Killzone 2

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#3
Må si eg ble veldig imponert av dette. Faktisk nesten det eneste der jeg virkelig "wow" følelsen. Men det er ingame footage ikke sant?
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Det SER langt bedre ut, men om det blir særlig bedre på andre punkter tviler jeg på.

Hvis hele videoen faktisk er in-game (noen som har en bekreftelse på det?), må jeg si det er meget imponerende av Guerilla/Sony. Særlig med tanke på at dev kits til PS3 bare har vært tilgjengelig i noen måneder. Hvis de klarer å få til dette allerede, tenk hva de kan klare etter noen år.....Jeg tror faktisk Sonys mål om "movie-like graphics" med PS3 kan bli nådd med gode nok utviklere...

Forresten, sjekk ut real-time footage av Fight Night. Litt enklere å få nærme seg fotorealistisk grafikk i et boksespill, men absolutt imponerende. Faktisk så bra jeg tror jeg kunne ha lurt mora mi til å tro at det er ekte...
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#7
Når man sammenligner denne videoen med introvideoen fra Killzone, kan man slå fast at Helghast er mye flinkere enn ISA til å gjennomføre Air-To-Ground Assaults. Nå kjempet de riktignok mot en gjeng med anleggsarbeidere, men...

Gleder meg forresten helt Faptastic til den uansett om dette var ingame eller ikke.

EDIT: Det ser ut som ISA-styrkene har bestemt seg for å invadere Helghan. Det er vel ikke så snilt? OG dessuten en krig som ville være helt latterlig å forsøke seg på, med tanke på at hele Helghan er en stor militærbase.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#8
*krysser fingrene for at det er in-game*

Etter å ha sett den enda en gang så la jeg merke til at lydeffektene var utrolig bra. Eksplosjonene osv.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Dette var noe annet enn Perfect Dark Zero, ja! :D

Ser ikke bort fra at dette kan være in-game. Flammeeffektene var f.eks altfor urealistiske til å være rendrede.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Thinaran@17.05.2005, 16.41
Dette var noe annet enn Perfect Dark Zero, ja! :D

Ser ikke bort fra at dette kan være in-game. Flammeeffektene var f.eks altfor urealistiske til å være rendrede.
221992​
Blir vel kanskje litt leif å sammenligne Perfect Dark Zero som lanseres med Xbox 360 i November og Killzone 2 som ikke har fått noen lanseringsdato :blunk: Om et år eller to kanskje ??

Folk kommer til å sitte med hakeslepp når Halo 3 kommer... :kul:
 
#11
E3 bringer fram altfor mye fanboyism...
 
#13
@Freeman

Det har du så absolutt rett i unge mann, dame..what ever.

Jeg for min del ser ikke på meg selv som noen fanboy. Jeg liker bare designet på 360 og krontrollenheten bedre enn ps3. Det vil ikke si at jeg ikke kjøper ps3 når den kommer.
 
#14
Tror nok den Killzone sekvensen er scripted saaklart, men jeg ser for meg at dette er hva dem regner med at den nye killzone-motoren skal klare grafisk. Vi vil sikkert faa se mere til killzone senere paa aaret, og da kanskje i en eller annen mere interaktiv form.
Det kan ogsaa hende at sekvensen ble kjort paa en prototype av PS3, men deretter tatt opp og spilt oppe paa skjermen.
Personlig ser jeg det ikke som umulig at vi kan vente oss dette grafisk av PS3. Se paa U3 motoren hva den klarer, og den skal kjore paa moderne PCer i dag. De neste konsollene kommer til aa spise PCer til middag i noen aar fremover, ihvertfall naa som dem alle kommer til aa stotte HDTV.
 
#15
Hvis dette er ingame motor som ble brukt så må jeg si at jeg har ALDRI vært så impontert over ingame grafikk ever. Halflife 2, Far Cry, Doom 3 og kommende STALKER spillet, de ser shitty ut hvis man sammenlikner. Nå har jeg sterk tro på at PS3 kommer til å levere varene sånn teknisk sett. Og de har også en bred støtte fra utviklere.. Men jeg vet ikke helt, ganske mulig at maskinen kan produsere den slags grafikk. Men jeg klarer bare ikke å tro det enda. Tror ikke noen kunne være forberedt på så heftig grafikk.

Fiks opp i gameplayet fra det forrige Killzone spillet og Halo 3 vil muligens få seg en skikkelig på leppa..

Forresten, er Insider og leste det som Lodin hadde postet. Ingen har egentlig lagt frem beviser på bordet fra noen parter. Det kan være realtime. Men her er et lite utdrag fra en skeptiker. Vet ikke om han har 100% roen på sysakene sine, men det er god lesning anyway.

"how did that article prove anything? i have yet to see any proof what so-ever that the killzone vidoe isnt in game graphics-- where are you people coming up with the this supposed info that its not even running on a ps3?

Also, considering how good the FF7 tech demo looks and that we KNOW thats real-time, i have no doubt that the killzone feed was a real time scripted event--meaning that while its not actual game play, that is what the game looks like when you play it.

no show me proof and then we'll talk, but spouting off about how you 'know' it isnt real won't suffice. "

Heres proof. Look at the screenshots and study them, notice that there is 3D motion blur. 3d motion blur takes tons of time to render a frame. Its like rendering a million polygon charcater. There is no possible way that that is in-game due to the motion blur. Thats like saying that a model with 1 million polygons would be ingame. Id definetly say that those models are well over the poly limit that any game has in order to make the game playable.
 
#16
motion blur er ikke det samme som aa rendre en karakter med 1 million polygoner. Hvor har den mannen det fra !?
Han snakker om det som om det kun fantes EN maatte aa rendre motion blur. Det finnes bottevis av metoder for aa kjore motionblur, og noen er relativt lette til aa med paa dagen maskiner. Noen er mere noyaktig en andre saaklart. Men alle har i hovedsak den samme effekten.

og hva mener han med 3D motion blur ?
Jeg har holt paa med 3D grafikk ganske mange aar, men aldri hort om 3D motion blur. Bull.

Greit nok, jeg sier ikke at Killzone demoen garantert var in-game, men denne karen har ikke peiling. Han snakker ut av raeva!
 

oma

Village Drunk
#17
ett SVAKT tegn på at det ikke er ingame er jo at det ikke er noen sånn sikte prikk, hvertfall ikke på samme måten som det var i første killzone...
 
#18
Jeg var litt usikker i går om det var in-game?

Men nå nevner jeg det!

Det er Real-time
Så vis dette er sant, så er den maskinen utrolig kraftig. :tommelopp:


Ifølge Sony var alle de fremviste filmklippene opptatt i real-time hvilket må sies å være ytterst imponerende. Vi har dessverre ikke bilder fra spillene pt., men vi lover at de bringes her på nettsiden hurtigst mulig.


PS3 (Gamereactor)
 
#19
det er *trommevirvel* IKKE realtime. Sitat fra en som jobber i firmaet som lager spillene:

Killzone videoen er Killzone 3, ikke Killzone 2.

Jeg har jobbet litt på Killzone videoen og den er prerendret. Vi har ikke hatt Devkits å kjøre teknologi på. Men den er laget utfra specs vi fikk fra Sony. EA og Epic er de eneste i USA som har hatt tilgang på devkits, og de har ikke hatt det særlig lenge. Forhåpentligvis får vi devkits her på Guerrilla ganske snart. Men videoen er laget for å illustrere spillopplevelsen vi ønsker å gi med Killzone 3.

-Kjetil
 

oma

Village Drunk
#20
de får jo ikke brukt alle "spekka" med en gang heller? det er jo ikke før etter ett god stund de får brukt maskinen til det fulle, og de har sikkert brukt alt på den prerenda filmen...

skuff