Jeg har 600kr og skal kjøpe et spill!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Grønn Zebra: Takker! :D
alle:Forresten jeg tror at jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe pikmin 2, men hvor er det billigst? Kom med forslag! :) :tommelopp:
 
Y

Yeah

Gjest
#42
Jeg hadde gått får paper mario med en gang. 1ern er knallspill.

monkeboy- det der er den styggeste avataren jeg noen gang har sett :p
 
#43
Fy så mange forsjellige meninger dere har! Klarer ikke å bestemme meg! :D
monkeboy:hører du! skift avater! jeg blir kvalm! :kvalm:
 
#44
Enda en mening kommer her:

Har sittet å spilt Metroid Prime 2 de to siste dagene, og utifra det jeg har spilt er det minst like bra som forgjengeren. Men det er klart, likte du ikke enern så særlig, bør du kanskje gå fpr noe annet. Paper Mario 2 er virkelig til å anbefale. Jeg har ikke spilt det, venter på at det kommer nå, men Paper Mario til N64 var en undervurdert juvel, og Superstar Saga til GBA er ett knallspill. Pikmin 2 blir nok også bra, men de to andre er nok mer episke spill som burde passe bedre denne årstiden. Du har ikke vurdert Baten Kaitos da??

Synes du burde gå for Paper Mario jeg.
 
#45
Opprinnelig skrevet av supermario@30.11.2004, 14.42
Smelly hippie: Takker, men betalte du tollen? Ikke portoen!  :ehm...:
MonkeBoy: Stakkar.... :)
Loppelittletom: Takker, men er ikke sikker hvilket side som gir spillene som  gave.  :usikker:  :confused:
143680​
Tror play asia gjør det??? fikk 2 spill og en sånn der freeloder for 650 kr derfra inkludert porto og alt :) Du klarer sikkert å skaffe deg to spill og en freeloder der for 600 (da tenker jeg også på echoes)
 
#46
Opprinnelig skrevet av supermario@30.11.2004, 14.42
Smelly hippie: Takker, men betalte du tollen? Ikke portoen!  :ehm...:
MonkeBoy: Stakkar.... :)
Loppelittletom: Takker, men er ikke sikker hvilket side som gir spillene som  gave.  :usikker:  :confused:
143680​
Ingen toll, ingen porto. =D
 
#47
Takker alle sammen! :D
Jeg har nå vært inne på play asia men jeg er usikker. Selger dem kun spill med japanske cover og manual? Jeg så et spill og den kostet 38,68EUR.
Sånn ca hvor mye NOK e det?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#49
Opprinnelig skrevet av supermario@01.12.2004, 15.23
Takker alle sammen! :D
Jeg har nå vært inne på play asia men jeg er usikker. Selger dem kun spill med japanske cover og manual? Jeg så et spill og den kostet 38,68EUR.
Sånn ca hvor mye NOK e det?
144355​
valuta kalkulator Det blir sånn ca. 320 kr med dagens kurs...
 
#54
Opprinnelig skrevet av supermario@01.12.2004, 14.23
Takker alle sammen! :D
Jeg har nå vært inne på play asia men jeg er usikker. Selger dem kun spill med japanske cover og manual? Jeg så et spill og den kostet 38,68EUR.
Sånn ca hvor mye NOK e det?
144355​
Står det ikke dollar pris og den ligger ihverfal så lavt som på seks nok så.... kan anbefale Viewtiful Joe 2 som er meget billig (220) har ikke prøvd det, men er ekstrem fan av enern vuderer sterkt å kjøpe det selv
 
#56
Opprinnelig skrevet av supermario@02.12.2004, 15.37
Takker alle sammen! :D
145083​
Vil ikke si det, men kan du se å drite i å si Takker i hver jævla post du legger ut? Det er jævlig irriterende!
 
#60
Forresten jeg tror jeg har bestemt meg nå! På play-asia skal jeg kjøpe pikmin 2 og metroid prime 2 med freeloaderen! Det blir litt under 600kr uten frakt og alt det der. :D
Vil noen fravær meg å gjøre dette? Hvis dere vil så ikke nøl! :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.