[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er en stolpe til på høyre side, så du har matchet de opp med en forskyvning.

Jeg så mest på steinene på brua, vinkelen teksturen gir et inntrykk av er en annen enn utformingen på selve brua. Det er ikke noe som kunne ha skjedd om brua bare var gammel. I tillegg er det en helt annen vinkel enn elven som renner under så for meg ser det ut som du må lene deg (i gradvis forskjellige retninger) mens du går over.

Shinra85

Spillegals effort emo
ImageUploadedByTapatalk1350037991.979478.jpg

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joda, så den feilen selv (etter at jeg posta). :p Men ja, teksturen lever veldig sitt eget liv. Den ser rar ut for meg også, men jeg klarer liksom ikke helt å se for meg at det ikke er gjort med vilje.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers: Startesparken er over, og som noen sikkert husker var det opprinnelige målet til Obsidian å hanke inn 1,1 millioner dolares. Hva endte de på?
So as of about 1:30 PM PDT, here’s where we stand funding-wise:
Kickstarter
Backers: 73,986
Pledged: $3,986,929
PayPal
Backers: 3,681
Pledged: $176,279
Totals
Backers: 77,667
Pledged: $4,163,208
Komfortabelt over 4 millioner der altså. Nesten 23,5 mill norske kroner med dagens kurs. Sier ikke at det er enorme summer med tanke på spillutvikling, meeeen det bør være nok til å lønne hele hurven en god stund, som vel er alt de egentlig trenger å bruke spenn på. Men hvilke strekkemål ble nådd? Veeeel, det ble etter hvert så mange at jeg mista oversikten. Rull nedover her så ser du selv. Eksempelvis kan man jo nevne at de lagde en JPEG som skulle være en fullstendig oversikt over stretch goals, den gikk opp til $3,5 mill. Problemet var bare at de måtte lage flere mål etter 3,5 så det kom noen nye under der også.

Uansett, gler mæ sjø.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hvor mye må man gi for å få det på svensk?

Lodin

Der Waaaah
Jaggu, en vill Ouya drar nær. De har designa ferdig innmaten til maskina og produksjonen av devkits er i gang så det ser ut til at de første faktisk blir sendt ut i desember. Dog er det litt suspekt at alt inkludert designprosessen er blitt gjort av kinesere. De sendte noen over dit noen uker og lot dem ta seg av resten. Sånt kan fort gå til helvete.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så ja, Jim Rossignol (han ene som skriver for Rock Paper Shotgun) har drevet og mekka spill i et par år nå, og etter et ganske superdølt managementspill har gjengen nå slengt seg på Kickstarter for å få spenn til å gjøre ferdig Sir, You Are Being Hunted. Som da er et snike/skyte/overlevelsesspill med tilfeldig genererte brett, påvirkning fra STALKER og poshe roboter som er ute etter noe. Mest sannsynlig deg. Virker uansett interessant, og det har klart å unngå den der Unity-looken til tross for at det er laget i Unity, oooog jeg tror det blir bra.

Lodin

Der Waaaah
Jeh, jeg backa det med en gang han twatta.
Noe annet jeg backa var Maia som er no slags Dungeon Keeper bare at man bygger en base på en mystisk planet og det er masse ting som vil spise en. Nesten garantert å bli en kjølig midd, ihvertfall for meg som har fått totalt oppheng i Game of Dwarves.

E: Mens her er to jobbannonser Ouya har slengt ut:
Ready to join the OUYA team?

=================================
SOFTWARE DEVELOPERS & ENGINEERS:

OUYA is seeking exceptional engineers for our SF Bay Area office. Qualified applicants will be skilled in Android, consoles, SDK design, app stores and cloud services. Our software development office is located in San Mateo, CA — a short commute south of San Francisco. Ideal candidates will have experience with one or more of the following:
Android customization and hardware integration for embedded devices
Android application and UI development
Game development, especially console and Android games
HTML5 or Unity game development
Streaming audio or video applications
Application security and anti-piracy techniques
Auto-updater and patcher systems for software updates
Remote diagnostic tools for embedded devices
QA and administration tool design for workflow optimization
App stores or other digital content stores
SDK design, documentation, and example code authoring
CDN networks such as Akamai
Payment processing and billing
Micro-transaction systems
Metrics and analytics tools
Recommendation systems
Web application development of customer-facing web sites
Ruby on Rails
Database design and optimization
A little about you…

You are ridiculously smart, creative, and passionate…and want to surround yourself with similar people. You love games. You’re ready to do heavy lifting with a small, focused team. Oh, and to top it off, you’re a nice person.
FRONT-END DESIGNER/DEVELOPER:

OUYA, Inc. is looking for a Front-End Designer/Developer to help create and maintain innovative and engaging user interfaces for its new kind of gaming console based on Android 4.1. The Designer/Developer will be responsible for defining and fine-tuning the look and feel of the front end game console client as well as the company’s website, gamer and developer portals. Must have an impeccable sense of information architecture, user interface design and polish with demonstrated ability to code key designed elements for websites and front-end clients. Will work closely with internal product, engineering and management teams while also taking direction from key external and internal creative partners. Must be passionate about games and gaming and constantly strive for excellence in execution.

Required Skills:
Impeccable, clean sense of user interface design;
Adobe CS Design (Photoshop, Illustrator, InDesign, etc.);
Rapid prototyping and wireframes (e.g., Omnigraffle, Visio, Balsamiq);
Javascript/jQuery, CSS, HTML, AJAX;
Ability to find simplicity in complex requirements;
Passionate about design, games and working in a startup environment;
Self-starter who collaborates well with others;
Experience authoring UI style guides for new titles to ensure product consistency;
Strong skills creating developer-ready UI assets such as graphics, icons, and fonts; and
A killer portfolio.

Preferred Skills:
Deep understanding of Android OS, its capabilities and restrictions.
Først nå begynner de å etterspørre disse tinga! Konsollen skal lanseres i mars! \o/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare ser for meg ansiktsuttrykket til kjerringa når jeg forteller atte joda den tusenlappen forsvant fordi jeg har lyst til å spille et spill om to år.