Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

• Ja!

Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1
Vel SortUlv... Husker du "egghodet"? Duden som alltid spilte Tekken Tag? Han drakk seg nokså god og småfull ved noen gamepartys. Og noen av kompisene fulgte på :) Selv om det er noen år siden. Og Iliuz har vært på noen av gp's. Men ikke så mange som deg og meg da. :) For snart to år siden så satt jeg og Iliuz og gama Virtua Fighter 4 åtte timer i strekk, fram til syv på morgen. Vi var de siste som dro.

Sancti: Det er sitteplasser der, det går jeg utifra. Skal ringe og skjekke bare for å være helt sikker.

Skjekk det andre emnet her, "FAQ" Der finner du også bilder.

Opprinnelig skrevet av plan_9+06.10.2004, 18.05-->
<!--QuoteBegin-Revan
@06.10.2004, 16.02
Reise 8 timer med tog? Jeg synes det er så forbanna trist å reise med tog 4 timer til Kristiansand.. Og hvis det koster 800 kr., så kjøper jeg meg heller et spill og litt snop her i Stavanger.. :D
113167​
Den posten der fikk meg i et veldig spandabelt humør. Overfor meg selv da, åffkårs. Ikke at jeg har planer om å gjøre noe med saken, bortsett fra å kanskje låne noen grunker av bruttern og kjøpe en BRAND NEW prosjektor som en erstatning for ku-kaka med mitt foreløpig vinnende bud på QXL. Det setter plutselig hele treffet i et helt annet perspektiv: Ny prosjektor nå eller reise og besøke folk som liker tv-spill om en måneds tid?
113199​
[/b]
Gå på treffet. Jeg har ikke mulighet, og sjangsene for at jeg kunne fått blitt med hadde vært små. Hvis det blir holdt litt nærmere Stavanger en gang, så kommer jeg.

Sancti

Terrorkatt
Er det kjøkken/komfyr der, slik at man f.eks kan varme grandis?

skal jeg drikke pils drar jeg et annet sted enn ett spilltreff. men det er godt med en pils når man sitter åspiller. hvis folk er voksne nok til å drikkemoderat bør det vel ikke være no problem? de som lager bråk er det jo bare å kaste ut`? :)

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Shadar@06.10.2004, 21.33
Sancti: Du kan harve i deg kebab slik som vanlige folk! Ikke noe flotteri her, nei.
113314​
Klart jeg kan, men det kan bli dyrt i lengden. Det hender jeg blir Sulten.

Helt sant?

roflmao.

Opprinnelig skrevet av Duke@06.10.2004, 20.09
Vel SortUlv... Husker du "egghodet"? Duden som alltid spilte Tekken Tag? Han drakk seg nokså god og småfull ved noen gamepartys. Og noen av kompisene fulgte på :) Selv om det er noen år siden. Og Iliuz har vært på noen av gp's. Men ikke så mange som deg og meg da. :) For snart to år siden så satt jeg og Iliuz og gama Virtua Fighter 4 åtte timer i strekk, fram til syv på morgen. Vi var de siste som dro.
Ah. Ok. :)

Egghodet, det var vel logisk nok han litt kraftige, høye, skallede fyren?

Opprinnelig skrevet av Buku+05.10.2004, 21.30-->
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@05.10.2004, 22.28
Jeg kan ta med Goldeneye hvis jeg kommer.
112869​
Bravo! Har du fire håndkontrollere?
112873​
[/b]
hvis jeg skal så har jeg 2 veldig slitte kontroller som kan tas med....

men fy faen jeg elsker goldeneye..!!! :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Sancti@06.10.2004, 21.44
Det hender jeg blir Sultan.
Selv sliter jeg med at jeg tidvis blir Maharaja.

Dette teite ordspillet, og mange flere, må du lære deg å leve med om du skal omgås meg. :p

men blir det singstar eller...???

så kan dere alle høre den nydelige stemmen min.... :p

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Yetipants+06.10.2004, 22.49-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@06.10.2004, 21.44
Det hender jeg blir Sultan.
Selv sliter jeg med at jeg tidvis blir Maharaja.

Dette teite ordspillet, og mange flere, må du lære deg å leve med om du skal omgås meg. :p
113379​
[/b]
Det går nok greit. Jeg er allerede immun mot tørre vitser, så teite ordspill skal jeg nok også overleve.

Men, vent nå litt ... ikke noe kjøkken? Hvor skal jeg da oppholde meg?

JA!!!!!!!

Stemte altså ja. Var det noen som nevnte kebab konkurranse? Orker ikke lese gjennom alle sidene nå.

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Shadar@06.10.2004, 23.11
I kirken, sammen med barna?
113414​
Jeg har ingen barn, men kanskje det finnes en vaskekjeller der..?

C

Crizpy

Gjest
Kan du ikke bare ta med deg litt tråd, og det par strikkepinner?

Kanskje Nobu er heldig å får noen nye sokker til jul :)