[Multi] I'm your density. I mean, your destiny.

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Mopey

チーズ
#61
Dinger lvl 29 om litt og har et par nære kompiser på lvl 28 som har tatt nesten hele Raidet før (de ble bøttføkka av en teamleader like før sistebossen, som valgte å spille videre uten dem). Tipper vi kan være klare mot helga neste uke. Jeg mangler fortsatt gode nok våpen... Men da er vi fire? Nekter å spille med randoms.

NB: Husk at Raid må fullføres iløpet av en 7-dagersperiode fra tirsdag 11:00 (norsk tid) til påfølgende tirsdag 10:59 uka etterpå.
 
Sist redigert:

Mopey

チーズ
#63
Det var én kis fra forumet som ville bli vennlig med meg på pe-ess-enn, men tror jeg sa ignore i kampens hete. Minnes ikke hvem det var.
 
#65
Er level 28 men jeg orker ikke å bruke mer tid på det før season pass content er tilgjengelig. Jeg er så drittlei av å gjøre de samme story/strike greiene om og om igjen. Og jeg kan ikke fordra hvor jævlig tilfeldig loot systemet er. Jeg kan feks være i fireteam og gjøre en public event med full pott. De to andre får ascendant shards, jeg får nada. Har skjedd de siste 4 gangene nå. Og PVP er ubalansert og har altfor få maps til å holde meg interessert. Hvis de driter seg ut på content som skal komme i desember og ikke balanserer/patcher spillet så dropper jeg det helt og ser meg ikke tilbake. Pluss jeg hater grinding, å springe rundt på månen, Mars, Venus osv for å samle på dritt i timesvis for å oppgradere våpen og items føles ut som jobb uten betaling. Nei, holder meg til Shadow of Mordor for tiden. Ingen raeg, bare kos. Og så er Halo collection snart ute til Xbone som kan bli bra. Synd omtrent ingen av kompisene mine har Xbone :/

Fatter enda ikke hvordan Bungie klarte å tryne så jævlig med Destiny i forhold til Halo.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#70
Noen som fortsatt spiller dette? Har spilt en måneds tid og trenger folk å raide med. Hvis noen trenger en unnskyldning for å plukke opp grindehansken, så er House of Wolves rett rundt hjørnet. Queen's Emissary har noen oppvarmingsbountier tilgjengelig as we speak. Trondioh på PSN for de som vil adde meg.

*ber en stille bønn om at ekteskapet holder måneden ut*
 
Sist redigert:
#72
Jeg har jo tross alt betalt for dlcen. Kunne tenkt meg å gjøre Urrox's Grudge og/eller nightfall på et eller annet tidspunkt.

Edit: lvl 32 på PS4
 
Sist redigert:

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#73
Jeg har jo tross alt betalt for dlcen. Kunne tenkt meg å gjøre Urrox's Grudge og/eller nightfall på et eller annet tidspunkt.

Edit: lvl 32 på PS4
PSN? Prøver å få kjørt en nightfall rundt kl. 22:00 i kveld. Tok PoE qualifieren (lvl 28) her om dagen og det var hella´ gøy. Har dinga lvl 32 på Warlocken, og skaffa meg et par exotics også siden sist.

http://destinystatus.com/psn/Trondioh
 
D

Deleted member 91

Gjest
#74
Det bør han ikke kunne, ettersom han skal hente meg på flyplassen 22:20. :p Men faen, må innrømme jeg er litt keen på å dyppe nebbet igjen selv. Ble kraftig utbrent et sted mellom release og første DLC, men fra hva jeg hører skal det være slightly mindre grind å komme opp i level og sånn nå, så jeg er i hvert fall med på ettermiddagen/kvelden i morgen, f.eks.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#75
Kjørte mitt første raid i går, Vog på hard mode. Matcha opp med 'muricans som tydeligvis ikke fikk med seg at jeg skrev at jeg ikke hadde raida før overhodet, men når de først ble klar over det leide de meg pent i lanken gjennom hele greia. Fikk med meg bøtter og spann av exotic shards og energy og fikk endelig fullt oppgradert et par av legendaryvåpna mine. Ingen spennende drops tho', utover et par legendary boots og en rustning som jeg sharda fordi de jeg har var bedre.

Mulig jeg får tid til en Weekly Nightfall i kveld etter at unga har lagt seg hvis noen er med på det.
 
Sist redigert:

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#77
Er alene hjemme frem til fredag, og Iron Banner starta nettopp. Win? Win!

Trondioh på PS4 om noen er hypp på å joine.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#78
Taken King ass! Dreadnought og sverd og nye subclasses og strikes og og og... RAID!

Noen som spiller?


ForumRunner_20150919_144044.png
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Jeg har lyst, men ikke tid. Har dog planer om å plukke det opp uka før de siste spillerne gir seg og serverne blir plugga ut.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#80
Førsteinntrykket er at det er mye å gjøre. Masse quests og bounties bl.a i tillegg til det jeg allerede har nevnt. Har forøvrig ikke rørt raidet ennå. Hook meg opp når du på et tidspunkt logger på, ganske sikker på at jeg kommer til å spille denne spillen leeeenge.