen av de stemmer.

*Pirkete med god grunn* :p

Kleevah

Livsfarlig amatør
Sånn, der var DooM 3 retail på plass i hylla og Activision 400,- rikere. Jeg har i hvertfall gjordt mitt.

*sniffer manual*

C

Crizpy

Gjest
Lurer på hvor mye produsenten får av hvert spill.
Det skal være profit for butikken, det koster å transportere alt, forsikring blablabla. mm. så produsenten sitter vel kanskje igjen med 50 spenn profitt pr. spill. jaja, du gjør hvertfall så div. folk for beholde jobbene sine :tommelopp:

Lagger bittelitt hos meg på store områder. Kjører 1024x768@75hz, high quality. Athlon 64 3000+, 1024mb ram, Radeon 9800SE.

Doom III er bestilt...

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Erikpc@10.08.2004, 23.25
Hrhr

Okey da..
Min pc 3.07ghz,1024mb ram, sapphire radeon 9800pro 128..Og det lagger litt noen steder med instillingene på Ultra high, AAx2, synthical..1280x1024@60hz..
85588​
Hva er vitsen med å bruke Ultra High? Man ser jo ikke nevneverdig forskjell. Det er vel egentlig bare en e-penisforlenger. Er jo mye diggere å spille med fin framerate. Jeg kjører 1024x768x32 @ 70hz, ingen AA, HIGH (husker ikke om jeg har på v-sync, men det går sinnsykt smertefritt iallefall. Har aldri gått ned mer enn 20 fps.

Jeg skal vel kjøpe Doom 3 til Xbox tenker jeg. Har kraftig nok Pc, men det er så sinnsykt fett med Xbox Live.

Enig det der med at folk burde kjøpe spillet, det fortjenr id. Hvis for mange laster det ned er det ikke sikkert at det blir noe doom 4 :(

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Ace@10.08.2004, 20.42
Jeg skal ikke kjøpe DOOM3 fordi det er rett og slett bare et spill som har god grafikk and no more... etter hva jeg har lest på bla. Gamespot ^_^
85458​
Et spill som fikk 8,5 er bare grafikk og no substance? Jeg tror jeg må en titt på spillsamlinga di, vennen min. Så skal jeg vurdere å håne deg etterpå.

Opprinnelig skrevet av Erikpc@11.08.2004, 00.25
Hrhr

Okey da..
85588​
Ultra high, 2xAnti Aliasing og høy oppløsning med Radeon 9800 Pro som du sier går glatt men lagger litt noen steder.. vel.. det tviler jeg på. Spørs om du ikke synes glatt er 20 FPS? :blunk:

Vel, hva kan man si? Smak og behag. Men det virker for meg som om du analyserer spillet mye mer enn du spiller det.

Det er FAEN meg hele tiden mørkt, og man må hele tiden bruke den stygge lommelykta. Bare stress.

Sorry for den manglede innsikten i denne saken.
:p

D

Deleted member 365

Gjest
Opprinnelig skrevet av kyllingmannen
Ja vel, men skal jeg stemme på "nei, jeg har allerede lastet det ned", eller "nei, jeg er ikke fan av sånne spill"? Ingen av de stemmer.
oops.. det glemte jeg visst.
Var sikker på at jeg hadde en helt vanlig nei der.

My mistake... men stem nei. er ikke fan..

Opprinnelig skrevet av Erikpc@11.08.2004, 00.11
Jo mere jeg spilte jo mer jeg syntes synd på de som sto bak Doom 3.

Jeg husker i et av intervjuene der han ene med kort lyst hår og briller sier : " Im really looking forward to the release of the game, I cant wait to hear the response of costumers"..Vel, han sa noe lignende :p
Tja, utifra 90% av reviewsene jeg har lest om spillet vil jeg si han (John Carmack) har rett i det han sa, responsen har vært glimrende..

Opprinnelig skrevet av Erikpc+11.08.2004, 00.11-->
7/10 av våpene er et stort GJESP.
[/b]
<sarkasme>Ja, enig der.. Realisme i ett spill suger.. </sarkasme> Om du forventer sverd a la daikatana eller flyvende kuer a la worms tror jeg ikke spillet er noe for deg uansett.. Våpnene passer perfekt inn i spillets historie og setting.. Om du hadde spilt lenge nok til å få våpnene uten cheat ville du fått sett historien bak de fleste våpnene og levd deg litt mer inn i hele spillet.

Man bare går i koridorer, og andre diverse rom. Doom og Doom 2 hadde stil og spenning, noe som desverre ikke doom3 har.
Jeg vet ikke hva du forventer av en base på mars egentlig.. Brettene er akkurat slik jeg ville forestilt meg en base på mars ville være på den tiden..

Oppskrytt grafikk. Charakteren, alierte og fiender har god grafikk. Men vegger og annet er helt livløst. Far Cry sine fuktige mur vegger er mye bedre.
Den er akkurat det den er skapt til.. Tror du veggene på en romstasjon lever? Eller at de bruker murvegger på mars?

Det er FAEN meg hele tiden mørkt, og man må hele tiden bruke den stygge lommelykta. Bare stress.
Det er poenget med spillet, det skal være skummelt, klaustrofobisk og gjøre deg ubekvem, og det er akkurat det effekter som de du nevner gjør.

<!--QuoteBegin-Erikpc
@11.08.2004, 00.11
Jeg har nok mere kritikk å spy ut, men kommer ikke på noe i farten.
Når du kommer på no så skriv det her.. Jeg gleder meg allerede..

Er ikke helt sikker. Kjøper det sannsynligvis når/om prisen går ned. Har vært Doom fan siden jeg var liten, så jeg har ikke lyst til å gå glipp av dette spillet heller da.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Erikpc@10.08.2004, 23.11
Jeg har lastet ned Doom 3, og det er jeg pokker meg glad for.

Da jeg begynnte å spille spillet merket jeg med engang at spillet ikke ga meg noe sans for interesse, spenning eller annet. Etter 10 min. gadd jeg ikke mer..
85570​
Det er virkelig godt at spillet ikke ga deg sans for spenning. Rema virker som et koselig og trygt sted. Da er ikke spenning noe man skal ha seg til å verdsette.
Ellers så regner jeg med at du brukte koder med engang du satt deg ned. For så å jukse deg igjennom spillet imens du sier til deg selv. "Fy faen jeg er kul ass sitter her og ikke liker noe som er helt nytt og populært. "

Jøss da, haha. Sykt med klapp på skinnet jeg får her.

Til dere alle: De 3 første timene så spilte jeg uten koder. Men så tenkte jeg at her må det piffes opp litt, så jeg tok på "give all".

Nå som jeg kom igjennom spillet på 2 timer og en hel fredag, så satt jeg igjen med et godt intrykk. Spillet blir bedre jo lengere ut i spillet man kommer.

Jeg hadde nok altfor store forventninger, så det er noe av grunnen til at jeg kom med så hard kritikk mot Doom 3.

Elfkin skrev : "Den er akkurat det den er skapt til.. Tror du veggene på en romstasjon lever? Eller at de bruker murvegger på mars?".

HAHAHAHAHA!

Les hva jeg skrev en gang til, Elfkin :)