I 2050 tror jeg ikke det vil finnes noe spill. Utviklere har gått tom for ideer og grafikken og gameplayet er så virkelig at det egentlig er best og leve livet istedenfor å sitte inne å spille.
Hvem her på forumet vil vel spille krigsspill som er helt ekte bare at det foregår i den digitale verdenen. La oss si at du skyter på fienden. Du treffer han i beinet og han skriker av smerte og ber deg om å la han leve, men det bryr du deg ikke om, fordi du får eksra poeng får drepe med kalt blod. Hva med monsterspill. Mennesker blir revet i tusen biter og du splatter monstere så du får blodsmak i munnen. Hvis du synes dette høres spennede er du bare en syk, syk mannn( eller danme). Godt råd til deg da. Verv deg i militæret dra ned til Irak eller Sudan eller et av de stedene. Da ser du hvor forferdelig verdenen er.
Hvis det i så fall er spill i 2050 så vil det nok være kjøretøy simulatorerer, men de vil være så ekte at det egentleg ikke er noe vits.
Selvfølgelig har i rpg og platformspill som kan være morsomt for de minste.
Krigsspill tror jeg ender sine dager om et par år. Bare så dere vet så spiller jeg en del skytespill selv, men når jeg sitter der tenker jeg over jeg synes det er gøy å skyte på virtuelle mennesker og se dem dø kort og brutalt.
Dette er min menig, håper dere ikke tar det ille opp.