Joubi Såft: mitt fjes når de annonserer Far Cry 3

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Herlig. Ryktene vil også ha det til at de nyeste Nvidia-driverne bedrer ytelsen i Far Cry 3, så de skal iallfall jeg sjekke ut. Ikke at jeg plages med ytelsen eller grafikknivået tatt i betraktning hvor beskjeden PC-en min er, men artig uansett.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#63
Lusker i skauen med sniper og bue på jakt etter en tapir

Det eier
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#64
Som jeg nevnte tidligere er Far Cry 3 på Instant Game Collection i Europa denne måneden, og jeg har spilt det i litt over 20 timer siden onsdag. Elsker det. Samle, snike, crafte, kjøre shitty biler.

Min favorittdel av spillet er absolutt outpost-overtaking og Wanted Dead-missions. Komme til et område, ta overblikk og se hvor folk står, hvor de patruljerer. Legge en slagplan på hvordan du skal ta ut alle uten å bli sett. Ok, to tårn med snipers i hver ende av basen. En fyr som patruljerer på vestsida, to karer i andre etasje i bygninga i midten, og to folk ved alarmen. Fram med snikskytterrifla, ta ut sniperen i øst, ta så ut sniperen i vest. Når vakta begynner å vandre opp trappa, skyt han i nakken. Switch til granatkaster. En granat på karene ved alarmen, og så en til inn i rommet de siste står i før de kommer seg ut. Outpost Liberated, Undetected. 1500 XP. Feels good man.
 
#65
Argh. Skulle ønske jeg klarte å like Far Cry 3. Har posta om det før, men det er bare noe med det som gjør at det ikke fenger, selv om det egentlig burde være rett opp i min gate. Klarer ikke beskrive hva. Arghhhhhh.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
Det er presis en ting jeg virkelig ikke liker med Far Cry 3, og det er årsaken til at jeg har lagt det fra meg ganske lenge nå: Lagringssystemet fungerer faen ikke. Du kan bruke mange minutter på det der Thinaran beskriver, og så må du stikke, så du velger "Save & Quit". Da tenker man kanskje at spillet lagrer framgangen din, men det gjør det ikke. Det lagrer rett før du begynte på det aktive oppdraget. Ikke noe problem, sier du? Nei, bortsett fra at det skaper en situasjon hvor du aldri kan vite om det du har gjort er lagret eller ikke. Når inntreffer lagringsverdige checkpoints, og når inntreffer checkpoints spillet ikke synes det er noen vits i å lagre? Jeg aner ikke. Orker ikke sånn Mikke Mus-design, så jeg har droppa Far Cry 3 enn så lenge. Kanskje finne det fram igjen i ferien.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#67
Ja, akkurat det der ble jeg også utsatt for. Jeg savet i Zhang He (artig namedrop selv om de uttalte det helt feil) sin ruin og antok at jeg ville fortsette fra checkpointet men startet istedet i begynnelsen av hele den sekvensen. Men den hadde savet at jeg hadde tatt skade og brukt ammo så det var jo noe.

Så eh ja, ikke quit med mindre du akkurat har fullført et helt oppdrag, dvs mottatt XP.
 

Lodin

Der Waaaah
#68
Modusen min når jeg spilla det og Bloodshitter var å gjøre en småting som å drepe unike dyr eller klatre i tårn før jeg quitta. Da er man sikker på at ting blir sava. Litt hassle, men det er mulig å deale med det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#69
Tid for å mimre om de glade dagene hvor vi hadde quicksave.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#70
Nå som jeg har ny 360 ventende på meg i posten hjemme i dag skal jeg spille Far Cry 3 uten konstant kræsjing igjen. ...etter GTA V. Dritfett spill. Trenger dinosaur-mod. Blood Dragon telles ikke.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#71
Fullførte singleplayeren 100 %, dvs de eneste trophyene jeg manglet var å gjøre de seks multiplayer-brettene. Men herregud, dette spillet har den verste matchmakinga. DEN VERSTE. Jeg fikk spilt de to første kapitlene, men da jeg skulle starte på tredje … så startet andre kapittel på nytt. Og hver gang jeg går inn i Public så blir jeg enten kastet inn i et random game som pågår (You'll respawn at the next checkpoint), eller er på kapittel 2 intro-cutscena. Har også blitt tilbudt å spille siste kapittel eller fjerde. Fatter ikke at public kan være så elendig.

Det er ikke mulig å hoste for å si at "hei jeg vil spille kapittel 3 hvem er med?", det er kun mulig i Private såklart.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#73
Å ikke kunne spille gjennom coop-historien fordi man blir kastet inn i tilfeldige matcher føler jeg er verdt å klage over.



edit: En løsning ble å reconnecte igjen og igjen til jeg tilfeldigvis ble Host. Da fikk jeg velge brett og vanskelighetsgrad. Har to brett igjen.