Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Lodin@11.02.2005, 20.23
Noen som har noe imot at jeg spiller som Voldo? =D
176167​
Jaaaaa. :(
Takler ikke å spille mot han, får så jævlig jernteppe og klarer ikke å gjøre en dritt ... Jeg forstår det ikke.

Voldo er litt... hm, ekkel? Jeg takler han heller ikke. :(

Jeg synes det er litt for masse snakk om SC2, la oss heller snakke om SSBM og hvordan jeg skal kruse homotrynene deres til der peppern gror.

*le ondskapsfullt mens hodet sakte lener seg tilbake og neven formes som om til en klo*

Jeg er Marth, den nådeløse ridder. Ingentind står i min vei. Jeg knuser alt og alle og drikker deres blod som en hellig hilsen til våre forfedre.
Jeg er ... MARTH.

Pyser, Fox, den slueste revan av dem alle skal pule dere så hardt i rompa at besteforeldrene deres blir hjulbeinte, og DET ER HARDT

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Agahnim@11.02.2005, 22.30
Jaaaaa. :(
Takler ikke å spille mot han, får så jævlig jernteppe og klarer ikke å gjøre en dritt ... Jeg forstår det ikke.
176251​
Tenkte mer på det at jeg har et ellers sparsabert skinnantrekk som ligner litt på Voldo's og når jeg ikler meg det så danser jeg omkring som ham mens jeg spiller.
Noen som har noe imot at jeg gjør det på treffet? =D

Hvis det blir Smash konkuranse så spiller jeg med Roy.
Marth er bare homo.

Det tror jeg kan bli litt vanskelig du. :p

Mr. Game & Watch er utrolig undervurdert. Egentlig så roxxer han fo-shizzle. ^^

Mjaaaa, han er veldig lett å lese om du kan spillet. En venn av meg spiller noen ganger som G&W, og han nekter å bruke han, om jeg ikke er Ganondorf.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@12.02.2005, 01.48
Pyser, Fox, den slueste revan av dem alle skal pule dere så hardt i rompa at besteforeldrene deres blir hjulbeinte, og DET ER HARDT
176369​
jeg spiller fox =D

Zelink kommer nok også på treffet.
vi skal pwne i smash bros.
det blir 2 on 2 konk, right?

Jeg hadde håpet på 1on1.

Status
Stengt for ytterligere svar.