Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men nå er SSBM det mest balanserte partyspillet noengang også da (uten items). 4 vs 4 kan sikkert bli gjort utenfor compoen, der jeg knuser dere alle med NES!!!1

Og hvis du ser på andre fightingspill sammenlignet med SSBM, så er det mye vanskeligere å knuse noen i SSBM ved å herje villt med tillfeldige tastetrykk enn i andre spill. Men med items derimot er SSBM over på Mario Party/Wario Ware-stadiet igjen.

EagleJin

Bear Necessity
Hvem sier at SSBM ikke er konkurransespill?

http://www.arctic-charge.tk/

Gå inn der og finn "video" på menyen til venstre, bla dere ned til SSBM og last ned. ;)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av Shadar@15.02.2005, 02.45
Jeg synes 4 mot 4 SSBM er shizzen. 2v2 er bare tøys. Alle vet at SSMB ikke handler om taktikk, samspill, teknikk eller finesse. Det handler om å være Pikachu eller Jigglypuff og brune maksimalt. That's what.

Ærlig talt: hvorfor lage en skill-compo av et partyspill? Det blir som å ha turnering i WarioWare: komplett random og helt umorsomt. Let there be anarchy!
177826​
seff hadde det funka fett med SSBM-compo... slutt å vær så negativ! Du sier det jo bare fordi du selv ikke finner glede i spillet. irriterende med folk som bare slenger dritt uten en gang å være nyansert!

edit: din smak er ikke allmenn virkelighet! so put that in your hole and smoke it!

SHDR

Gullmedlem
Du er så ignorant at jeg får frysninger. Jeg har spilt Super Smash Bros i noe slikt som 150 timer, din jøde. Om ikke det er nok til å gi meg en "nyansert" idé om hvordan spillet funker, så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg burde gjøre. Kjøpe en bok om det?

Jeg har et lite tips til deg: slutt å være så jævlig forutinntatt og slutt å late som om du kan leke politi bare ved å PÅPEKE at jeg har høye standarder. Det lønner seg også å vite hva du prater om før du åpner det stinkende homohølet ditt.

Er helt enig med Grønn Zebra. Smash Bros krever mye skills og taktikk, og dette vet jeg ettersom SSBM trolig er det spillet jeg har brukt mest tid på i denne generasjonen med videospill. En buttonmasher vil aldri klare å ta en dyktig SSBM spiller. Kan sikker lange ut om hvorfor, men akkurat nå er jeg på skolen, så har dessverre ikke tid.

Da må vi ta en kamp på treffet, og hvis jeg taper så skal jeg spandere en øl på deg.

Opprinnelig skrevet av Shadar@15.02.2005, 13.28
Jeg er Mr. Button-masher, og jeg klarer meg ganske bra. Det vil si ... min kvalifikasjon til button-masher er at jeg vet hva jeg driver med, men jeg bruker hverken block eller rolls. Jeg fokuserer på å slakte istedet.
177890​
Jeg har aldri opplevd en buttonmasher som har kommet langt med hjernedøde angrepmot en dyktig spiller. Men dette kan bli spennende. Har aldri hørt om en buttonmasher som har kontroll på det han driver med. :D

Button mashere blir "eid" i smash bros. I likhet med de fleste andre slossespill.

1vs1 no items fungerer greit for meg, kan godt ha med items også, bare ikke recovery-items (Food, Hart, Maxim tomato osv)

Opprinnelig skrevet av Alexander@15.02.2005, 02.39
You bet I do!

...fuck-up?

EDIT: Dette hører hjemme i en viss annen tråd, men jeg foreslår at man fester en utskrift av egen avatar på skjorten sin før man drar på treffet. Det funker bedre enn navnelapper.
177823​
Hva mener dere andre?
Personlig så syns er det greit at folk har navnelapp av noe slag.
Siden Sancti ikke kommer, så gidder ikke jeg å lage noe som helst.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tenkte på et slikt skilt bestående av to papp-plater og et par stropper, som man henger over skuldrene. Nicket foran og avataren bak. Etter nøye revurdering kom jeg fram til at det ble et helvetes slit, så nei. Jeg går nok for billigversjonen* i år også.

* Jeg får eivind2k og Buku til å skrive "Baronen lololol" på markeringsmaskinen til ILiuz.

Opprinnelig skrevet av Baronen@15.02.2005, 16.39
Jeg tenkte på et slikt skilt bestående av to papp-plater og et par stropper, som man henger over skuldrene. Nicket foran og avataren bak. Etter nøye revurdering kom jeg fram til at det ble et helvetes slit, så nei. Jeg går nok for billigversjonen* i år også.

* Jeg får Buku til å skrive "Baronen lololol" på markeringsmaskinen til ILiuz.
177974​
Det var jo min idè :(

Opprinnelig skrevet av eivind2k+15.02.2005, 17.25-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@15.02.2005, 16.39

* Jeg får Buku til å skrive "Baronen lololol" på markeringsmaskinen til ILiuz.
177974​
Det var jo min idè :(
177997​
[/b]
Din idé? DIN IDÉ?
Jeg opererte på egenhånd, uten at du en gang så på meg og det jeg gjorde. Du har gått over streken, Eivind. Å prøve å stjele noens LOLOLOL er bare respektløst og patetisk.

Kanskje du ALDRI får de kebab-pengene - tygg på den du.

Åkei!

ÅKEI!

GREEEIT.

Opprinnelig skrevet av Lodin@15.02.2005, 18.20
Ikke hvis du stiller pus.  :D
178018​
:p

Jeg kommer på treffet, siden folk har sagt seg villig til å betale billetten min. Noe som er veldig koselig og gir meg mulighet til å tape i alt.

Status
Stengt for ytterligere svar.