Killzone 2

Kilik

Lokal moderator
#62
"That is real gameplay" sier han...
Imponerende hvis det er sant, men ganske motstridende når utviklerne sier "It's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make".
 
D

Deleted member 91

Gjest
#63
Men ... blir ikke det nogenlunde det samme? Altså: Dette er ikke -spillet- (fordi de ikke har fått Developer Kits ennå), men de forsikrer oss om at spillet faktisk kommer til å se sånn ut.
 
#64
Jeg skal ikke si noe sikkert, men i og med at Guerilla samarbeider veldig tett med Sony, vil jeg tro de har fått utviklingsverktøy. Men uansett, spillet kommer nok til å ligne veldig på det vi fikk se på videoen. Tviler på de hadde laget den hvis de ikke hadde visst at de kunne klare å få til grafikk av det kaliberet.
 
#65
Det hele ser for scriptet ut til å være ordentlig gameplay. Skal ikke avskrive at PS3 kan vise slik grafikk, men tviler sterkt på at gameplayet blir slik. Vi husker vel alle den første Halo 2 demonstrasjonen? Hele den levelen ble erstattet, da det rett og slett ikke ville latt seg gjøre. Men spillet ble knall allikevel, da.
 
#66
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@22.05.2005, 09.56
Så det var NOEN som leste posten min i det minste... :p
224502​
ja, takk for den linken. Hadde faktisk leita etter dem, men uten lykke for litt siden. :kul:
Husker aa tenke at det umulig kunne bli ingame. Det var bare for vilt. Spesielt Tekken demoen.

Fant et bilde av den Raven & Robot demoen..


Men senere ble denne vist real-time paa boxen, og da saa den slik ut :
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#69
Ahh, høy "melkesprut gjennom nesen"-faktor der. Det tar sørenmeg folk ikke lenge å komme opp med dritt som de poster på interwebben. Den dildokontrolleren tok, hva, et par timer?
 
#70
Det er stor strid om hvorvidt dette var gameplay eller ikke, det så jo bare så bra ut.
 
#71
Opprinnelig skrevet av Cyberkverulant@26.05.2005, 15.39
Ahh, høy "melkesprut gjennom nesen"-faktor der. Det tar sørenmeg folk ikke lenge å komme opp med dritt som de poster på interwebben. Den dildokontrolleren tok, hva, et par timer?
226116​
sant. Hehe... det bilde av PS3en som en grill kom jo "nesten" ut før dem orginale bildene :p
Den dildoen var jo kanskje litt ekstrem, maa selv si at jeg ikke tenkte paa det naar jeg saa den, men men. Jeg tenkte mere om den ville vaere god aa holde i.. altsaa ikke "holde i". :flau:

*kremt*
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#72
Derimot tenkte min syke hjerne på nye muligheter for kvinnelige spillere med en gang.

Har ikke sett det bildet av den som en grill. Ligger den gjemt et sted dypt inni PS3-tråden?
 

Lodin

Der Waaaah
#73
Ifølge detta bladet var faktisk demoen rendra med PS3 kitet. I 5 FPS...
Med andre ord kjørte den egentlig i 5 FPS og så bare satte dem opp hastigheten til 60 FPS i et opptak. Jommen sa jeg gameplay. :rulleøyne:
 
#74
Opprinnelig skrevet av Lodin@26.06.2005, 15.24
Ifølge detta bladet var faktisk demoen rendra med PS3 kitet. I 5 FPS...
Med andre ord kjørte den egentlig i 5 FPS og så bare satte dem opp hastigheten til 60 FPS i et opptak. Jommen sa jeg gameplay.  :rulleøyne:
236331​
saa kan man da heller ikke vente at noe som er satt sammen i lopet av 6 maaneder paa en ny maskin arkitektur som dem ikke hadde noe erfaring med gaar helt glatt. Og i tillegg er det paa en uferdig Dev-kit.
Hvis det med 5 fps er sant saa er jeg egentlig ganske imponert. Det var liksom ikke lite som gikk for seg i den videoen med tanke paa grafiske effekter og slikt.
Det tar nok en god tid for dette spillet kommer ut, men at det kommer til aa se noe lignede ut som dette er jeg faktisk ikke i tvil om.
 

Kilik

Lokal moderator
#75
I alle fall bedre at det kjører på 5 fps real-time enn at det er prerendret. Med full utnyttelse av hardware og noen års optimisering, så vil de forhåpentligvis oppnå en spillbar framerate.

Men blir dette spillet bra? Guerilla er ikke akkurat Bungie eller Valve. Med kun to middelmådige FPS i erfaringsbagasjen, må jeg si jeg tviler...
 
#76
Opprinnelig skrevet av Kilik@27.06.2005, 20.14
Men blir dette spillet bra? Guerilla er ikke akkurat Bungie eller Valve. Med kun to middelmådige FPS i erfaringsbagasjen, må jeg si jeg tviler...
236545​
Ja , det er en helt annen sak saaklart. ;) Personlig synes jeg ikke Killzone var saa ektraordinaet daarlig som mange skal ha det til, faktisk saa synes jeg det var ganske morsomt til tider, men helt klart ingen Halo/Halo 2 eller Half-Life 2.
Man kan jo derimot haape at Guerilla har laert av sine feil. Ideen til Killzone var jo ektremt fin, samt stilen, saa det virker ikke som dem ikke prover liksom.


Om PS3 klarer slik grafikk saa tenker jeg i forste rekke paa hva den da kan gjore med andre spill :kul:
 
#77
Opprinnelig skrevet av Gud@18.08.2005, 12.40
mente ikke å skrive her sorry!!!!
hvordan fjerne innlegg?
252784​
Det står en "delete" knapp rett ved siden av edit, quote og reply knappene.

Og om det er ingame eller ikke, så har jeg hørt at demoen kjørte realtime, men bare på 5 fps. Denne ble bumpet opp til 60 fps på E3.
 
#78
Hvem vet?

Teksta: Dansk.

I går kunne vi fortælle dig at Arjan Brussee, Killzone 3’s producer, havde ytret sig offentligt omkring det kommende PlayStation 3-spil og bl.a. havde sagt at spillet ser mindst ligeså imponerende ud kørende på de første alpha kits, som E3-messens GCI-sekvens gjorde det. Dette skete i en post på Gamespot.

Problemet er bare, at det har han aldrig gjort. Posten er et falsum og det kan den hollandske udvikler nu meddele. Guerrillas Alistair Burns siger ganske enkelt at der aldrig har været en udmelding fra den Amsterdam-baserede udvikler og at man ikke forventer at sige eller fremvise noget fra projektet i de kommende måneder.

Gamereactor DK