Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

• Ja!

Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1
Ja, av meg.

Sa jeg noensinne det? Trodde du jeg mente det? har du lest resten av emnet?

Jeg kan skrive hva jeg vil, det er meget simpelt.

Jeg tar med SSBM, kan sikkert ta med Goldeneye også, men ikke N64

Javel, lvl 100 battle da? :p

Jeg kommer sammen med min trofaste homonomade Grønn Zebra.
Get ready to be pwned.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan alle som eier EU-utgaver av Final Fantasy Tactics Advance og Zelda: Four Swords til GBA ta med dem og en linkkabel, sånn at jeg kan linke med dere?
Kthxbye.

Til alle med GBA, tror SP er et must, da det er veldig mørkt der inne, vis jeg ikke husker helt feil?

Opprinnelig skrevet av Cinos+09.11.2004, 18.53-->
Opprinnelig skrevet av SortUlv@09.11.2004, 14.44
<!--QuoteBegin-Red Hawk
@09.11.2004, 14.41
Sortulv: Det høres ganske fint ut det :). Vil du hjelpe til? ;)

Jeg kan forsøke å bistå med teoretisk hjelp, slik du/dere har gjort med Onimusha. ;)
132593​
seriøst sortulv?? har du klart DMC 2?? wow...:D nice.
132833​
[/b]
Yup. Rundet det samme uken som jeg fullførte Onimusha 2. :D

Vi får låne to prosjektorer fra Spiderman til treffet på lørdag. Jeg kommer til å være der og holde turnering i følgende to spill:

SF III 3rd Strike PS2 version
Pro Evolution Soccer 4 PS2 version

Blir vi for få, så dropper vi hele turneringsopplegget. Skal ihvertfall få til en små turnering i Streetfighter.

Endre

Ødela forumet
Bra tiltak, Chris. :*

Redigert: Vi trenger fortsatt noen til å kjøre for oss. Hvis du leser her NukleuZ, kan du fortsatt kjøre en del greier på lørdagen (og tilbake på søndag)? Si i fra ASAP, så må jeg finne noen andre. :)

Nice opplegg Chief. Jeg skal i hvert fall være med i begge, for å ytre litt motstand. Forhåpentligvis ta en liten Daigo også :p. Skal vise at jeg har lært noe siden sist om ikke annet i det minste :usikker:

Opprinnelig skrevet av Agahnim@09.11.2004, 23.35
DMC2 er ikke videre vanskelig, da...
133130​
Den andre delen av sistebossen er forholdsvis vrien.

jeg skal være med på alle turneringene, selvom jeg ikke er noe flink i noen av spillen.. pes2 er jeg klar for, skal kicke azz lzzm!!11

SSBM turnering for faen.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@10.11.2004, 12.40
SSBM turnering for faen.
133283​

Hmm leste at du sa sa du tenkte du skulle ha med SSBM og Goldeneye... Jeg skrev jeg tenkte å dra med begge selv... Bare lurte litt på om du kunne hatt med en GQ-kontroll ? Ødela en av mine igår....

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av ILiuz@10.11.2004, 02.14
Redigert: Vi trenger fortsatt noen til å kjøre for oss. Hvis du leser her NukleuZ, kan du fortsatt kjøre en del greier på lørdagen (og tilbake på søndag)? Si i fra ASAP, så må jeg finne noen andre. :)
133186​
Jeg har fortsatt planer om å være i Oslo med bilen lørdag formiddag og søndag ...

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+10.11.2004, 13.04-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@10.11.2004, 12.40
SSBM turnering for faen.
133283​

Hmm leste at du sa sa du tenkte du skulle ha med SSBM og Goldeneye... Jeg skrev jeg tenkte å dra med begge selv... Bare lurte litt på om du kunne hatt med en GQ-kontroll ? Ødela en av mine igår....
133306​
[/b]

Jeg kan vel det, men igjen, kvaliteten er litt " :tommelned: "