[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øhm. Nei, ikke akkurat. Pleier bare å skumme concept art-dilldallet, men videoene Sawyer spiller inn ser jeg. Tar akkurat Project Eternity med stor ro, gutta har kontrollen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det måtte komme. Squenix skal la uavhengige utviklere jobbe med lisensene sine og mekke spill finansiert med Indiegogo.
Altså det som står i urlen din er "http://Thanks for your email and for your interest in supporting free knowledge. Unfortunately we do not accept bitcoins, however, we are aware of bitcoin and we will continue to monitor it with interest. For a full list of other donation options, please visit http://wikimediafoundation.org/wiki/Ways_to_Give/en. Thank you again for your interest!"
 

Lodin

Der Waaaah
Vel det var som bare faen. Da vet dere i det minste at Wikipedia ikke tar imot donasjoner i butts.
Her er det jeg skulle linke til. Finnes det en eneste serie fra Eidos det er verdt å ofre integriteten sin for. Tomb Raider og de andre store får man sikkert ikke røre uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
Muligens må større 'startere flytte fra USA snart? the Securities and Exchange Commission har endelig fått opp øya for crowdfunding og de liker tydligvis ikke det de ser. Blant flere forslag de ser på er en grense på 1 million dollars i donasjoner. For de fleste prosjekter betyr såklart ikke det no, men Star Citizen er allerede oppi 22 og trenger det. Man kan heller ikke reklamere til andre enn innvestorer og man må jevnlig rapportere til SEC. Desuten er de såklart ute etter nye måter å skattelegge dette på.
Så ja, Canada neste.
 

Lodin

Der Waaaah
Erke Sarkalarkadingdong blitt ganske avslørt etterhvert så ingen bryr seg om henne?
Og hey, Boogerman er fortsatt en kickstarter som pågår (og ikke kommer til å nå målet.) Det nye er at om man gir 40 dollars kan man spille som Earthworm Jim. :penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Drit i det der, Night in the Woods ser ut til å være Achewood: The Game bare uten lisensen, iallfall nesten. Skulle bedt dere om å sparke men de fikk spenna sine på 26 timer så det er all good.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså jeg mener det, vi lanserer Kickstopper.com. La oss starte en kickstarter på det.
 

Lodin

Der Waaaah
LISA the painfull RPG er noe alle bør backe for det er Earthbound, bare sinnsykt deprimerende. Settingen er at alle kvinner har daua (inne før Anita Sarkalarkadingdong og hennes ilke gnåler) og det er bare menn igjen. Ikke uventet har alt gått til helvete og alt som er der ute er postapokalyptisk helvete. Du spiller en skjeggete kis som heter Brad og han vil bare ha no dop. Med seg har han en tidligere familiefar som heter Ricky og han liker å vise ræva til folk. Han liker det dog ikke når du selger ræva hans til folk...
Så ja, det virker som dette spillet kan bli ganske mørkt til tross for grafikken. Om man møter raidere som er altfor kraftige som krever at du overleverer et av medlemmene fra partyet ditt kan du istedet la dem kutte av deg en arm. Eller om de ikke er så fryktsomme kan du hore ut en av gubbene fra partyet ditt.
Dette er alt satt i grafikk som minner om Earthbound, for hvorfor ikke?
Om det ikke høres ut som en ting for deg bør du ikke sjekke ut demoen kisen som mekker det har slengt ut på 'startersida. :v
 

Lodin

Der Waaaah
Og siden Knock Knock var en relativt rasende suksess vurderer Icepick å 'starte en remake av det første spillet sitt, Pathologic. Hovedfokuset vil være å få det oversatt skikkelig til engelsk, noe det sårt trenger. Det er det mest unike og beste spillet deres, men og det mest uspillbare fordi mesteparten av teksten delvis er på engelsk, men det er engelsk fra et alternativt univers. Om dette skjer backer ihvertfall jeg og ikke bare litt.

E: YESSS! Jim Sterling, Conrad Zimmerman og Jonathan Holmes blir NPCer i LISA.
 
Har puttet litt penger på Kingdom Come: Deliverance. Det er da et spill plassert i middelalderen. Utviklerne ville skape et spill uten drager og magi, men de som backa spillet var ikke helt med på den.
Så da laget de like gjerne en kickstarter for å vise at folk gjerne vil ha Skyrim uten drager og monstre. Vil ha.

Dette er noen av gutta som lagde Mafia 1/2 bla.
Modding er allerede confirmed. Ca 30 timer gameplay i chapter 1 av 3, 70 timer til sammen.
 
Hidden & Dangerous 2 (fett + satt delvis i Norge) og Hidden & Dangerous (... interessant) trenger begge å komme seg på GOGern. Nå.

Hvis man har lyst til å lese mer (alt for mye) om Hidden & Dangerous 2 på norsk, kan man for eksempel klikke her og ta en svippom til 2003.
 

Lodin

Der Waaaah
Enern sysn jeg var litt meh fordi det var så avsindig vanskelig, men det har nå vært gratis i haugmange år. Men ja, slipp begge to + expansionen til 2 på GoG.
 

Terje

mostly harmless
Star Crawlers ser ut til å bli en artig greie. Det er en sci-fi roguelike i førsteperson á la Grimrock med rundebasert slåssing. Man styrer et team av Crawlers som blir hyra til å utforske forlatte romskip, invadere baser og slikt. Alt blir tilfeldig generert, inkludert historien til en viss grad. De skryter fælt av logikken i generatoren sin ved at den lager fornuftige maps basert på om det er et skip, en bygning eller hva. Det skal være snakk om ganske dynamiske og interaktive miljøer som du kan påvirke også, så det blir visst ikke bare et rent krype-rundt-og-pew-pew. Soundtrack av Ben Prunty, fyren som laga soundtracket til FTL. Har trua.
 

Lodin

Der Waaaah

Holmes og hans Sup, Holmes har en 'starter for sesong 3 og jeg er klar. Jeg er så fan av showet at jeg ga 30 dollars. Det er da showet hvor en prompete "gammal" fyr intervjuer folk fra spillindustrien og det gir virkelig innsikt i åssen det er å lage spill. Enten det er Vlambeer som snakker om Luftrausers og Ridiculous Fishing eller Holly Pickering som står for Ether One eller Marcus Lindblom som oversatte stort sett hele Earthbound. Uansett er det alltid spennende prater de har. Dette er en ting som fortjener å leve selv etter at Destructoid sparka dem på sjøen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja. Spørs om ikke det der må sparkstøttes, gitt.