Julespill!

#61
Mine julespill er uten tvil Tomb Raider 2 og Monkey Island 3. Foreldrene mine var i sjeldent gavmildt hunør, og ga meg begge to til jul. En mer underholdninde juleferie tror jeg aldri jeg har hatt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#62
Opprinnelig skrevet av plan_9@01.12.2004, 23.19
1: Gå tilbake til Halo 2, Burnout 3, Star Wars Kotor og GTA: San Andreas (alle er urunna og urørt siden jeg startet på R&C).
144848​
Jeg holder faktisk på med akkurat de samme spillene (i tillegg til noen til). :) Star Wars har jeg nettopp begynt på, og jeg ble hektet umiddelbart. Herlig. Mulig det blir litt ensformig i lengden, men inntil videre er det bare bra. I GTA er jeg fortsatt i San Fierro, i Halo 2 bare på det andre oppdraget (inni en svær tunnel) og BurnOut har jeg bare så vidt prøvd. Har jeg for mange titler for tiden? Neeei.

Jeg skulle egentlig investert i hele Ratchet & Clank-serien og de to første Jak-spillene, men det blir nok for meget. Jeg tror derfor mitt julespill blir Paper Mario 2. Det ligger foreløpig på vent, og jeg tviler på om jeg kommer til å få begynt på det før etter jeg er ferdig med MGS3 (som jeg heller ikke har begynt på). I juleferien skal jeg droppe alle de andre titlene (forutsatt at jeg er ferdig med MGS3), vente med å påta meg noe for Spillegal og bare kose meg med Paper Mario 2. Åhh, det blir koselig. :D

 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#64
Metroid Prime, Starcraft, Escape Velocity Override og Diablo 2!
Ingenting slår gode gamle blizzardspill fra de Gilde Tider... og elskede EV Override... hvordan kan jeg glemme mitt første Crescent Warship?
 
#65
Jess, da har jeg lånt til meg Broken Sword av søsteren min for ørtende gang. Dette passer meg ypperlig som julespill da det gir meg både nostalgiske minner og generell god stemning. Alle spillets karakterer er folk med herlig utarbeide personligheter som du enten vil elske eller hate. Flere av dem vil også by på en god dose humor, noe som ingen Revolution spill kan være uten. Handlingen er mer enn engasjerende nok, oppgavene du skal løse er blant de beste i noe point-&-click-spill noensinne og det hele er så utrolig underholdende. Har enda ikke satt det på, men jeg gleder meg.