Intern Blu-Ray for Xbox 360

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Døh, get with the program. Er jo PS som knuuuuser alt annet da:

Hardware Mar-08
PlayStation Family 730K
Wii 721K
Nintendo DS 698K
Xbox 360 262K

(Kilde: SDF)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#42
Den sida eksisterer fortsatt? Du er klar over at SDF ble avslørt som kødd for over et år siden?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#44
Mmm, I love the taste of Sony in the morning...

Men seriøst, jeg tror rett og slett at de kanskje har lagt litt for mye prestisje i det. (Eller snarere at Sony har lagt så mye prestisje i det at de kommer til å le høylytt av MS i lang tid.) Dessuten så Microsoft betale royalties til BD-konsortiet om de går for Blu-Ray, noe som vil si at Sony faktisk tjener penger hver gang konkurrenten selger en konsoll. Tanken på det hadde ihvertfall irritert meg nok til å la være om jeg var sjef hos MS.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Den sida eksisterer fortsatt? Du er klar over at SDF ble avslørt som kødd for over et år siden?
Så en side som heter "Sony Defense Force" og poster at PlayStation-serien er den klare salgsvinneren når en annenklassing ser at Wii og DS selger bedre, er kødd? Seriøst?

Okay, jeg får legge bokprosjektet hvor jeg systematisk raserer alle argumentene i GTA IV-omtalen deres på is, tenker jeg. Jaja, de femten første kapitlene jeg allerede har skrevet kan sikkert brukes til noe de også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Sånn ellers så melder Eurogamer at Snoy har solgt 5 millioner PS3-er i Europa. Hvorfor? Jo:
So what's helped PS3 reach the 5 million mark in Europe? It's all about "the quality of the software", reckons Reeves. "And now with exclusive titles such as Haze, LBP, Resistance, MotorStorm, customers are buying into PS3 as the ultimate gaming system."
Når de fire titlene du trekker fram som årsaken til at folk kjøper maskinen din er to møkkaspill som kom ut samtidig med maskinen og to spill som ikke er utgitt ennå, da avslører du vel først og fremst at du ikke har snøring. Kunne ikke nevnt Uncharted, da? Det er jo faktisk artig, og tilgjengelig i butikk.

Sånn ellers så har jeg tidenes PS3-deal til dere: Sonic The Hedgehog til 699 på Expert Hamar.