[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Min første 35'er, på bakgrunn av at BG1 var så kult (BG2 har jeg enda ikke kommet så langt i).
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Sparka
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jah. Måtte gi $100 til dette, seriøst, det er Obsidian som mekker noe som slekter på Torment og som nevnt er det noe jeg bare ikke kan motstå.

I andre nyheter er de over $300.000 allerede. Double Fine Adventure kan rett og slett gå og legge seg. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Protip: Spar penga og kjøp en ordentlig datamaskin. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
Har du sett, bare fordi sender Project Fedora ut gratiskoder til et Tex Murphy neste uke til de som backa. Mangler det før Under a Killing Moon så det passer bra. :)
 

Terje

mostly harmless
Og rundt halv tre i natt passerte Project Eternity målet på 1,1 mill daler. Fortsatt 30 dager igjen. Nå handler de videre målene om fler områder, flere klasser, mac-versjon *spytte*, mer story, fler companions..

Med dette tempoet så treffes de foreløpige målene garantert. Blir å eie.
 

demake

Seksuelt godteri
Jaggu. Får vel sparke inn noen kroner.
 

Novastrum

Feminist-elitist
$1,417,682

Fortsatt en måned igjen av backe-tiden. Spent på hvor det ender opp.
Sykt kult at crowdinvestering begynner å ta såpass av. Makta tilbake til utviklerne! (som allerede er kjent, ja, men allikevel)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Snart på tide å kickstarte Skroa, spillstreamer eller noe nytt og spennende, eller?