jeg hater nesten alle som spiller wow

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#22
Hahahahaha, femtuppelpost! Helvete så morsomt dette underforumet begynner å bli.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
SITAT(Karl @ 05.12.07, 01.04) 92159
Aj aj. 12 brukere som leser en tråd om WoW. Dette tar jo helt av.
[/b]
Dette er faktisk flere dimensjoner med trist. :/

AzMan: Sorry, jeg måtte bare ta utgangspunkt i infoen jeg hadde: 1) Du er fra Beiarn, 2) innleggene dine. Basert på dette kunne jeg liksom ikke konkludere med noe annet, ikke sant. Heldigvis gjør du en god jobb med å forbedre inntrykket allerede, og jeg er sikker på at grunnen til at ingen andre skriver noe er fordi de syns du er en kjempetopp kar, og jeg et skikkelig bæsjehue!

Og det K999 sa, såklart.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#25
Jeg er faktisk helt enig med det K999 sier, forresten. Hadde dette vært en greie hvor folk bare chilla i Azeroth og vi dreit i denne hardcore grindfesten som det ser ut til å utvikle seg til, kunne det faktisk ha vært litt morsomt. Jeg tenker tilbake på når jeg først spilte WoW, og bare sprang rundt og koste meg uten å tenke "OMGLAWLS EPIXX!!11" hele tiden.

Og AzMan: Du feiler. :trollmann:
 
#26
Om du har en seriøs/useriøse tone når du skriver for så være, så jeg bare det tar det slik jeg oppfatter det.
Men du har klart det, du har skapt oppmerksomhet. Dessverre har jeg fått et lite feil inntrykk av deg. Siden jeg faktisk har sett på deg som en av de mer fornuftige på forumet her.
Har tross alt vært her siden 2001, med veldig variabel aktivitet uten at det skal si så mye.

Edit: Gidder noen å slette de 3 innleggene mine på forrige side som kom rette etter hverandre? :p
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#27
Åh AzMan hvem kunne tro at du var en slik ordsmed ~ :gnøh: ~
 
#28
Jeg vurderer igrunn å hyre inn en liten kineser til å ta seg av julespillinga mi...

Men nei, jeg er enig, jeg gidder ikke stresse med den karakteren i det heletatt, jeg vil bare spill på den for kos sammen med folk fra forumet, ser vel nå at det ikke er så rart at mange hater dette spillet, når de fleste som spiller får det til å virke som at hele greia baserer seg på første mann til mølla.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#31
SITAT(AzMan @ 05.12.07, 01.19) 92168
Om du har en seriøs/useriøse tone når du skriver for så være, så jeg bare det tar det slik jeg oppfatter det.
Men du har klart det, du har skapt oppmerksomhet. Dessverre har jeg fått et lite feil inntrykk av deg. Siden jeg faktisk har sett på deg som en av de mer fornuftige på forumet her.
Har tross alt vært her siden 2001, med veldig variabel aktivitet uten at det skal si så mye.

Edit: Gidder noen å slette de 3 innleggene mine på forrige side som kom rette etter hverandre? :p
[/b]
Hei, jeg er den vesle AzMan-féen som detter innom for å si "Hei du AzMan, nå driter du deg ut igjen".
 
#32
Jepp, høyere utdanning fører til at jeg ikke gidder sette meg ned med wow før jula begynner for meg, ettersom jeg mistenker at slikt tar veldig mye tid. Og når folk levler seg opp til tosifrede levels før jeg har sjans til å bli med, gidder ikke jeg tasse rundt å syte om "hvordan gjør man dette 'a?"på level en, mens dere moser diverse heftige bosser. Slik det ser ut til å ha blitt. Så, ca det k999 og Nicholas sa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Hvis du vil bruke mye tid, da tar det mye tid. Jeg har bare tenkt å spille et par timer i ny og ne mens andre folk er pålogga og se om jeg kommer til Daugruvene denne gangen. Og ja, jeg har også eksamener fram til den 20.
 
#34
Jeg hater dere alle.

Greit nok at dere ikke forstår dere på wow-lingo, selvom det har vært minimalt av det. Men fortsatt har dere klart å missforstå. Brenn i helvete.

Og til dere som allerede har begynt å spille, annbefaler jeg en katus i analen, daglig. Er det fortsatt folk som vil være med, fikser vi dette rundt tiden som dere sauer bestemte selv, 10 DESEMBER. Jebus
 
#35
SITAT(Nicholas @ 05.12.07, 01.09) 92162
Dette er faktisk flere dimensjoner med trist. :/

AzMan: Sorry, jeg måtte bare ta utgangspunkt i infoen jeg hadde: 1) Du er fra Beiarn, 2) innleggene dine. Basert på dette kunne jeg liksom ikke konkludere med noe annet, ikke sant. Heldigvis gjør du en god jobb med å forbedre inntrykket allerede, og jeg er sikker på at grunnen til at ingen andre skriver noe er fordi de syns du er en kjempetopp kar, og jeg et skikkelig bæsjehue!

Og det K999 sa, såklart.
[/b]

Er faktisk helt enig i det du sier, men jeg husker tilbake da Halo 2 var det store på Xbox (ja xbox 1) og du, og mange andre på forumet, spilte på en slik måte at det var vanskelig for oss som ikke var helt inn spillet, slik som meg.

Bare så det er sagt så var/er det topp å spille mot deg og de andre SGerne, men jeg tenkte bare jeg skulle fortelle dette før du fortsetter å hetse "World of Warcraft" spillere, hvilket du gjerne må gjøre bare med denne kommentaren lagret i bakhodet.
 
#36
SITAT(Yetipants @ 05.12.07, 08.04) 92202
Hvis du vil bruke mye tid, da tar det mye tid. Jeg har bare tenkt å spille et par timer i ny og ne mens andre folk er pålogga og se om jeg kommer til Daugruvene denne gangen. Og ja, jeg har også eksamener fram til den 20.
[/b]
Vel, du har kanskje litt jobbet litt med skole tidligere i høst... det har nemlig ikke jeg. :(
Så, jeg tar meg ikke tid til sånt nå før eksamener.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#37
Faen å vanskelig det skal være da
 
#38
Altså... Ikke la meg stoppe dere. Ser ut som alle andre kan den tiende desember, så trenger ikke la meg ødelegge (som sikkert bare hadde holdt dere tilbake uansett). Spill og kos dere, det er ikke akkurat noe synd på meg: I jula får jeg nemlig klørene i Super Mario Galaxy for første gang, uten å ha sett noe annet av det enn den første traileren som kom.
 
#39
Nicholas er bare grinete fordi det er noen som liker et spill han ikke liker. Han vet ikke hvorfor engang. bare fordi at "DET ENESTE MAN JØR ER JO Å GÅ RUNDT Å DREPE SLIK AT MAN KAN DREPE IGJENLOL!"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Spikern på huet der, sjef.