Killzone 2: The Kill Zone 2

Lodin

Der Waaaah
Næh, har testa demoen to ganger nå og jeg driter i dette foreløpig. Er så mye annet ute nå og framover at generisk FPS
under WWII
in space ikke blir prioritert. Tester det sikkert etterhvert.

K999

Keystone State Of Mind
Til dere som tror jeg har lasta ned in someway. Sjefen min fikk promo utgave i dag (Alle butikksjefer for gamestop/Ebgames skulle visst få ett eksemplar.) og lar meg låne det til etter helga. :D Siden jeg er mer gira på det og han ikke har tid til å spille det.

Edit: Er forresten ferdig med andre level og spillet er enda bedre enn jeg trodde. Litt problemer med framerate (av og til.) spesielt når det loader, men ellers nydelig grafikk.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fått promo versjon, og selger den for en milliard kroner.

Edit: Faen K-Tripple-Nizzle, var visst en side til ;p

Lodin

Der Waaaah
Hvis det er noen her som har greid å piratkopiere det så skal de faenmeg få lov til å skrive om det. XD
Sånn ellers er det vel ikke multiplayer på den promoutgaven?

oma

Village Drunk
Ikke at jeg trodde det var nedlastet, men ubegrenset skryting om hva hvem har faatt naar, det er hazen det.

Dro med meg promo kopien hjem på tirsdag. Spilte et par timer og kan egentlig si meg enig i mye av det gamereactor skrev i sin anmeldelse (for en gangs skyld). Testet ikke om multiplayer funksjonen funka, regna bare med at den ikke gjorde det. :trollmann:

K999

Keystone State Of Mind
Da var jeg ferdig med Killzone 2. Orker ikke å si for mye og skal ikke spoile noe.

Har vel brukt en kanskje 7-8 timer på hele SP-delen, startet på det vanskeligste (unlocker enda en vanskelighetsgrad.) men det gikk for treigt. En blanding av irriterende kontroll og irriterende sense gjorde at det ble for vanskeligt, så rundt sjette level endra jeg vanskelighetsgraden ett hakk ned. Utenom dette har jeg kost meg mye, spillet har litt framerateproblemer innimellom når det loader men kjører ellers glatt konstant, grafikken er fin fin og lydmessigt er det også bra. Kravene jeg stiller til FPS om dagen er at kontrollen skal være nokså grei (noe dualshock kontrollen ikke klarer, for min del.) storyen skal være levbar og online delen må være innimellom Halo 3, Gears 2 og CoD 4. Online delen har jeg jo ikke fått prøvd men storyen funker fint. Nå kan jeg jo ikke noe fra Killzone 1 men storyen i toern er helt okey.

Så uten å ha prøvd online delen så får spillet en 8/10 fra meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med å ta en kikk på dette her? En eller annen PlayStation-side leser nyeste Edge, ser at Killzone 2 får 7/10 og lyden av monokler som spretter ut kan høres over hele verden. Og så poster de et klagebrev som ikke ville fått meg til å løfte et øyenbryn om jeg hadde lest det på SDF. Eneste forskjellen er at dette er seriøst ment. Oh wow osv. :D

Edit: Les kommentarer hvis du synes du har for få palmer i ansiktet.

D

Deleted member 91

Gjest
Hundre prosent enig i hva Edge sier hittil, ihvertfall. Uansett er spillet ute idag og multiplayerserverne er på, kom dere online, niggere

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg håper spillet ligger i postkassa mi når jeg kommer hjem. I så fall er jeg meget game.

CyberK

Finner ikke på noe.
En ting som jeg vil si er teknisk imponerende med Killzone 2 er det faktum at det ikke er noe harddisk-installering når man først setter inn spillet, til tross for deiligheten som er grafikk og lyd. Der slår de stort sett alle andre profilerte storspill. :p

Og jeg fikk meg awesome plakat sammen med spillet!

D

Deleted member 91

Gjest
Tror det er Collector's Edition hvor det følger med, uten at jeg skal si noe hundre prosent sikkert. Med på litt multi ikveld R0nin?