Internat Norwegen

10 stemmer, mangler 7. Ser ut til at det blir tilfeldighetene som rår om ikke noen velger å avgi stemmen sin.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sheriffen tar telefonen opp av lomma, taster inn noen greier og tar telefonen opp til øret mens han sier til Lodin: "Pass på at ingen stikker av. Her må det tenkes nøye gjennom hva vi gjør med de tre utvalgte."

Shinra85

Spillegals effort emo
Virkelig, folkens? Dere vil skylde på den som er desillusjonert av morfinrus? Den (tydeligvis) eneste som har sympati for de som blir nominert uten at noen har noe grunnlag for det? "fy faen, Person X har blå øyne! KAST HAN TIL HAIENE!!!1"

Dere har alle kalt dere venner. Om noe så er dere Judaser.

Mesterdetektiven ser på klokka. Femten minutter over åtte og såpass få har stemt. Han ser på tavla, flere stemmer mangler. Hvorfor responderer de ikke? Er de redde for å avsløre seg selv? Tør de ikke? Vet de ikke hvem de skal stemme på? Fåglarna vet. Han fjerner pipa fra munnen og tar ordet.

"Vi utsetter fristen til 22:00 i kveld. De som ikke har stemt til da får bare ha det så godt."

En blanding av oppgitthet og lettelse sprer seg i salen. Sheriffen tar seg en solid slurk av whiskeyflaska og følger opp.

"...og en ting til. Fra og med neste møte innfører vi straff for alle de som ikke stemmer. De som ikke avgir stemme vil automatisk få en stemme mot seg."

Han patter på pipa og blåser røyken utover lokalet som er fyllt med bekymring og frykt, før han avslutter:

"Stem... eller dø."

Drauden

SGs kollektive lillebror
Da bruker jeg denne muligheten til å bytte min stemme til den selvdesktruktive Shinraen.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nominere seg selv for å fjerne mistanke? Jeg husker Agradula likte å gjøre lignende ting da han var i live, men han gikk aldri så langt at han faktisk ga seg selv en stemme. Er Shinra bare dum, eller hva er greia? Vel, jeg har øynene mine på både han og Eivind, men akkurat nå er Shinra klart mest mistenksom.

Eller bare dum.

Bytter uansett stemme til Shinra.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Cycerin = 1
Terje = 2
Eivind = 2
Shinra85 = 5

De som ikke har stemt:
ExciteMike
Sjutten
Cycerin
Neocon
Buggz
CockMcBalls
Demake

Shinra85

Spillegals effort emo
Bare dum. Aldri vært tvil om akkurat det, men...

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ok, så går det ikke an å tie seg gjennom dette greiene. Jævla sheriffen altså. Seriøst? Fedora? I 2013?
Shiggy diggy doo. Uansett... jeg hiver meg på bølgen og mistenker Shinra.

Rart trekk av Rygg1, skjønner ikke helt tankegangen. Får ingen nominasjon av meg, den går til han stille fyren i hjørnet med rosa bollekinn. Stemmer på Cycerin. Begrunnes med at han ikke har sagt noe, bare sett ned i gulvet. Virker lite interessert. Kan like så godt bli sendt til limfabrikken han og.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg synes det var et rart trekk, men man så også hvor fort det ble hoppa på vogna med denne. Spoiler: Neste mistenkte blir Terje igjen, ved Eivinds omtrent umiddelbare forslag, og Maximums helt tilfeldige oppslutning. Spoiler 2: Ryggen didn't do it.

Ellers synes jeg serberjævern har et bra resonnement gående.

Det her er bare for bra. Skal ikke endre stemmen min for å renvaske meg selv; men jeg vil bare si at grunnen til at jeg ville avhøre Terje er rett og slett fordi vi må begynne et sted om det ikke kom klart nok frem. Nå ser det ut som ryggen knekker, så da bare slenger jeg ut at vi henger Martin neste dag.

Ja, dine analytiske evner er bare for mye for oss, sannheten er at enten har du bare blitt stokk dum over natta eller så er du skyldig. Uansett hva det måtte være er vi better off uten deg. Sorry breh. Du skjønner det nok når jeg blir hengt og bevist uskyldig.

Ps bare for å få sagt det: legg merke til at Martin er den eneste som tror han allerede vet hvem som er hva og ikke kun har mistanker. Lurer på hvorfor.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Lurer på om jeg har sett game-facet ditt én for mange ganger, og du sure as shit skakke få holde meg for narr selv om alle andre er i villrede om hva de skal stemme. Tør jeg også minne herren på at han var først ute med å kaste seg over Terje? Jeg venta til jeg så spillet ditt før jeg pekte deg ut.

Det vil alltid være en som er først ute til å nominere noen, Eivind skal bare ha skylda for å ha startet spillet. Før det var det bare masse vegger av tekst som critta deg i trynet.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vil forresten peke på en ting som ble nevnt tidligere, jeg gikk og tenkte på det mens jeg ryddet Powerpoint-auditoriet (hvem av dere dunk-jævler er det som setter igjen Tuborg-bokser under setet sitt?).

Agradula skrev:
Ifølge Chef Agradula nede på cella, så han ihvertfall to skikkelser løpe vekk fra gangen ved rommet til Bestyrer Riou.
To? Det er da ikke kun to mafia blant 17 spillere? Noe er absolutt MUFFENS i denne situasjonen. Ja, jeg vil si ... MAFFI..ENS...

...

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Shinra85 = 6 stemmer

Shinra 85
Sofie
Maximum
Drauden
thinaran
CockMcBalls

Cycerin = 2 stemmer
Ganon
Neocon

Eivind = 2 stemmer
SirkusMartin
Terje

Terje = 2 stemmer
Eivind
Yetipants

IKKE STEMT, buuuuu. buuuuu!

ExciteMike
Sjutten
Cycerin
Buggz
Demake

.
.
Mesterdetektiv Sheriffen tar Shinra85 med seg ut.
"Lodin. Lås opp døra. Det er tid for alle å legge seg. Nå er det opp til meg å finne ut om personen er skyldig eller ikke!
Og du Thinaran? Er det du eller jeg, Mesterdetektiv Sheriffen, som er mesterdetektiv? Tenkte meg det."

Det er nå natt