Jeg har 600kr og skal kjøpe et spill!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#61
øøøh.. kjøp det hver for seg og ikke samlet..
 
#62
på play i asia trenger man vel ikke å betale tollen? uansett hvis jeg kjøper metroid prime 2 og freeloaderen samlet sparer jeg 70kr( tror jeg). :ehm...:
 
#63
noe jeg egentlig ikke fatter er hvorfor du skal kjøpe utenlandsk versjon med freeloader, og det hele når du har 600,- og bare kan stikke ned på nærmeste spillsjappe og kjøpe en europeisk versjon.
 
#64
Opprinnelig skrevet av dan the man@02.12.2004, 21.32
noe jeg egentlig ikke fatter er hvorfor du skal kjøpe utenlandsk versjon med freeloader, og det hele når du har 600,- og bare kan stikke ned på nærmeste spillsjappe og kjøpe en europeisk versjon.
145280​
Han får to spill!! En annen positiv ting er (tror jeg) at man får en fem dollars rabatt seddel på neste pakke fra play asia, dermed slipper man portoen på den andre pakken. Kjøpte naruto 3 og fikk også med et eller anet armband (tror jeg det er)

edit: Enten gjorde posten feil eller så slipper man tollen (jeg slapp å betale)
 
#65
Opprinnelig skrevet av supermario@02.12.2004, 20.36
på play i asia trenger man vel ikke å betale tollen? uansett hvis jeg kjøper metroid prime 2 og freeloaderen samlet sparer jeg 70kr( tror jeg). :ehm...:
145247​
Jeg måtte betale toll siste jeg bestillte fra Play.
 
#66
da kan det hende at det var posten som gjorde en glipp?? er ikke sikker. Har hørt at (går sikkert ikke i dette tilfelet) det går an å fylle ut sjemaer, levere det til posten, og få tilbake den utenlandske tollen, noe som kan være smart om du har tenkt å kjøp noe STORT!
 
#69
hva med å kjøpe et av spilla å ønske seg de resterende spilla i julegave? bare en tanke :kul:
 
#70
Opprinnelig skrevet av Scwepps@03.12.2004, 12.49
hva med å kjøpe et av spilla å ønske seg de resterende spilla i julegave? bare en tanke :kul:
145502​
Hva om han kjøper begge, og får enda flere i julegave, og eventuelt får nyere og bedre i julegave. (flere spill) enda :kul: 'ere
 
#71
Beklager at jeg har vært seint å skrive her! :flau:
Loppelittelom: Utrolig, jeg trengte ikke å svare siden du gjorde, sa tilmed ting jeg ikke var sikker på! :)
alle:Forresten jeg fikk leptopp, og det var dyrt så jeg får ikke spill til julegave! :(
Julegaven blir på verdi 1-200kr! Hves det finnes så billige spill så er de sikker ikke så bra! <_< Uansett liker ikke ho mamma at jeg bruker så mye penga på spill,
spesielt ikke pappa! <_<
 
#73
I et blad stod det at pimin 2 fikk 9.2 av 10, men på gamer.no gidde de det kun 7 av 10! Jeg er ikke sikker på hva jeg skal tro på, så jeg gir dere lovt til å anmelde noen av spillen hvis dere har lyst til det. :tommelopp:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#74
Opprinnelig skrevet av Shadar@03.12.2004, 22.57
Play-Asia trikser med merkingen av pakkene, så pakkene går tollfritt. Ingenting jeg har bestilt derfra har kommet med tollkrav, iallfall. Så det er bare å bestille.
145795​
det skrives: i alle fall :p
Hadde aldri trodd at du ville begå en så grov skrivefeil... :ler:
Men du slår jo ikke herr supermario da :rulleøyne:
 
#76
Jeg har ikke vært så nøye med å skrive meldinger og sånt, men jeg er flinkere. Jeg er kanskje klassens flinkeste i norsk, læreren har sagt at jeg og en annen hadde flest riktig på en prøve! Så det så! :D
 
#78
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+09.12.2004, 01.25-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@03.12.2004, 22.57
Play-Asia trikser med merkingen av pakkene, så pakkene går tollfritt. Ingenting jeg har bestilt derfra har kommet med tollkrav, iallfall. Så det er bare å bestille.
145795​
det skrives: i alle fall :p
Hadde aldri trodd at du ville begå en så grov skrivefeil... :ler:
Men du slår jo ikke herr supermario da :rulleøyne:
146501​
[/b]
Man kan skrive både «i alle fall» og «iallfall».

Ble mye off-topic nå ...
 
#79
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+09.12.2004, 01.25-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@03.12.2004, 22.57
Play-Asia trikser med merkingen av pakkene, så pakkene går tollfritt. Ingenting jeg har bestilt derfra har kommet med tollkrav, iallfall. Så det er bare å bestille.
145795​
det skrives: i alle fall :p
Hadde aldri trodd at du ville begå en så grov skrivefeil... :ler:
Men du slår jo ikke herr supermario da :rulleøyne:
146501​
[/b]


nei...


det kan skrives:

iallfall eller i alle fall

men ikke...

iallefall eller i all fall


forstod du nå?




-edit-
Ah, jeg var på side 1 av threaden..
jaja, PP var før meg :svette:
 
#80
Sikreste er vel da å bare kjøpe det i norge. Jeg ville gått for MP2 eller Pikmin2, mp er et genialt spill da, men pikmin også. Uansett er det du som skal kjøpe, se på noen trailere, les litt reviews eller no. Det hjelper på bestemmelsene. :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.