hvor mange kommer til å kjøpe DoomIII ?

  • Trådstarter Deleted member 365
  • Startdato

Vil du kjøpe DOOM III?

  • Nei.. jeg har jo allerede lastet det ned!

    Stemmer: 0 0,0%
  • JA!!!!! SELVFØLGELIG MÅ JEG DET!!!!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei. jeg er ikke noe fan av sånne spill!

    Stemmer: 0 0,0%
  • DOOM III? hva er det forno?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av Momochi Zabuza@16.08.2004, 14.01
Er ikke helt sikker. Kjøper det sannsynligvis når/om prisen går ned.
88286​
Superhint:
Elkjøp selger spillet til 299,- både i butikk og på nett. LØP OG KJØP!
*klapper på lommeboka*
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@16.08.2004, 17.22
Mens de som vanligvis rakker ned på alt som er nytt og populært sitter her og forsvarer det mot mainstreamgutta som fortsatt ikke er ferdig med å runke til turningen i Athens 2004.

Verden vil bedras, karer.
88349​
Jeg har faktisk flere ganger tenkt på å spørre deg om hvorfor du plutselig forsvarer et nytt og populært spill, for det er liksom ikke helt deg. Men jeg har ikke turt å spørre, i frykt for at du skulle begynne å rakke ned på meg. For jeg er jo ganske ny. Og populær.
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@16.08.2004, 18.04
Fordi jeg liker Doom 3 :D I motsetning til veldig mye annet, som jeg liker veldig dårlig. Sportsspill, lisensspill og andre slike ting. Bare vent til det forpulte 24-spillet kommer. Det skal jeg hate med et glis rundt munnen.

Du er kanskje ny, men du er ikke populær. Der. Nå har jeg hetset deg. Fornøyd? :p
88394​
Det er vel egentlig motsatt - jeg er ikke ny, men populær! Har grilltoppen gått deg helt hus forbi? :p
Og bare for å gå fra off topic til enda mer off topic, så må jeg spørre om noen vet om det blir noe av det 24-spillet? Jeg husker at et spill ved navn "24" sto på lista over spill som skulle vises fram på E3 i år, men har ikke hørt noe mer om det hverken før eller siden.
 
D

Deleted member 365

Gjest
Vet ikke.
;)
Men jeg mener å huske at jeg leste Det skulle komme ut i løpet av neste år.

Shadar: greit at du kritiserer spillet som kommer. Men jeg kjenner deg og den måten du skrev det der på vil si at du kritiserer serien også. Hater deg Erlend. Du vet det godt. Du kan ikke si at det er dårlig når du ikke har sett det din hardneger!
N'hyll N'hyll
 
Mitt nærmeste svar måtte være at jeg ikke er fan av sånne spill. Det blir litt feil, for jeg digger Resident evil(selv om nivået på action der er "litt" lavere og det er mer inteligent og mer historie). Problemet er at foreldrene mine er blant de som ser litt på hva jeg kjøper. Det eneste spillet jeg har som jeg ikke "vistnok" er gammel nok til å spille er Soul calibur 2, noe som jeg går ut ifra at sier litt. GTA får jeg ikke lov til å tenke på engang, mamma hater RE(som jeg har måttet låne) og doom 3 er det derfor ikke snakk om. Så derfor kjøper ikke jeg det.

Får ikke engang lov til å kjøpe doom 1og 2 til gba...
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Crizpy@11.08.2004, 12.29
For dere som skal kjøpe det, clix0zrz
85710​

Følg med du, gutten min :kos:

Redigert: Hvorfor i all verden er dette emnet i "Spill" istedet for "Spilling generelt"
Er det bare jeg som synes de to seksjonene er et stort rot?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er vel også sånn at musikken ligger som CD-spor? Jeg spurte pirat-roomien min om det var metallmusikk i bosskampene, og han sa at det ikke var musikk i spillet.


Litt teit å hyre inn Nine Inch Nails kun for å gjøre musikken til hovedmenyen, lizm.
 

SHDR

Gullmedlem
Lyddesignen ble desverre ikke gjort av Trent Reznor, som begynte, men av hans gamle bandkompis Chris Vrenna fra Tweaker, som blant annet gjorde musikken og lyddesignen til American McGee's Alice. Han har gjort alt av lyddesign i dette spillet her og, så hver gang dere hører vinden ule eller en stemme hviske "over here ...", så er det Chris Vrennas verk. Jeg synes han har gjort en enorm jobb.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jepp, lyden er fantastisk som den er. Jeg vet ikke helt om et soundtrack a là Quake hadde gjort seg her.

Bæ, og selvsagt har jeg kjøpt og betalt Doom 3.
 
Jepp, jeg kjøpte Doom 3 på Elkjøp i dag og jeg syns spillet rett og slett er helt genialt.
 
D

Deleted member 365

Gjest
Jess. Det er Tweaker ja. som Shadar sier hver gang du hører en lyd. Dvs HVER ENESTE GANG så er det chris Vrenna som har hatt ansvaret for hvordan det ble hørendes ut.
jepp.
Og jeg er glad for at det ikke er musikk i spillet bortsett fra på menyen. Det gjør at det blir mer virkelig. Det blir mer...

eksempel: Når du går rundt i byen. Er det klassisk musikk eller soundtrack som definerer hva som skjer rundt neste hjørne?
 
Opprinnelig skrevet av Erikpc@17.08.2004, 22.11
Til dere som har kjøpt Doom 3, er multiplayer delen bra? Har hørt at den er kjedelig.
89143​
Tja, multiplayeren er helt grei, men blir nok kjedelig i lengden (har vel selv spilt multiplayeren i 2-3 timer). Ikke forvent deg noen Quake III Arena eller Unreal Tournament 2004.
 
Opprinnelig skrevet av Erikpc@17.08.2004, 21.11
Til dere som har kjøpt Doom 3, er multiplayer delen bra? Har hørt at den er kjedelig.
89143​
id har lagt "lite" arbeid i multiplayer-delen av DOOM3, så det er få multiplayermoduser, men motoren er jo som kjent genial, så jeg tror det bare er ett spørsmål om tid før det kommer noen bra multiplayer-moder som vil trekke mer folk enn den tradisjonelle deathmatchen.. id har jo satset på mod-communitiet allerede fra DOOM 1 ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Crizpy@17.08.2004, 19.33
Redigert: Hvorfor i all verden er dette emnet i "Spill" istedet for "Spilling generelt"
Er det bare jeg som synes de to seksjonene er et stort rot?[/font]
89083​
Nei, det er ikke bare deg. Folk feilposter emner i hytt og pine. Jeg hadde en stund bare kontroll over Spill-delen, men nå som jeg er lokal moderator i Spilling Generelt også, planlegger jeg å ha en stor opprydding snart. ;)
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Baronen+22.08.2004, 11.03-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@17.08.2004, 19.33
Redigert: Hvorfor i all verden er dette emnet i "Spill" istedet for "Spilling generelt"
Er det bare jeg som synes de to seksjonene er et stort rot?[/font]
89083​
Nei, det er ikke bare deg. Folk feilposter emner i hytt og pine. Jeg hadde en stund bare kontroll over Spill-delen, men nå som jeg er lokal moderator i Spilling Generelt også, planlegger jeg å ha en stor opprydding snart. ;)
91308​
[/b]
Og hvem sitt forslag var det, tro? :)