[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kjefta! Retronauts 4 lyfe! Verdt det bare for å høre Jeremy Parish og Chris Kohler krangle med hverandre.

Lodin

Der Waaaah
Gidder ikke engang se den traileren i fare for at jeg kan få en dråpe håp i havet. Det eneste Denis Dyack sitter igjen med av Silicone Knights er endeløse mengder gjeld. At mannen er en like stor løgner som Millionbucks og scammer penger fra utgivere som Randy Bitchford gir ikke større håp.

Lodin

Der Waaaah
Drama i Indiegogo-leiren. Chole Sagal som mekka Homesick var i ei bilulykke for noen år siden og endte opp med metallbiter i kroppen. Det har ført til metallforgiftning og hu kom til å daue om hu ikke fikk en nødvendig operasjon, noe helsevesenet såklart driter i. Nå har hu og andre indier samla inn 29.000 dollars, noe som ville holdt, men Indiegogo har plutselig kanselert innsamlinga og refundert spenna. De påstår at det er scammings på gang pga. suspekt aktivitet. Om det ikke er fusk har dama bare noen måneder igjen. :ehm:
Så det var no scammings på gang ja. Penga skulle ikke brukes på en livsnødvendig operasjon, men et kjønnsskifte. Siden det ikke gikk åt hu en masse piller på en livestream i går, men ambulansen nådde heldigvis fram i tide og hu er nå på sjukehus. Alt i alt en jævlig shitty situasjon.

I lystigere nyheter virker det ikke som Denis Dyack sin scam har en sjangse i havet til å nå målet sitt. De er bare oppi 155k. De kommer dog til å ta de penga og putte i lomma uansett.
Forøvrig får dagens funne fact bli at rettsaken Epic vant mot SK ikke bare spesifiserte at Too Human og X-Men skulle destrueres, men og alle andre prosjekter de hadde på gang med Unreal Tech. Det de har vist fram av det nye spillet faller inn under dette og jeg jeg tviler på at argumentet med at SK har solgt alt videre til Dyack sitt nye firma holder vann.

Morgendagens funne fact er forøvrig at alfaen av Among The Sleep slippes til alle i morra, enten de har backa eller ikke. Blir å eie.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
I lystigere nyheter virker det ikke som Denis Dyack sin scam har en sjangse i havet til å nå målet sitt. De er bare oppi 155k. De kommer dog til å ta de penga og putte i lomma uansett.
Knis, "due to overwhelming popular demand" har Denis Dick nå startet en Kickstarter for å supplementere den offisielle crowdfunding-kampanjen.

Lodin

Der Waaaah
Jeh, om det ikke når målet skjer det shit all. De blir enten nødt til å lage det på nårsk også og få statstøtte eller få noen som Devolver til å gi det ut.
Men det går nok. Når de slipper alfaen senere i dag kommer det til å bli mer buzz og de siste spenna ruller inn. Evt. redder Notch eller Fargo dem.

Ja Public Alphaen kommer i dag kl 20.00 i dag har jeg hørt.
hadde vært veldig kjipt å nesten nå målet for så å sitte igjen med ingenting

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
201k nå :)

Edit: Målet var 200k.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Andre episode i "det er skadelig å fremstille menn som redder kvinner i spill fordi se så mange eksempler".

E: Bedre enn første episode! Mer konklusjoner og dill denne gang. Men jeg synes ennå det blir drøyt å trekke linje mellom å skyte kvinner i spill og statistikk om vold mot kvinner i Amerika :ras:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har hun bare en skjorte?

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Selv lurer jeg på hvor lenge hun har tenkt å holde på hvis det blir like lenge mellom hver episode.

Hadde ikke vi en Android/Iphone tråd et eller annet sted? Uansett, så har det kommet et spill som heter Active Soccer, som er spesielt for de som elsket Kick Off og Sensible Soccer i sine dager. Det er en oppfølger til PC spillet Throw In, og de har visstnok gått tom for kronasjer og trenger 3000 dollar for å lage PC versjonen av Active Soccer.

Spillet er forøvrig det beste top-down arkade fotballspillet siden nettopp Kick Off 2 og SWOS i følge meg. Bare så jævlig synd at det bare finnes på Android og Iphone foreløpig, for jeg digger ikke touch knot-troll. Det kreves litt å komme inn i det, men fysikken og gameplayet er egentlig helt glimrende om man venner seg til det.

Jeg ønsker hvertfall en PC utgave. Desverre valgte de indiegogo som "leverandør" og det ser ut til at de sliter med å få støtte. Greit nok, de skulle kanskje klare å lage en PC utgave uten noe økonomisk støtte, men jeg er fornøyd så lenge jeg får spillet.

Her er hvertfall linken til prosjektet: http://www.indiegogo.com/projects/active-soccer

EDIT: ja, også er soundtracket laget av ingen ringere enn Chris Huelsbeck.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
ooooooooooog der var videoen til Anita fjerna fra youtube.

E: Og der var den oppe igjen.