Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fyren har et poeng. Det er et spilltreff, ikke en bar. Men jeg synes likevel at folk kan få drikke, men ikke for mye selvfølgelig. Tror ikke muttern hadde latt meg få dratt om hu visste at det var alkohol i bildet.

Nei, men tror at det hadde plaget morra mi at jeg skulle dra alene til Lillehammer, for å spille TV-spill med en gjeng ungdommer som sannsynligvis skal drikke.

.. glem det. Jeg kommer ikke uansett. Derfor har ikke jeg lov å komme med meninger.

Lillestrøm..

Joda, du har lov å komme med meninger, så jeg beklager. Likevel, hvis du skulle komme og mora di likte ikke at det blir solgt øl så går det an å ikke si noe om ølet.

Det er ikke alle som skal drikke. Og nu har jeg drukket med noen av de som kommer til å drikke en del og de kan å styre seg, så det er ikke noe å være bekymret for. I bunn og grunn så kommer ikke ølet til å bli en ødeleggende faktor, men likevel så kan ikke folk la være å selge øl bare fordi et mindre tall mennesker mener at det er feil.

Bra. For jeg vil ikke bli analpenetrert av Gateway i beruset tilstand, hvis du skjønner. :O

Dere er sikkert en hyggelig gjeng. Og ja, jeg hadde selvfølgelig ikke sagt noe til morra mi.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Revan@27.02.2005, 20.08
Bra. For jeg vil ikke bli analpenetrert av Gateway i beruset tilstand, hvis du skjønner. :O

182616​
Det er ikke så ille, jeg lover.

Nabbe

Har fin hatt.
Å bli analpenetrert av Gateway, eller treffet generelt?

Hva har folk imot at man konsumerer en øl eller fem? Det er ølservering, hvilket betyr at det er lov å drikke øl så lenge man er over 18, hvilket betyr at de som absolutt skal være konservative og nulltollerante kan STFU-e. Jeg drakk meg ikke snydens forrige spilltreff, og jeg tviler på at jeg gjør det på kommende. (jeg kommer faktisk sansynligvis til å drikke minimalt, pga. snevert budsjett). Så lenge ingen flyr rundt og skal lage ablegøyer og frekke fraspark pga. for mye alkohol, ser jeg intet problem.

Nabbe

Har fin hatt.
Forresten, jeg er nesten hundre prosent halvsikker på at jeg kommer på treffet, lxm.

... *ikke kaste bort penger på ubrukelige, overprisede DVD-bokser*

SHDR

Gullmedlem
Å drikke betyr ikke nødvendigvis fyll. Jeg dropper brusen, og tar heller en Grans Pærecider. 4,5% her i gården!

Men, fra spøk til revolver, hva er dealen, egentlig? De fleste mennesker har en slags parodi på folkeskikk, og klarer dermed å holde seg noenlunde på matta, uten å spy, klå eller slå for mye på de mindreårige tilstede. Med mindre vedkommende er Baronen. Nå prøver jeg å komme på et nytt, glimrende Skoen-sitat å runde av med her, men jeg failer. Får bli noe mumling om IRC istedet.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Spillegal har vært nede i en dyp mørk dal av skygge og desperasjon, men min sann, vi skal komme oss gjennom dette! Med øl og fanteri på spilltreffet. Gi meg en HOO-AH!

Altså, vi har da et sunt og voksent forhold til alkohol?

Opprinnelig skrevet av Nabbe@28.02.2005, 01.47
Forresten, jeg er nesten hundre prosent halvsikker på at jeg kommer på treffet, lxm.

...  *ikke kaste bort penger på ubrukelige, overprisede DVD-bokser*
*juble* :kos:

Opprinnelig skrevet av Gateway666@28.02.2005, 06.48
Spillegal har vært nede i en dyp mørk dal av skygge og desperasjon, men min sann, vi skal komme oss gjennom dette! Med øl og fanteri på spilltreffet. Gi meg en HOO-AH!

Altså, vi har da et sunt og voksent forhold til alkohol?
182770​

...Sier fyren som ikke husker hva som skjedde med føflekken som ble borte. ;)

Men over til det seriøse, dere har et voksent forhold til alkohol og det vil egentlig ikke bli noen problemer. Så det er ikke så mye å diskutere.

Drekkha meehr schkaahl bhli schå shnydens ass!!!!! lol schpy åhsnånn!!! =D

Opprinnelig skrevet av Baronen+28.02.2005, 00.03-->
<!--QuoteBegin-Revan
@27.02.2005, 20.08

182616​
Det er ikke så ille, jeg lover.
182723​
[/b]
:ler:

Men seriøst Revan, det er et mindretall som drakk forrige gang.
Ikke plagsomt i det hele tatt egentlig, Eivind2k var hard om varene.
^_^

Status
Stengt for ytterligere svar.