Kjøpte meg Killzone 2 på torsdag. Har ikke blitt så fryktelig mye onlinespilling, har ranket opp nok til at jeg er blitt medic. Makan til skrot våpen man starter med i det spillet da

Foreløpig er jeg kun imponert over grafikken. Kontrollen var like treg som i demoen. Kombinasjon av kjip dødsone og aksellerering er ikke WIN. Har klart å venne meg til kontrollen mer etterhvert, men det føles som å spille fps med tærne til tider. Dette gjenspeiler seg online også da folk står 1-2 meter i fra hverandre og blåser av all ammo de har uten å treffe. Hagla med andre ord er populær online.
Bluetooth headsettet jeg kjøpte for å bruke med spillet var sløs med penger. Fant fort ut hvor underlegent PSN er i forhold til XBL. Ingen partychat, og vanlig audio chat fungerte heller ikke utenfor spillet latterlig nok. Og finne en server var et helvete når vi var 3stk med forskjellig rank. Brukte nesten mer tid i menyene enn i spillet. Elendige greier.
Chatten i spillet var heller ikke til å skryte av. Ble bare rot hele greia.
Min løsning på problemet ble å skru på X360en og chatte i XBL Party mens vi spilla Killzone 2. Da ble det straks litt mer kos. Bare latterlig at det skal være så vanskelig å spille med venner på PSN. Dette må fikses pronto.
Når det er sagt så finner jeg nok mer underholdningverdi i spillet når jeg får ranket opp og når jeg ikke monger over kontrollen. Likte at man kunne finjustere snipingen med å tilte kontrollen. Bare synd det er lenge til jeg får sniperen og active camo