[Multi] I'm your density. I mean, your destiny.

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Har begynt å spille Den Tatte Kongen. Er level 25 og har rustning med 147 Light, noe som antageligvis ligger et sted mellom aluminiumsfolie og bølgepapp. Men steike satan, dette er en artig spill, så jeg kommer til å drive på mer utover høsten, tenker jeg.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#83
Når bleieskift, ammehjelp og klesvask avtar litt er jeg med på dette. Ekstreeeemt fersk i spillet, men liker det bittelille jeg har sett hittil. Føles generisk, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting så lenge pang-pangen var tilfredsstillende.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Hvis du kjøper Den Tatte Kongen får du insta-boost til lv25, bare nevner det. Og generisk er vel det motsatte av hva Destiny er, det har sin egen vri på stort sett alt pluss at det er et Bungie-FPS så det har den gode skytefølelsen sånn cirka hele tida. Men ja, det er skikkelig grindy hvis det var hva du tenkte på.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#85
Sci-fi settinga, mente jeg. Forsvant litt.

Tror nok ei jeg kjøper Kungen av Tattten, men vi får se
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Jeg har som kjent en lidelse som gjør at jeg gir komplett faen i setting/historie så lenge det ikke er aggressivt ræva så det var nok min feil.

Men ja, det er mye ancient evil/killer robots/dark prophesies ute og går, men den visuelle designen er såpass snygg så jeg kozer meg. Bungie skjønte selv at historien er ræva så de fjerna den fra spillet, slik at du må besøke nettsida for å lese den.

Angående The Taken Donkey Kong, så skal det ikke være lett å få tak i faenskapen; hvis du har Destiny og begge DLC-ene fra før av, kan du kjøpe en Legendary Edition-oppgradering til 370 flis. Hvis ikke, må du kjøpe full pakke til 600 eller så. Med mindre du vil ha noen ekstra emotes, våpenpakke og noe annet rask, da koster det 800. Verdt å merke seg er at hvis du faktisk punger ut 800 for den Digital Collector's Edition så er det noe i veien med deg siden det du får er bare skrap.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#88
Har 280-90 light level, men har ikke summet meg til å teste raid enda. Er gjerne med. Er det lett å få sammen en gruppe?
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#89
Jeg har 6 faste jeg har raida med, men det passer ikke alltid for alle så tenkte kanskje det var noen her som var med. Om noen vil være med i kveld kan dere adde Trondioh på PSN. Har en klan som heter Broderskapet (brorskapet var opptatt) som dere kan joine hvis dere vil siden det ser ut som SG-klanen er defunct.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#90
Veldig ålreit å få testet ut raid i går. Anbefaler andre å være med hvis dere har anledning. :)
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#91
Ereksjon av Jern er live, og jeg brukte vel en times tid før serverene ville slippe meg inn i dag. Har spilt gjennom deler av storylinen, og inntil videre ser det ganske fett ut, selv om jeg syns de nye fiendene er litt meh (fallenvarianter). Det er ganske mye nye greier å plukke opp, og til fredagen er det visst nytt raid også. Er det noen her som har tenkt å spille (grinde) litt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Ereksjon av Jern er live, og jeg brukte vel en times tid før serverene ville slippe meg inn i dag. Har spilt gjennom deler av storylinen, og inntil videre ser det ganske fett ut, selv om jeg syns de nye fiendene er litt meh (fallenvarianter). Det er ganske mye nye greier å plukke opp, og til fredagen er det visst nytt raid også. Er det noen her som har tenkt å spille (grinde) litt?
Har tenkt på det, litt siden jeg spilte Den Tatte Kongen skammelig lite, men :tida: og :penga: strekker ikke til akkurat nå. Kanskje når det blir roligere etter hvert, Destiny er jo fortsatt skitfett.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#94
Jajo, jeg driver fortsatt på med denne spillen da, men har siden RoI begynt å spille mer PvP enn PvE, og har i denne omgangen ikke fullført raidet (siste boss er her umulig uten et ganske samkjørt fire team). I tillegg har jeg begynt sånn smått å dille med Sharefactory, og det er ganske kult. Har mekka en liten testvideo, og lært at musikk og sfx ikke bør legges på før man er ferdig med å redigere videoen, så sånn er nok det.



Lik og del, evt. ta en titt hvis du har tid og lyst.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#96

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#99
Til info: Destiny 2 er live! Nightfall er tilgjengelig allerede, og raidet er tilgjengelig fra 13.9.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jasså du, 13.9. du liksom.



Teit at det tar halvannen måned ekstra men betaen hinta bra om at det er verdt å vente på. Gleder meg sånn passe.