Jetlag fra helvete

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#22
Jeg lurer vel bare på om det kommer til å følge med en stylus til DS? Eller var det lite info om det. Jeg begynner å få bedre sans for den nå, som stadig nye ting dukker opp, og PSP virker bare mer og mer som en bærbar mediastasjon. Det kommer til å bli kult å se når mer info, og ikke minst launchen, kommer.

Forresten, så du noe til BC der borte?
 

Kilik

Lokal moderator
#23
Opprinnelig skrevet av Lurtz@17.05.2004, 17.33
Først vil jeg gratulere brukerne og adminene på spillegals forum, skikkelig kult å høre skryt av E3 dekkingen til forumet fra annerkjente folk innen bransjen.
Litt ekstra skryt til Kilik, han var en ekstremt god bidragsyter av ferske E3 nyheter.  :)

Så et spørsmål til Lakitu:

Ble det vist trailer og gameplay footage fra FFXII på E3 ? Jeg så nemlig en FFXII trailer på insidegameronline, men jeg synes det da var litt rart at sider som gamespot og ign ikke hadde denne traileren og gameplay videoen ?


Takk, for det ja :) Er en skikkelig nyhetsfreak som bare er nødt å få med meg siste nytt først. Var vel derfor jeg klarte å komme meg opp 04.30 tirsdag morgen for å få med meg Microsoft-konferansen live fra L.A....Har forøvrig 6 GB med videoer fra E3 nå :)

Apropos FFXII så har er det blitt postet en del videoer og info. om kampsystemet etc. her: http://www.spillegal.no/forum/index.php?showtopic=710&st=125
 
#24
mye bra fra E3 i år ja, lasta ned tilsammen 9 GB med videoer av spill som kommer, hehe, E3 er morro :tommelopp:
 
#25
Opprinnelig skrevet av Bazooka Tooth@18.05.2004, 00.09
Jeg lurer vel bare på om det kommer til å følge med en stylus til DS? Eller var det lite info om det. Jeg begynner å få bedre sans for den nå, som stadig nye ting dukker opp, og PSP virker bare mer og mer som en bærbar mediastasjon. Det kommer til å bli kult å se når mer info, og ikke minst launchen, kommer.

Forresten, så du noe til BC der borte?
Fikk utdelt en stylus når jeg testet DS, så regner med at det følger med.

BC ble vist bak lukkede dører, men jeg hadde ingen avtale med Microsoft om å se det, dessverre.
 
#26
Du var vel ikke tilfeldigvis så heldig å får sett den enda lengre versjonen av Zelda traileren på drøye 2 min? Som skal ha bli vist bak lukkede dører? Evt. hørt noe fra noen som fikk sett den?

Pratet du noe med de andre jornalistene fra Gamespot og IGN osv? Tok du på Greg Kasavin?

Jeg må og skal ned ditt i 2005.
 
#27
Nei, så bare den standarde Zelda-traileren.

Jeg pratet ikke med noen IGN eller Gamespot-journalister, heller ikke Greg Kasavin.

Men jeg fikk tatt bilde av meg selv og Yu Suzuki!
 

Kilik

Lokal moderator
#31
Opprinnelig skrevet av Lakitu@18.05.2004, 16.45
Men jeg fikk tatt bilde av meg selv og Yu Suzuki!
Oi, det er imponerende. Fikk du lurt ut av han noen Shenmue III-bekreftelse ?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#33
Opprinnelig skrevet av Kilik+18.05.2004, 20.27-->
<!--QuoteBegin-Lakitu
@18.05.2004, 16.45
Men jeg fikk tatt bilde av meg selv og Yu Suzuki!
Oi, det er imponerende. Fikk du lurt ut av han noen Shenmue III-bekreftelse ? [/b]
Hmm, noen svensker har vist også truffet han.
Se her.

På spørsmålet om Shenmue III svarte han bare: Du får se...
 
M

Mitt navn var Ace

Gjest
#36
Opprinnelig skrevet av Gunther@19.05.2004, 11.05
Tror du blir mest populer av PsP og DS?
Eg tror nok at det blir...eh...kanskje...eh...

En lett oppsumering:
DS har to skjermer, og det har vist seg til å fungere veldig bra, på E3 (sjekk gamespot for mer info)

Men etter hva PSP har vist seg å kunne takle (grafiskt) så ligger det litt 50/50. :blunk:

Men jeg hadde nok satset på PSP pga. min kjærlighet til PS2. :forelsket:
 
#38
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@19.05.2004, 08.55
så du noe nytt til mgs3 da?
Prøvde det litt, men dere har vel sett et tonn med filmer fra det nå. Så bra ut.
 
#39
Opprinnelig skrevet av Gunther@19.05.2004, 10.05
Tror du blir mest populer av PsP og DS?
Jeg tror helt klart at PSP kommer til å selge mest (fordi den appellerer helt klart mer til en middels teknologi- og spillinteressert tenåring enn en DS), men bare hvis Sony følger maskinen nøye opp hele tiden. Har sett nok eksempler på hardware fra Sony som har mislykkes (minidisc, mp3-spillere), fordi Sony har vært hysteriske med å ta vare på sine egne formater på allting.
 

SHDR

Gullmedlem
#40
Ja ... UMD er helt nytt, og det er strengt tatt et proprietært format som ingen andre vil ha noen say på. DVD er lisensfritt, det tror jeg absolutt ikke UMD vil være. Dessuten beror de alt for tungt på minnekort, som faktisk koster godt over 1000 kr. pr. GB. I forhold til CD/DVD er det vanvittig dyrt.

Men Sony kommer til å følge opp. UMD kan komme til å bli den nye blackdiscen, men samtidig kan dette desperate forsøket på å hindre piratkopiering ødelegge en del. Grunnen til at det blir så billig er kanskje nettopp fordi Sony regner med at dette formatet blir praktisk talt kopisikkert? Hm. Det blir spennende å se ... GC-formatet var også "kopi-sikkert" helt til noen skrev en streaming-protokoll for BBAen. BlueTooth WiFi har samme muligheten, om ikke ved samme hastigheter. Ingenting i veien med å streame data fra PSPen over på fast medium via en ekstern, serverside application for deretter å brenne UMDer til kuene kommer hjem.

Interessant: Når PSP introduserer UMD, blir de rost opp i skyene og alle liker dem. Når Nintendo introduserer Mini-DVD blir de slaktet for ikke å forholde seg til standarden. Aner vi hype-mekanikk her? Er PSP unnskyldt et upraktisk lagringsmedie fordi det er en håndholdt?