[Multi] I'm your density. I mean, your destiny.

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Lodin

Der Waaaah
Det tar 5 timer å komme gjennom alt. Vil du ha mer? Grind all den samme dritten og vent på litt mer dill du kan sjøpe.
Sammenligna med noe som Splatoon så er det en skamdale.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så... det du sier er at... du må grinde i en MMO? :eek:

"Skandale" blir den eneste måten å beskrive dette på, absolutt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Drister meg i å forsiktig postulere en kontroversiell hypotese om at poenget og appellen i Destiny er å kverne.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Synes beta var gøy, men gidder ikke spille på PS4 fordi... det er så hassle, men skal vurdere på nytt når PC-versjonen er klar!
 

Lodin

Der Waaaah
Sier ikke at det er gæli å måtte grinde i en MMO. Greia er bare at det er nesten ikke noe å grinde i dette ved start.
At de så skal ta seg betalt for å fylle på mer er en skamdale.
 
Kjøpt fordi jeg trodde det kom ut på PC samtidig med kånsåll, Å NEIDU! Får vente til jul.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit ikke hvor lodde har fem timer fra, men jeg har spilt Destiny mer enn det og ble ikke ferdig med alt, og rapportene fra folk som faktisk har spilt oppfølgeren sier at den er lengre enn det første så :v

Men ja, tilleggspakker som koster penger er så klart både uhørt og ille. Får håpe ingen andre spill begynner med det, sånn at Destiny 2 blir det eneste spillet i historien som er sånn.
 
Toppen av frekkhet må vel være å ta månedsbetalt samtidig som de tar betalt for expansions :O Tror ingen driver med det altså.
 
kjøpte d2 til ps4 igår da jeg ikke hadde fått med meg at det var kommet ut..... Lurte lenge på hvilke versjon jeg skulle kjøpe, men siden jeg gikk lei av d1 etter en kort stund gikk jeg ut ifra at jeg kom til å gjøre det samme nå... blei med andre ord ingen super duper delux season pazz editon.... Ble standard på meg gitt....

Veksler mellom dette og splatoon 2 og det er til tider ganske morsomt.... Gå fra motion controls og kaste maling på veggene til ren stick controller, fancy grafikk og headshots..... Og jeg må si, foreløpig så foretrekker jeg splatoon 2..... Det føles mye mer smooth kontrollmessig, mekanikken med å svømme opp etter veggen/langs gulvet er veldig tilfredsstillende når man får det til, itillegg til det er et veldig tilgjengelig spill... Raskt inn og spille noen kamper og ut igjen...Spesielt digg når jeg kan klemme inn noen kamper samtidig som jeg legger minstemann!!). Og den instant resume funksjonen på switch er jo superrask. Raskere enn på ps4 ihvertfall....

Må selvfølgelig spille en god del mer Destiny før jeg kan gjøre opp en mening, men foreløpig føles det som mer av det samme gamle.....
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
Onkelsander skrev:
[...],men siden jeg gikk lei av d1 etter en kort stund gikk jeg ut ifra at jeg kom til å gjøre det samme nå...
Når spilte du D1? Det var ganske lite å gjøre i starten husker jeg, men det var ganske mye nå på slutten. D2 er en videreutvikling av D1, og er åpenbart ikke et radikalt annerledes spill, men de tar imo ganske mange skritt i riktig retning.

De fleste av de jeg kjenner som ikke har likt Destiny har vært folk som sjelden eller aldri har raidet, og heller ikke har noen å spille med. Det er ikke til å legge skjul på at dette er et spill som krever at man har faste folk å spille med, og den nye funksjonaliteten med klan-rewards og guided games tror jeg vil hjelpe ganske mye.
 
Du har faktisk rett i det... Jeg spilte i starten, men gikk aldri tilbake... Hørte det var blitt en god del bedre, men tok meg aldri tid til å spille det igjen...

Voksenlivet(og dama) gjør det vanskelig å spille mye, så det blir mest sporadisk her og der.. Og mest sent på kvelden etter kone og kidz har lagt seg.... Blir derfor mye spilling alene ja, så tviler på at det blir mye raiding.... Så tilfeldigvis at jeg var med i Clan Spillegal uten jeg vet hvordan det skjedde :p tenker jeg kommer til lvl 20 og surrer litt, så får vi se.... Det er ihvertfall bedre enn D1 så langt....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Preload av Destiny 2 til PC er i farta. Bare å smelle opp Blizzard-launcheren hvis du har betalt for deg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lite tid til spillings i går men jeg kom meg da til Farmen, i det minste. Så ikke snurten av Gaute da KALOL.

Nei, men dette var jaggu Destiny, på godt og vondt. Godt: Drit artig pangpang, vondt: Bungie er historiefortellere på samme måte som nyutdannede reklametekstforfattere er det. "Ånei The Traveller er dævv nå er vi ikke udødelige lenger hvordan skal dette gå. [en halvtime seinere] Hurra der var det en bit av The Traveller så nå er vi udødelige igjen og alt er på stell." Hvis du tror dette er en overdrivelse så er det faktisk bare en 100% nøyaktig gjengivelse av de viktigste elementene i starten av historien til Destiny 2.

Nei men ja, det ser skikkelig bra ut og datapese-siktinga uten autoaim og sånt er gullende god. Og, for søren (unnskyld fransken min), Bungie er skikkelig gode til å lage artige og engasjerende skytespill. Det er bare mer av det samme, men jeg liker'e.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jammen Halo3 har jo verdenshistoriens beste fortelling, dette kan da umulig være dårlig.
 
Halo 3-historien er bare såå bra. Liker spesielt godt skrivinga på nestsistebrettet …

Gravemind (Gravemind Moment): "Of course, you came for her... We exist together now. Two corpses, in one grave..."

Cortana: (distant) "A collection of lies; that's all I am! Stolen thoughts and memories!"

Gravemind (Gravemind Moment): "And yet, perhaps a part of her...remains?" (maniacal laughter, fades into Cortana's voice)

Cortana: (deranged laughter)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
En (meget ung) fyr prøvde for noen år siden å fortelle oss at Halo3 hadde den aller beste historien og alle som mente noe annet måtte jo være helt dust. Tryggve gjorde alt han kunne for å opplyse gutten, men jeg tror det var forgjeves.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Kjørte nettop gjennom hovedstoryen og heh. Den er ikke spesifikt dårlig, den er bare... bemerkelsesverdig uinteressant? Type fyllmasse hvor jeg bare sitter og til tider humrer over hvor mye tid og penger som har gått med på noe så - sorry - bortkasta.

Med tanke på hvor mye spillet fokuserer på multiplayer slår det meg også hvor mye av storyen du måtte ta solo. Det er til grads ubegripelig når en i første session i et så påkosta spill med så mye coop-funksjonalitet prøver å starte et oppdrag med en kompis og bare "nei du får gå ut av partyet også snakkes vi om 20 min". Kult fikk du subclassen din? Tar det lang tid? Jeg kan finne på no anna imens hvis du vil gjøre det nå. Kult grattis- åh nå fikk jeg min, ja nei jeg kan vente med det til da jeg spiller alene.

Flisespikking kanskje, men skurrer også litt når de viser figuren din i filmsnutter, men ikke har lagt opp til å vise kompisen stående i bakgrunnen elns og de prøver å selge en story hvor begge er hovedpersonen.

Det fører liksom til at alt som har med storygreiene blir så sinnsykt halvræv atte gud nei spar mei. Jeg vet ikke hvor mange millioner som gikk med på alle de filmklippene og skuespillinga, men det er uansett penger de heller kunne (og burde) ha brukt på... no anna.

Men gøy ellers. Chill å bare dille rundt i ikke-storyen og denge romvesner med tjommiser. Kunne trengt flere klasser og et bredere skillset kanskje. Savner mer intrikate builds hvor du kan finne på lure synergier fremfor å bare ta i bruk de som er gitt.

Verdt hundrelappen som det går for på humble atm. Nedtelling til det uansett blir f2p.

Terningkast: Obligatorisk skyterstorysegment hvor du er krøpling og må halte deg gjennom en monolog du gir komplett faen i mens folk venter på deg og hvis du halvveis gjennom det prøver å exite for å se om det lar det hoppe over det så må du starte på nytt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det er stolt Bungie-tradisjon å ha ekstremt påkosta og alikevel dritdøll story, så godt å høre de fortsatt kan levere varene på den fronten. Var litt småkeen på å sjekke ut men tbh venter jeg nok på f2p


----------
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess. Altså, jeg var gira på Destiny 2 før det kom ut, og syntes det var artig å pløye gjennom bare jeg lukka øra og ikke tenkte noe særlig på sammenhengen i historien, (pluss: Det tar kort tid) og så var jeg klar for endgame ooooog.... joa, det blir du også fort ferdig med. Men det er fortsatt masse å unlocke, så hva skal du gjøre med det? Pell deg på Eververse da vel, og bruk ekte penger på cosmetics! Bah. Er fortsatt med på litt rask pangpang da, siden det ser hella bra ut og skytinga fortsatt er bra.