Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
...men er det lov å ta med medbrakt?
Dette skal være et gameparty, det skal være et sted hvor det fokuseres på spillmiljøet, ikke et sted hvor man kan drekke, så beklager. :) Kos deg det siste året før du blir myndig, du.

Jeg håper at alle de som var med forrige gang kan bistå også denne gangen. (Skal passe bedre på denne gangen at SortUlv og Hawk ikke går for fort til Street Fighter denne gangen <_< )
 
Mer Xbox og gc, less Ps2 crapbullshitstupidity.



:)
 
Dette skal være et gameparty, det skal være et sted hvor det fokuseres på spillmiljøet, ikke et sted hvor man kan drekke, så beklager. original.gif Kos deg det siste året før du blir myndig, du.
Har du aldri hørt om å spille i fylla eller? Det er jo så evig genialt!
Har en venn som av en eller annen merklig grunn blir sykt mye bedre på CS når han drikker! Helt sykt å se på....
ville jo selvfølgelig møtt opp hovedsaklig for å møte de andre på Spillegal og for å spille, men litt alkohol i blodet gir alltid et ekstra kick!
 
Gayway kjøper sikkert for deg, mens han drikker halvparten selv.
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av SortUlv@09.01.2005, 16.34
Nå venter jeg i spenning, her. Jeg håper det blir mer Halo 2 og SF3: Third Strike. Dry Eternal må vise at vi kan knuse alle motstandere, uten å i det hele tatt tenke på trening. =D
160952​
:D
Men hva med Dry Turtles? :blunk:

Frenzy: Om man er avhengig av alcohol for å spille bra er det jaggu på tide å trene uten... :p
 
Jeg har hørt om Dude, DrunKh On the Internat da :) Alså, verken jeg, Iliuz, ØgleJon osv kommer til å passe på hvem som tar seg en slurk eller to. Jeg kommer ikke til å lete etter folk som har en sugerør som fører ned til en hemmelig lomme for å si det sånn. Men det er skremmende mye fokus på alkohol synes nå jeg. Egentlig så tjener vi på det, i og med at Gayway sørget for klingende mynter i kassa forrige gang.

Mer Xbox og gc, less Ps2 crapbullshitstupidity.
Det var nok boxer der forrige gang, passe med ps2 og for lite GC. Jeg håper og tror at det blir mer utstyr neste gang.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Gateway ble bare trivelig etter et par-syv bokser.

Jeg kan sikkert stille med projektor, Xbox og Halo 2, Duke? Og denne gangen skal jeg huske kontrollene! :D
 

EagleJin

Bear Necessity
For all del.. Ikke mer Box enn sist! Om vi får tak i 6 skjermer synes jeg vi burde gjøre fordelingen enkel:
- 2 GC
- 2 PS2
- 2 Box
... om utstyrsmengden tillater det...
En ting er sikkert. Vi har tilgang til mer enn nok av fightingspill til ps2 :p

Synes også at den ene PS2en bør være for plain fighting, siden det viste seg å være populært sist. SF
 
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji+09.01.2005, 16.06-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@09.01.2005, 16.34
Nå venter jeg i spenning, her. Jeg håper det blir mer Halo 2 og SF3: Third Strike. Dry Eternal må vise at vi kan knuse alle motstandere, uten å i det hele tatt tenke på trening. =D
160952​
:D
Men hva med Dry Turtles? :blunk:
[/b]
Dry Turtle skal nok slå sterkt til denne gangen også. Om ikke sterkere enn forrige gang. :kul:
 
Jeg synes vi kan bytte litt på.

F. eks Halo 2. Det blir ikke skikkelig KENÜGEN før man har 12 spillere, det må da gå ann å få til i en liten periode.
Mario Kart system link med GC hadde også kicket ass, men da trenger vi netverksadaptere og slikt.


Jeg kan ihvertfall stille med:

GC + 2 Kontroller, SSBM og Mario kart
Xbox + Halo 2 og en kontroll

Tali får N64en min og Goldeneye på treffet (byttehandel), så den vil også være tilgjengelig :)
 
Yay, nytt spilltreff på gang! Denne gangen skal jeg komme, garantert. Må bare ordne tansport på en eller annen måte. Kan forresten bidra med GC og to kontroller. Kan selvsagt også bidra med spill. Spill jeg stemmer for er Super Smash Bros Melee, Street Fighter Alpha 3 og Mario Kart: DD. Kan bidra med alle de spillene.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@11.01.2005, 19.44
Tali får N64en min og Goldeneye på treffet (byttehandel), så den vil også være tilgjengelig :)
162007​
:trollmann:

Edit: Jeg skulle få flere spill enn Goldeneye, din luring.

Edit2: Jeg synes all som har Nintendo Ds skal ta med den slik at vi får spilt mot hverandre. Det hadde vært kos :)
 
Jada, du skal få flere spill, men ikke OoT ;)
 
Hvis jeg har muligheten til å komme skulle ikke det å ta med nettverksadapter være noe problem. Hvis det er behov for det, altså.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Tali+11.01.2005, 23.19-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@11.01.2005, 19.44
Tali får N64en min og Goldeneye på treffet (byttehandel), så den vil også være tilgjengelig :)
162007​
:trollmann:

Edit: Jeg skulle få flere spill enn Goldeneye, din luring.

Edit2: Jeg synes all som har Nintendo Ds skal ta med den slik at vi får spilt mot hverandre. Det hadde vært kos :)
162178​
[/b]
Jaaa! :D Jeg tar med min DS, ihvertfall. Jeg har Feel the Magic og Mario 64 DS.
 
Opprinnelig skrevet av dodraugen2k@12.01.2005, 08.56
Hvis jeg har muligheten til å komme skulle ikke det å ta med nettverksadapter være noe problem. Hvis det er behov for det, altså.
162249​
Hvis ikke du kommer på treffet denne gangen blir jeg meget lei meg... :ehm...:
 

EagleJin

Bear Necessity
Jinzo: Da må vi kjøre Tekkenkonkurranse igjen! :confused:

Dette er et hint:

I dag er "over i morgen" for dagen etter at de sa at info skulle komme den dagen som den gang var "i morgen".

Interessant.
:p

=D
 
hæ? Kommer "Spawn" ? Trodde han var svensk jeg.... og neger... :p

uansett så har jeg hørt om dette, det er sånn hvor du møter folk fra internett, men egentlig er de bare en gjeng med skaphomser som plutselig drar av seg alle klærne og puler deg hardt i anus. :S
 
Opprinnelig skrevet av terrabit@14.01.2005, 13.46
uansett så har jeg hørt om dette, det er sånn hvor du møter folk fra internett, men egentlig er de bare en gjeng med skaphomser som plutselig drar av seg alle klærne og puler deg hardt i anus. :S
163359​
=D