Kan alle som eier EU-utgaver av Final Fantasy Tactics Advance og Zelda: Four Swords til GBA ta med dem og en linkkabel, sånn at jeg kan linke med dere?
Kthxbye.
Redigert: Vi trenger fortsatt noen til å kjøre for oss. Hvis du leser her NukleuZ, kan du fortsatt kjøre en del greier på lørdagen (og tilbake på søndag)? Si i fra ASAP, så må jeg finne noen andre.
Nice opplegg Chief. Jeg skal i hvert fall være med i begge, for å ytre litt motstand. Forhåpentligvis ta en liten Daigo også . Skal vise at jeg har lært noe siden sist om ikke annet i det minste :usikker:
Hmm leste at du sa sa du tenkte du skulle ha med SSBM og Goldeneye... Jeg skrev jeg tenkte å dra med begge selv... Bare lurte litt på om du kunne hatt med en GQ-kontroll ? Ødela en av mine igår....
Opprinnelig skrevet av ILiuz@10.11.2004, 02.14 Redigert: Vi trenger fortsatt noen til å kjøre for oss. Hvis du leser her NukleuZ, kan du fortsatt kjøre en del greier på lørdagen (og tilbake på søndag)? Si i fra ASAP, så må jeg finne noen andre.
Hmm leste at du sa sa du tenkte du skulle ha med SSBM og Goldeneye... Jeg skrev jeg tenkte å dra med begge selv... Bare lurte litt på om du kunne hatt med en GQ-kontroll ? Ødela en av mine igår....