Det der er definitivt fortsatt Outcast, ja.
Jeg lurer dog på om det ikke hadde vært vel så greit (fra et spillerperspektiv) å oppgradere den gamle koden slik at den støttet moderne oppløsninger, og så la det være med det; Outcast (tilgjengelig på f.eks. GoG, funker som smurt) er uten tvil et kremspill, men i den grad det har problemer, er ikke grafikken akkurat det mest presserende.
Det er derfor noe sånt som "Outcast 2" ville vært på en helt annen skala av awsum—man er ikke lenger bundet til gamle konvensjoner, og kan i stedet fokusere på hva Outcasts ambisjonsnivå ville sett ut som i dagens marked. Både Outcast 2, Symbiosis og Totems hadde ting for seg.
Jeg lurer dog på om det ikke hadde vært vel så greit (fra et spillerperspektiv) å oppgradere den gamle koden slik at den støttet moderne oppløsninger, og så la det være med det; Outcast (tilgjengelig på f.eks. GoG, funker som smurt) er uten tvil et kremspill, men i den grad det har problemer, er ikke grafikken akkurat det mest presserende.
Det er derfor noe sånt som "Outcast 2" ville vært på en helt annen skala av awsum—man er ikke lenger bundet til gamle konvensjoner, og kan i stedet fokusere på hva Outcasts ambisjonsnivå ville sett ut som i dagens marked. Både Outcast 2, Symbiosis og Totems hadde ting for seg.
Sist redigert: