Jeg vil ha pengene mine tilbake!

#41
resident evil code veronicaX er vel det kjipeste spillet jeg noen gang har kjøpt. det er så kjipt med den jævla automat sikta!!!
og kamera vinklene er så inni helvete dårlige......+ at jeg sto fast etter en halv time :D
 
#42
det spillet jeg angrer på å ha kjøpt er rumble racing.



Fett cover og fete screenshots på baksiden, men likevell så døvt og kjedelig
at jeg heller ville foretrukket å se en episode av days of our lives en å spille dette.

Konklusjon: gjesp... ZZZZZzzzzzz :zzz:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Du kjøpte et spill basert på esken og skjermbildene på baksiden og ble skuffet?
Nå står ikke verden til Ramadan.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@18.08.2004, 17.14
resident evil code veronicaX er vel det kjipeste spillet jeg noen gang har kjøpt. det er så kjipt med den jævla automat sikta!!!
og kamera vinklene er så inni helvete dårlige......+ at jeg sto fast etter en halv time :D
89493​
det der var litt vel drøyt? :blunk:
jeg syns faktisk det var ganske kult før i tida
 
#45
Opprinnelig skrevet av Yetipants@18.08.2004, 17.16
Du kjøpte et spill basert på esken og skjermbildene på baksiden og ble skuffet?
Nå står ikke verden til Ramadan.
89497​
Dette var i mine yngre dager. jeg kjøper selvfølgelig ikke spill etter
cover/skjermbilder lengre. ;)
 
#47
Opprinnelig skrevet av soppe@19.08.2004, 07.40
jaja det er bare 3 år gammelt.
89779​
Ifølge brukerinfoen hans var han bare 96 år på den tiden.. Hvem har vel ikke gjort feil i den alderen?
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#49
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.08.2004, 19.38
Cybermjau: Du har jo fått Kurushi Final også, da.

"Aaahgaaihhn!"
89058​
Kanskje. Men det er jo utrolig fett, tross sitt noe dølle plott.
 
#50
Opprinnelig skrevet av laffen+16.08.2004, 22.37-->
<!--QuoteBegin-fuzerman
@16.08.2004, 22.16
Star wars: bounty hunter

Kjøpte det fordi Laffen fortalte meg om det og vi syntes begge at det hørtes kult ut, men neida, Samma dritten om og om igjen
88640​

Bounty Hunter var da varierende nok det, var vel bare 20 brett hvor man måtte fly rundt omkring og skyte med utrolig kjedelige våpen.

Men for å holde meg on-topic følger nå mitt dårligste kjøp.

True Crime - Xbox

Dette spillet hadde jeg kjempeforventninger til siden det ble lansert som spillet som skulle knuse Gta. Når jeg fikk spillet og begynte å spille det var det første som slo meg at det var utrolig tomt, og at styringen til fots var rimelig dårlig.

starten var det ganske morsomt å kjøre rundt og ta "gateoppdrag", men det finnes en grense for hvor mye du gidder å stoppe to folk som krangler.
Oppdragene var også altfor lette og historien var tynnere enn XXX. Spillet ble lansert med at man hadde et kjempeareale og leke seg i, men det blir bare kjedelig å kjøre i en evighet for å nå diverse storytriggere.
Det at man kunne velge mellom å være en snill eller slem purk var utrolig dårlig gjennomført. Eneste som bestemte det var om du feila et oppdrag eller ikke, og om du skøt folk i hodet eller eller nøytrale steder.

Siktinga var også utrolig dårlig lagd synes jeg. Når man gikk inn i siktemodus sakket tiden og man kunne altså skyte, men dette var ikke lett siden når man siktet på for eksempel beinet kunne man liksågodt treffe hodet.
Kameraet var veldig dårlig, og det hendte det gjemte seg bak vegger og andre ting så du ikke fikk med deg mye av hva som skjedde.
Den aller dårligste delen er nok allikevel snikeoppdragene som bare er basert på prøv- og feilprinsippet.
En ting jeg fant positivt ved spillet var nærkampsystemet hvor du hadde komboer noe som gjorde det litt dypere enn Gta på det punktet.
Actionsekvensene hvor man brukte våpen kunne være nogenlunde underholdende når kameraet ikke var på avveie.
88649​
[/b]
100% Enig! Kjøpte der for 600 kroner og drittspillet hadde så mange bugs at jeg ble gal i hodet, f.eks. at jeg så en dame ble voldatt så jeg løp bort til han for å grisebanke han, plutselig står jeg på broa og holder på bli påkjørt av minst 10 biler i byen på den andre siden. Værste kjøpet mitt!
 
#51
Mitt desidert verste kjøp er nok Harry Potter 2 til Gamecube. Det var faktisk ganske kult det meste av tida, men det var virkelig altfor kort! Etter en uke så jeg rulleteksten, og jeg tenkte at EA ikke var riktig vel bevart. Så jeg har prøvd å selge det, men har enda ikke fått napp!
 
#52
Lord of the Rings: The Two Towers. Et av de mest ræva spillene jeg har spilt noensinne, fikk det solgt ett par dager senere... :flau:
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#53
Shellshock av CORE fant jeg fort ut at jeg ikke trengte. Kjøpte det for min egene spennasjer(huffhuff!). Den ene grunnen til at jeg fremdeles har det, er fordi det er en av de få spillene jeg har som jeg også har Action Replay-koder til. Ellers klarer jeg meg fint uten...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#54
Jeg vil ha tilbake pengene mine for Ufo: Aftermath. For et forbanna drittspill. Det tar de tidligere spillene i serien (som var bra) slenger de over kjøkkenbenken, river ned buksa på de og rævpuler de til blods. Å forlange penger for det makkverket er en skam, kan ikke bruke det til å klø meg på ryggen en gang. Måtte ALTAR interactive brenne evig og lynsjes på torget for å sette navnet sitt på det dritet.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#55
En kamerat fra den gamle skolen min, ga meg 'Jackie Chan's stuntmaster'. SKulle ønske han ikke gjorde det. Spillet er så sugent (dog festlig voice acting), at jeg skulle ønske at JEG kunne få til bake pengene for det. :D
 
#56
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@18.08.2004, 00.13
Ellers eier jeg også Knight Rider til NES, da jeg langt bak i hodet mente å huske at det var bra. Så feil kan man ta... (Det stilig coveret tar seg bra ut i hylla, så det gjør ikke så mye)
89240​
Hahah. Det spillet hadde jeg, og jeg husker det var evig bedritent.

Jeg angrer på at jeg kjøpte Equinox til Snes. Makan til intetsigende og kjedelig rollespill skal man lete lenge etter.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Cybermjau@21.08.2004, 23.25
En kamerat fra den gamle skolen min, ga meg 'Jackie Chan's stuntmaster'. SKulle ønske han ikke gjorde det. Spillet er så sugent (dog festlig voice acting), at jeg skulle ønske at JEG kunne få til bake pengene for det. :D
91194​
Jeg kan huske jeg kjøpte det spillet for en del år siden. Og jeg elsket det. ^_^

Det spillet jeg angrer mest på å ha kjøpt må være Final Fantasy VII til PSX.
 

Lodin

Der Waaaah
#59
Opprinnelig skrevet av Lurtz@20.08.2004, 23.00
Jeg vil ha tilbake pengene mine for Ufo: Aftermath. For et forbanna drittspill. Det tar de tidligere spillene i serien (som var bra) slenger de over kjøkkenbenken, river ned buksa på de og rævpuler de til blods. Å forlange penger for det makkverket er en skam, kan ikke bruke det til å klø meg på ryggen en gang. Måtte ALTAR interactive brenne evig og lynsjes på torget for å sette navnet sitt på det dritet.
90709​
Det kommer oppfølger snart!
 
#60
angrer på at jeg kjøpte simpsons hit and run. spillet var greit nok den første dagen, morsomt å være the simpson. men ble sinnsykt lei det etter en liten stund.
en uke etter på kom det på platinium for 300kr, det var noe dritt.
klarte likevell å få solgt det til en gubbe for 50 kr mindre en det jeg betalte for det.