[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Lodin

Der Waaaah
“The interesting thing is that what Bryan has won is a grace period where he can be god of gods for a certain amount of time,” Molyneux told RPS. “We’re talking about that period of time [right now]. It won’t be less than a few months. It might not be more than a year. And then we’ll unveil the ability to usurp the god of gods and replace him with someone else. That someone else will then take on all of Bryan’s powers.”
Så muligheten til å ta noen små avgjørelser i et spill og noen tusen dollars er altså ting som vil forandre livet til en person for alltid? :v
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, makan til frekkhet på han derre Peter Molyneux ass, gir bort penger og lar en kis være med på å designe det neste spillet sitt, og regner med det er bra nok? Ække det vettu!
 

Lodin

Der Waaaah
Altså, jeg valgte bare å ta Millionbux på ordet fordi det er gøy. Når de starta prosjektet var han Willy Wonka, bare at han up front lova at den som fikk en av gullbilettene ville arve fabrikken. Når det viste seg nok en gang å bare være et tre fra Fable er det gøy å peke på og le. :p
 

Terje

mostly harmless
Dobbelfin er på'n igjen med Massive Chalice, et rundebasert taktisk strategispill i samme gate som Final Fantasy Tactics, Fire Emblem og de derre der. Randomisert innhold og permadeath skal gjøre det artig å spille flere ganger forstås. Broken Age er riktignok ikke helt ferdig, men de har nok ledige folk til å hive på et nytt prosjekt så de prøver seg på kickstarter'n igjen for de vil jo fortsatt være uavhengig og sånn. Skal ha $750.000, og siden det er dobbelfin så går det vel.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Synes den hørtes artig ut. Jeg har alltid likt permadeath i spill hvor du får en viss gjennomstrøm av figurer, og det at de nå kan pule og lage mesterraser virker som en snedig vri.

Skal fremdeles bli interresant å se hvor mye de får inn denne gangen. Høye forventninger basert på den forrige starteren, lavere forventninger pga kickstarterfatigue, vemm vet!
 

Lodin

Der Waaaah
Massive Penis Chalice er allerde finansiert og det er jo fint. Sansynligvis også fint at Dyack og co. har kanselert kickstartern sin. Den starter såklart på nytt om noen uker. :rolleyes:
 

Lodin

Der Waaaah
Utsatt! :penga:


De er tom for spenn så denne siste biten av arbeidet gjør folk for ingenting. Vi får håpe noen gidder å kjøpe det når det endelig launcher.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjuende bloppember, ja. Blir moro hehehe.

Men ja, bare så jeg har fått det med meg her, det er det derre gamle Shadowrun til SNES/Magadriv det er snakk om?
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, det er penn og papiret som er enda eldre. Men når det er sagt var spillet til SNES mest lojalt mot reglene så om du spilte det vil du kjenne deg igjen. Begge de to som laga musikken til spilla har og bidratt til soundtracket.

Jo også dukker han her opp som spillbar NPC. =D
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dukker opp som en spillbar... Non Playable Character?
:psyduck:

Edit: Non-Player Character, ja. Litt samma egentlig, da han blir spillfiguren. Lar overnevnte bare stå, rodd altfor langt allerede
 

Lodin

Der Waaaah
Greia med Shadowrun er jo at det er en mass dildoer du kan leie til missions, men de følger bare med den ene gangen og må leies på nytt etter det. Da er de mer som NPCer og ikke party members, men ja.
Jake er uansett stort sett shaman i dette spillet.

her er denne tubben igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette føler jeg blir en fruktbar diskusjon.

Men ja, Syndicate Whatever er jeg med på.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør