Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
Opprinnelig skrevet av musa+12.11.2004, 21.05-->
<!--QuoteBegin-Eulogy
@12.11.2004, 15.27
Sånn det ser ut akkurat NÅ, så blir det ikke noe tur på meg i morgen. Men ting kan skje fram til lørdagen.
134443​
faen da, du er jo en av grunnene til at jeg kommer. :mad:
134563​
[/b]
Sorry pus. Men brukte litt for mye penger når jeg var i Oslo på konsert tidligere i uken. Du får heller ta en privat date med meg seinere. :*
 
Ok. Here comes.

Spillegal-treffet var desidert noe av det morsomste jeg har gjort på ganske så lenge. Veldig artig å se annsiktene til folk man kun har pratet med her på forumet og på IRC-kanalen. Det var kos.

Det som også var gøy, var at thetrain, paul pheanix (sikkert feil skrevet) og jeg kom på andreplass i Halo 2 konkuransen, selvom thetrain aldri hadde spilt Halo, eller Halo 2.

Det var også kos å møte Baronen. Han hadde på seg en ûberfet skjorte. Respec' til han.

Håper det ikke er lenge til neste treff altså, for dette må gjenntas snarest! :D
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dere var alle nøyaktig så homo som jeg hadde forestilt meg. Og negerstammen ble snytt for seieren! Jeg har sovet i småpene tre timer, og føler meg fortsatt litt voldtatt i hodet.

Dukker det opp noen koselige bilder etterhvert? Jeg kommer fortsatt ikke over at jeg glemte igjen kameraet mitt hjemme!
 
men åssen gikk det i lillestrøm s..?
ble det noe pulings...:p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Her finner du en tråd med litt feedback ang. treffet. Ikke så mange som har skrevet noe der enda, men det er nok fordi de enda sover. Sjekk emnet senere/i morgen, så skal du se at det er kommet litt mer.
 

Nabbe

Har fin hatt.
TurboAlex:
[03:10:16] <Sancti> Jepp. Og så var det en bitteliten gutt der som klådde på Baronen hele tiden.

Det kan se slik ut.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Øy, jeg ble klådd på av ganske mange (jeg passet på å klå tilbake, selfølgelig).
SG-treff var artig, vi må ha det oftere, og da får dere andre svikere dra dere dit!
 

Nabbe

Har fin hatt.
...

JEG VILLE!

...

JEG SKULLE!

...

JEG FIKK IKKE LOV!

(jeg vedder rasshølet mitt på at neste innlegg her blir et "hahahahaha" fra Vandark)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Er du sikker på at du vil gi bort en (for deg) så verdifull kroppsdel?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Tja. Altså.

Jeg bare tullaaaaa!!!!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Sorry, men jeg føler at det er obligatorisk. Ikke noe personlig, Nabbe...

HAHAHAHAHAHAHAH!
 
Kosetur fra Stavanger til neste spilltreff? Gutter ... dere ... alle sammen? Hei?! :(