Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Nabbe

Har fin hatt.
Ikke hør på han, Luthien. Han mente å skrive "pisset".
 
Hvorfor skal en da kaste vekk tid på å sove når en slik hendelse ikke er så veldig ofte? Velg heller å være våken, game'e litt og sånt som ikke skjer ellers den dagen.. :D

Hyul: kanskje vi tørr å sette i gang Samuri Deeper Kyo eller Kensei mens de andre sover... :p
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
omg, t3h ordspill.

Jeg skal drikke meg rimelig full etterhvert, og da blir jeg bare sittende oppe og ralle og spille TV-spill, så det går nok fett. Soving er for homoer og pingler.
 

EagleJin

Bear Necessity
Red Bolle: Jeg tror virkelig ikke det er det lureste å gjøre... I hvert fall ikke med såpass mange fightere rundt oss. Vi kan bli masakrert og kasta ut bare de ser grafikken og hvordan gameplayet er.

GW666: spill VF med Shun i stedet ;). Passer vel bedre med litt Drunken Boxing i en slik tilstand? :p
 
Opprinnelig skrevet av Nabbe@20.10.2004, 21.22
Ikke hør på han, Luthien. Han mente å skrive "pisset".
Nabbe, da. XD

Opprinnelig skrevet av Luthien
Er ikke redd ulven, jeg er brunette. Ikke rødhette ;)
Yeh. Alle rødhårede - BEWARE!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@21.10.2004, 01.24
GW666: spill VF med Shun i stedet ;). Passer vel bedre med litt Drunken Boxing i en slik tilstand? :p
121181​
Det er faktisk ikke altfor urealistisk når en tenker på det... Han burde jo, med litt hell, klare noen heftige combos. :D
 

EagleJin

Bear Necessity
:p
Men om du ser på det fra "vf-vinkelen" er Shun en av de vanskeligere karakterene, så det kan vel heller diskuteres :p

*Dizzy boxing er tingen ;)*
 
Jeg kommer hvis ikke noe hindrer meg, er stor fornøyd med det forrige arrangemanget jeg var på i storgata:konge:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Hemmelig: Jeg vil ha avataren din. Og jeg vil ha den nåååå.:forelsket:
 
C

Crizpy

Gjest
Jeg skal kjøpe inn en del øl nå, så jeg lurer på hvor mye vi trenger...

Sånn ca. hva tror dere?

Redigert: Og hvor mye cola, ca?

24 i brettet på colaboksene. 30 eller 24 på ølbretta. Hvilke ølslag jeg skal kjøpe inn, kommer jeg tilbake til litt senere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øltips: Sleng innom Lidl og kjøp den der Premium-pilsen de selger i sixpacks med halvlitere. Godt og billig.
 
C

Crizpy

Gjest
Kan godt kjøpe tinga selv, hvis dere vil det.
Blir bare mindre pes for meg.
Tanken var å ha det i baren, men hvis det ikke er noe interesse for det, driter jeg i det.