Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

SHDR

Gullmedlem
Jeg holder meg på mitt: jeg spilte faktisk Super Jew Brothers Melee mot Nova i går, og jeg vant over ham noen ganger selv om jeg hverken blocker eller kaster eller roller eller noe som helst. Det var vel strengt tatt bare han og jeg som vant.

Hvorfor spille uten items? Spillet er jo morsomst med litt random elementer, og ærlig talt: den som klarer å tilpasse seg en dynamisk situasjon med masse gale items er jo den beste! Obvious, no?

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg er med på det forslaget, bare man ekskluderer den allmektige og universelt overpimpede Hammer.

(jeg er foressten compo-leder i SSBM compoen, så obey me, and feel the wrath bises.)

Altså, jeg er såpass feig at jeg ikke tørr å ta avgjørende .... Avgjørdelser.
Så jeg lager kanskje en avstemmning, men vis det blir en skikkelig compo, så vil jeg ha no-items.

du er sjefen, du har fått det ansvaret av overhodene, da må du faen meg takle presset!

(og skal konken være litt skikkelig spiller man uten items...)

oma

Village Drunk
Ikke tilatt med rusmidler på treffet? og dere selger alkohol? ikke for å være frekke men alkohol er rusmiddel og hadde alkohol vært en ny "oppfinnelse" så hadde den og vært ulovelig! MOT! syns at det ikke burde vært alkohol på slike steder, skal man drikke så kan man gjøre det andre steder enn på ett spilltreff, "don't drive while drunk, don't play when drunk" jeg skal ikke være med men det av økonomiske årsaker, bergen her oslo der

håper da det.
det er barn til stedet.
som meg.
og baronen.
eivind er vell fortsatt også bare et barn.
sikkert flere.
mange flere.
"would someone please think about the children?!?!!?"

Altså, Iliuz har gitt oss streng beskjed om å ikke sjenke folk drita, for å si det rett ut.

Men Gateway, Shadar, Sortulv og Yetipants får så mange øl de vil :kos:

Kewl. De mindreårige tillater de myndige å drikke. :D

Det skal jeg love deg.

*Pwn - barradom - bish*

.... Ja, overtrøtt igjen.

oma

Village Drunk
hadde jeg vært med hadde jeg ikke likt at det var drikking der (av alkohol) syns at de som drikker kan holde sin tørst i karantene for lengden av spilltreffet, vet ikke hvor lenge det er men det kan da ikke være så lenge at de som drikker får abstinenser av å ikke drikke og hvis de får abstinenser så er det vel på god tid at de slutter å drikke!

"besj på deg oma dette er ett spillforum oma! ikke gå rundt å sleng meninger i tryne på andre!"

EagleJin

Bear Necessity
Er bare å la dem drikke. og regelen eivind nevnte har alltid vært der; De som drikker seg fulle går. Vi har en viss kontroll, siden vi vet hvem som drikker mest :p.

Status
Stengt for ytterligere svar.