Intern Blu-Ray for Xbox 360

Kilik

Lokal moderator
#21
Blir ikke overrasket om det skjer. De interne kombispillere (BD-ROM/12xDVD-ROM) til LiteOn selges nå til $129 (ca. 650 kr). Med Microsofts kvantumsrabatter og ytterlige prisnedgang koster det sikkert ikke MS mer enn 200 kr ekstra per konsoll. Mulig MS kommer med Elite Pro Ultra til julesalget.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#23
Bør jeg vente enda lenger med å "la" 360-en min gå istykker nå, kanskje?
 
#24
Muligens muligens. Begynner å svirre vel mye rykter nå og Microsoft benekter alltid alt uansett om det stemmer eller ei. Microsoft policy :p
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#25
når kan vi eventuelt vente oss en slik oppgradering? Har samme problemstillingen som Downs, og planen var å sende den om to uker.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#27
Jeg tviler vel egentlig fortsatt på disse ryktene rett og slett fordi det hadde vært så uendelig flaut for Microsoft å innrømme at de satset på feil hest. Ikke så god PR å måtte si "Ja, vi tok feil og motstanderen vår hadde rett, så nå kopierer vi dem."
 
D

Doctor Downs

Gjest
#29
Det funka for majoriteten av filmstudioer også, og det er ikke som om Microsoft fortsatt tviholder på HD-DVD.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Ja, men Sony passer bedre siden CyberK har de så langt opp i ræva at han smaker dem i munnen om morgenen.
 
#31
Typisk.
Siden nå Sony har vunnet format krigen, er det fortsatt folk som tror HD-DVD var riktig format. Kanskje det var det? Kanskje ikke? Resulatet er desverre at SONY vant!
OMG! THE HORROR! ARMAGEDDON! WE ARE GOING TO DIE!!!

Om MS skal ha Blu-Ray, greit nok, hva er det som er så jævlig galt med det egentlig?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#32
...

... tror ikke det er noen som synes det er noe galt i det her. Tror de fleste er enige om at Blu-Rays seier var både fortjent og vel på tide.
 
#34
saken er nok at microsoft tjener mer penger på at folk kjøper seg en bluray-spiller til burken istedenfor at folk sheller ut penger for å kjøpe den konkurrende konsollen hvis de har lyst til å se hd-filmer.
 
#35
Nilo skriver piss uten å lese tråden ordentlig, news at eleven!
Vi har hatt denne konsollkrigen i flere år nå og år etter år blir SONY kåret til verdens beste. Til tross for kåringen klager og syter Nigger Nicholas og resten av barnehage klassen som noen små barn som ikke har fått nok pupp. Nicholas har alltid skreket høyest i klassen, klart nok personen som trenger mest mulig melk av dem alle. Så hva gjør personer med mangel på kalsium nå til dags? Jo, de drar til verdens største melke firma, Nintendo.

Opp i alt hverdagsstress skjer det ting som forandrer synet på livet. Noen i omgangskretsen blir drept, får kreft eller dør.
Hvis SONY endelig gjør noe bra, stopper verden til Nicholas helt opp! Ha blir frustrert, deprimert og sint. Da kommer spørsmålet; hva er meningen med livet? Er livet godt?


Nicholas, da spør jeg deg. Hva er livet godt for?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#36
Sorry, trollinga di feiler, jeg er ikke Nintendohore heller. :/ Du får ha bedre lykke neste gang!
 

Kilik

Lokal moderator
#38
Virker som enkelte nettsider tar dette for god fisk:
After months of rumors and denials, the XBOX 360 with a Blu-ray disc drive is due to be manufactured soon and shipped in Q3 of 2008. Pegatron Technology, an OEM subsidiary of Asustek Computer, is reported to have received the winning order from Microsoft for a Blu-ray equipped XBOX 360.
Tom's Hardware
 
D

Doctor Downs

Gjest
#39
Ser ikke hvorfor det ikke skulle skje. Microsoft har bøyd seg for dårlig håndkontroll, 1080p, HDMI og mer før.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Litt lite litt seint (og MS har allerede nok en gang avkrefta det). Når denne maskina endelig kommer ut på markedet vil man kunne kjøpe en enkeltstående BR-spiller for mye mindre. Vil forøvrig og bety at den lille økningen PS3 har sett i salg nok en gang vil dabbe av. :p
 
Topp